Alles Elektrisch......
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het wordt tijd dat men toelaat om een verlengkabel in een kabelgoot over het voetpad te leggen, Ik heb hier in het verleden al een voorbeeld getoond hoe dat kan ( als ik me goed herinner ).
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
zelfs al moest ik 120 000 € op de spaarboek hebben, zou ik nog liever een waterstof auto hebben
BV, een BMW-ke
https://ev-database.nl/auto/1252/BMW-i4-eDrive40
https://ev-database.nl/cheatsheet/accu- ... ische-auto
Een E auto is alleen goed om rond de kerk te rijden, en liefst als men ook zonnepanelen en een laadpaal op de oprit hebt,en als ze 8 jaar oud zijn is de batterij maar goed voor 60% en als ze steeds aan een snellader hangen misschien nog 40%
https://www.bebat.be/nl/blog/levensduur ... ische-auto
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Dan zal men bijna van de ene kabel over de andere moeten stappen.
Nee, ik denk dat het beter zou zijn die kabels ònder het voetpad te leggen.
1) Zó hebben ze nòg maar eens een (bijkomende) reden om de straten open te breken.
2) Zo blijft het werk in het land. (Wel spijtig, dat volgens sommigen, de Belgen niet meer 'willen' werken.)
3) Sommige voetpaden zijn dringend aan vernieuwing toe.
4) Geen hindernissen (of putten) meer, en dus zeker ook geen kabelgoten op het voetpad.
En er zijn nog wel zaken welke de bevolking ten goede zouden koen, maar daar hebben we het 'hier' natuurlijk nu niet over.
-
In Gent is wat je voorstelt on-betaal-haal-baar. Men zou er beter aan denken om wijkparkings aan te leggen , en dan kan men per parkeerplaats een laadpaal voorzien , zoiets zoals in Noorwegen ( die laden aan die palen wel "gratis" op een vermogen van een stopcontact , dus net zoals je thuis zoudt laden ).
Aan de eerste en de derde paal zie je telkens twee "dingen" hangen , dat zijn die zogenaamde mobiele laders waarmee je thuis ook via het stopcontact kunt laden.
Aan de eerste en de derde paal zie je telkens twee "dingen" hangen , dat zijn die zogenaamde mobiele laders waarmee je thuis ook via het stopcontact kunt laden.
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
En wat gaat het voor de "Thuisladers" worden met de nieuwe regeling aangaande het "Piekverbruik"
elke keer "ne frietketel" aan afgenomen vermogen ... ?
-
Thuisladen aan 10 A is 2,3 kW , en dus zit ge daarmee nog onder de forfetaire piek van 2,5 kW.Paul Siemons schreef: ↑24 dec 2022, 11:48En wat gaat het voor de "Thuisladers" worden met de nieuwe regeling aangaande het "Piekverbruik"
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
-
's nachts opladen , dan zijn de lichten toch uit , of ?