Alles Elektrisch......
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Met alle respect,
Jawel, de energie tarief prijzen staan allemaal in euro cent.
Kijk maar eens via de volgende link:
https://www.mijnenergie.be/energielever ... 2/#results
je kan hier de tarieven per leverancier per maand per jaar en per regio opvragen.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
www.mijnenergie.com is de website die de regel bevestigd ...
Waarom doen ze dat?
Waarom doen ze dat?
-
Neen, ET. Mijnenergie is niet de enige site die zo werkt. In mijn offerte die ik een jaar geleden kreeg, wordt de prijs op dezelfde wijze genoteerd.E.T. schreef: ↑12 dec 2022, 16:23www.mijnenergie.com is de website die de regel bevestigd ...
Waarom doen ze dat?
Wanneer sommige bedrijven of privépersonen grote hoeveelheden afnemen, dan doen die cijfers na de komma ertoe.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Versaille - Lid geworden op: 30 dec 2002, 15:14
benq schreef: ↑12 dec 2022, 14:18Met alle respect:
Hij zal wel 47 euro cent per kWh bedoeld hebben en das dan juist.
Inderdaad
47 euro gedeeld door 100 = 0,47 euro cent per kWh.
Niet juist: 47 euro gedeeld door 100 = 0,47 euro per kWh.
Ofwel zegt men 47 eurocent ofwel zegt men 0,47€, maar niet 0,47 eurocent want dat is dan 0,0047 €.
Maar als jij mij elekentriek kan verkopen aan 0,0047 euro cent per kWh,
Maak dan maar vlug een contract voor mij en dit voor minstens 10 jaar al, ak zolang nog mag leven in goede gezondheid.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
-
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Het probleem was dat de prijs aanduiding eerst een kleine c en dan het € teken,als ze het gemakkelijk kunnen maken zijn ze niet thuis, wat is er mis op 0,47 te zetten.Wil. schreef: ↑12 dec 2022, 16:31Neen, ET. Mijnenergie is niet de enige site die zo werkt. In mijn offerte die ik een jaar geleden kreeg, wordt de prijs op dezelfde wijze genoteerd.E.T. schreef: ↑12 dec 2022, 16:23www.mijnenergie.com is de website die de regel bevestigd ...
Waarom doen ze dat?
Wanneer sommige bedrijven of privépersonen grote hoeveelheden afnemen, dan doen die cijfers na de komma ertoe.
wij zijn vorig jaar over gestapt naar luminus omdat de vlaamse energie fait was, en wij kregen een vast contract op 12 december 2021, nu hebben ze het gewoon veranderd op 07 december 2022 naar een variabel contract en het loopt tot 07 december 2023Tweevoudige meter dag (c€/kWh)
47,2155
Ik wacht nu op de eind afrekening,en dan zal ik misschien van leverancier veranderen, alhoewel het volgens "mijn energie" echt niet zoveel verschil is ,het is of ze aan prijsafspraak doen.
Het is volgens het soort contract, en er zijn bij de zelfde aanbieder, verschillende prijscontracten, waarom dat goed is weet ik ook niet.
https://www.mijnenergie.be/energie-verg ... %7C-8%7C8-
En ze liegen en bedriegen, er staat zoals bij luminus 100% groene energie,er is geen wind of zon,,dus zou de rekening goedkoop moeten zijn, wind en zon is toch gratis ,maar ze berekend het aan de dure gasprijs.
En nog zo iets , eerst ging Thiange 1 die "plots stilgevallen,op 4 december en die zou terug opstarten op 14 december, maar die kl*******zakken, hebben naar het weerbericht gekeken en ja deze week gaat het hard vriezen,, dus beweren ze dat die maar kan opstarten op 19 december, dan gaan de temperaturen stijgen naar 9°
https://www.hln.be/binnenland/heropstar ... ~a1b4e060/
En wat ik ook niet begrijp, welk kieken heeft beslist op doel 3 stil te leggen in september, die kon perfect nog de winter doordraaien,en zelfs nog langer,mits goed onderhoud,de achterliggende reden is dat de regering met de hoge variabele prijzen, ze veel meer BTW en accijns ontvangen,en ze geven met de ene hand wat euro's om de bevolking te sussen, maar pikken langs de andere kand het 3 dubbel terug met de BTW en accijns,en ook op dat piekverbruik wassen ze hun handen,lepe trucken van de foor noem ik dat.
Ze beroepen zich op de nucleaire veiligheid, de mop van de dag zeker.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/22 ... itv-moens/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Waarom ´mijnenergie´ en andere toch werken met een prijsaanduiding in eurocent? Simpel ze willen je een rad voor de ogen draaien!
Zeg nu zelf het verschil van 47 of 48 eurocent lijkt toch veel groter dan het verschil tussen € 0,47 en € 0,48
Vroeger was er een schoenwinkenkel keten waar ook alles maar 299 i.p.v. 300 koste
Zeg nu zelf het verschil van 47 of 48 eurocent lijkt toch veel groter dan het verschil tussen € 0,47 en € 0,48
Vroeger was er een schoenwinkenkel keten waar ook alles maar 299 i.p.v. 300 koste
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Elektrische auto’s: weldra gesjoemel en excessen vanwege Europa?
Een studie uitgevoerd door Etui, het onafhankelijke onderzoeks- en opleidingscentrum van het Europees Verbond van Vakverenigingen, hekelt de elektrische auto en de excessen die rond deze aandrijving ontstaan. De auteur trekt hard van leer: geprogrammeerd bedrog, kosten voor burgers en Europese regelgevingsdrift, het passeert allemaal de revue.
https://gocar.be/nl/autonieuws/elektris ... gbI6k1WkCg
Een studie uitgevoerd door Etui, het onafhankelijke onderzoeks- en opleidingscentrum van het Europees Verbond van Vakverenigingen, hekelt de elektrische auto en de excessen die rond deze aandrijving ontstaan. De auteur trekt hard van leer: geprogrammeerd bedrog, kosten voor burgers en Europese regelgevingsdrift, het passeert allemaal de revue.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het gaat dus blijkbaar om de steeds maar zwaardere en meer vermogende wagens die op de weg komen. Daar horen uiteraard ook de electrische bij. Voor mij niet gelaten dat er weer Citroen 2 pk's op de weg verschijnen. Persoonlijk ben ik "bang" als er zo'n hoogpoot Porsche SUV Sherman tank naast mij komt rijden.Paul Siemons schreef: ↑14 dec 2022, 10:45Elektrische auto’s: weldra gesjoemel en excessen vanwege Europa?
-
Je bent een beetje 'aan de platte kant' , hé, Fred? Voor het minste-geringste sla je in paniek. Er moet in je jeugd iets gebeurd zijn waarvan je vandaag de gevolgen draagt. Vanmorgen schreef je hier nog dit:
en dat in een land waar dagelijks 300 mensen sterven.+6 overlijdens per dag

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Bah nee , ik was zelfs haantje tevoren. Ik vind die mastodonten op de weg hinderlijk. Ik vind mijn eigen wagen met zijn 10 m draaicirkel al "lomp" . Als ik het mij nog kon permitteren kocht ik een sportkarretje , een oude MG of een Tesla Roadster. Die laatste is ook al 4,2 meter lang , en dat is vind ik veel te laaaaannnngggg ...
-
Tevoren was je een haantje. Wat ben je dan nu?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.