Goeie koude morgen
'k zin ier wi meme-Rietje
Nu MAAK ik eens tijd voor jullie en ook wel een beetje voor mezelf hé
want ik kom hier graag.
'k zal maar beginnen met CORRY sterkte en goeie moed toe te wensen onder vorm van een stevige knuffel

EN dan nu verder met wat uitleg waar ik drie dagen gebleven ben.
donderdag : met de trein naar Antwerpen, voor een stevige wandeling, bezoek aan de kerstmarkt, gezellig samenzijn met lekker etentje met een kleine vriendengroep.

vrijdag : oppasdag, huishoudhulp, studiebegeleider, kok...... bij M..cke en 's avonds nog naar reisreportage van fotoclub.
zaterdag : met 60 wandelaars de bus op naar Stekene voor de Kerststallentocht.
Iets wat zeker de moeite loonde, 13 km gewandeld en zeker wel 100 kerststallen gezien. Proficiat aan de inwoners van bepaalde straten in Stekene; aan bijna ieder huis staat een kersstal of versierde boom. Er zijn trouwens ware juweeltjes bij.

Vandaag : rustdag en uiteraard deze namiddag voetbal
vanmorgen toch al te voet naar de bakker gewest ook, en 't was potverdorie koud
'k zin ier wi meme-Rietje
Nu MAAK ik eens tijd voor jullie en ook wel een beetje voor mezelf hé
want ik kom hier graag.
'k zal maar beginnen met CORRY sterkte en goeie moed toe te wensen onder vorm van een stevige knuffel

EN dan nu verder met wat uitleg waar ik drie dagen gebleven ben.
donderdag : met de trein naar Antwerpen, voor een stevige wandeling, bezoek aan de kerstmarkt, gezellig samenzijn met lekker etentje met een kleine vriendengroep.

vrijdag : oppasdag, huishoudhulp, studiebegeleider, kok...... bij M..cke en 's avonds nog naar reisreportage van fotoclub.
zaterdag : met 60 wandelaars de bus op naar Stekene voor de Kerststallentocht.
Iets wat zeker de moeite loonde, 13 km gewandeld en zeker wel 100 kerststallen gezien. Proficiat aan de inwoners van bepaalde straten in Stekene; aan bijna ieder huis staat een kersstal of versierde boom. Er zijn trouwens ware juweeltjes bij.

Vandaag : rustdag en uiteraard deze namiddag voetbal
vanmorgen toch al te voet naar de bakker gewest ook, en 't was potverdorie koud
Oud maar niet Out