Goedemiddag leutertjes
Ben gisteren laat weer thuisgeraakt na een zeer inspannende rit. Ik had er inmiddelds ruim 850 km opzitten sinds zaterdagochtend 4.30u - dus helemaal OP.
Het is gelukkig een feestweekend geworden, ondanks de moeilijke toestanden onderweg en ter plaatse
Op zaterdag 4 kampioenspunten, en op zondag zelfs erering met ook nog een internationaal punt. Alleen moet tussen al die punten 1 jaar + 1 dag tussen zitten, dus wachten op eind april voor homologatie. Maar ze is nu officieel een tophond, waarmee iedereen rekening dient te houden en respect voor heeft! In Duitsland, waar ze nog niet was geweest, sloeg de stemming gelijk om en werd zelfs een beetje afgunst zichtbaar

De auto was zowat ondergesneeuwd, en deels de ramen dichtgevroren, dus wat extra werk voor ik van start kon ginder ver
Ik moet ook hier nog alles bijlezen, maar even in de rapte gekeken.
An nog steeds ziekjes, wat een narigheid.
En de foto's van zonnebloemetje en haar dierenopvancentrum zijn ook heel fraai om te zien.
Jadi, dank voor de leuke en vaak grappige plaatjes, ik hou daar wel van!
Je krijgt het niet warm? Dat gevoel had ik afgelopen weekend, berekoud tot onder m'n dekbed op de fraaie kamer met een uitzicht om
U tegen te zeggen!
Iedereen HH-klusjes, en ik nog steeds spullen aan 't sorteren en terug hun plaatje geven (vond niks meer terug) Ook niet simpel om tijdens het rijden alles netjes weg te bergen, en je neemt wel wat mee om te eten en drinken.
Trouwens het verse vlees voor m'n hond was van zaterdagochtend tot hier thuis gisteravond nog steeds bevroren

Ze heeft wel gegeten hoor : mijn broodjes, en wat frietjes tussendoor en heel wat lekkere koekjes.
En Bertje die ons weer vereert met een bezoekje, leuk om hem weer te lezen!!!
Nu Grootjegerda nog eens komen opduiken, die staat ook als vermist

Hopelijk alles OK daar...
Inge, de krantenbedeling zal ook geen lachertje zijn nu, heb echt met je te doen.
Nu even weer op adem komen, want zondagochtend zijn we weer weg, doel is nu hondenkerstshow Gorichem (NL)
Tot laterse