Coronavirus

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

04 jan 2023, 19:22

Zoudt ge de VRT journalisten nu eens echt geen draai om de oren geven ? :evil:

In het VRT nieuws beweert men dat .... "er volgens officieel vrijgegeven cijfers door China gisteren 5 covid overlijdens waren"

Vette leugens , en zo bedot men ons alle dagen met anti-China propaganda. Dat men godverdomme eens de moeite doet om CSSE te raadplegen. Vandaag vermeldt men 75 overlijdens voor gisteren , en de dag ervoor 74.

En dit zijn cijfers die officieel door China bekend worden gemaakt en door CSSE weergegeven worden. :|

Untitled162.png
Untitled162.png (30.16 KiB) 713 keer bekeken

En als ge mij niet gelooft , kijk hier dan zelf en scroll omlaag naar China : https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps ... 7b48e9ecf6

Ik begin nu echt te geloven dat covid de hersenen aantast , het IQ naar beneden haalt en verwardheid veroorzaakt. 8)

Wil.

04 jan 2023, 19:45

Mijn indoctrinatie begint te werken bij de vrt :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fred1950

04 jan 2023, 22:39

Wil. schreef:
04 jan 2023, 19:45
Mijn indoctrinatie begint te werken bij de vrt :lol:
Straks ga ik dat nog moeten geloven ook :lol: :mrgreen:

Charlie Maru

06 jan 2023, 07:57

Ping zal toch met geen probleem zitten zekers..... ? :roll:

HLN:
Plots sterven allerlei Chinese beroemdheden en toponderzoekers, maar corona wordt niet genoemd

De plotse dood van een reeks Chinese beroemdheden doet steeds meer Chinezen het zeer lage aantal officiële Covid-19 doden in hun land in twijfel trekken.

https://www.hln.be/buitenland/plots-ste ... ~a2de0bf8/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Fred1950

06 jan 2023, 09:53

Hmmmm .... van topic vergist ? :lol: ( of toch hersenen een beetje door corona "gemanipuleerd" :mrgreen: )

Wil.

06 jan 2023, 10:32

Een Nederlandse viroloog en vaccinoloog waarschuwt ten sterkste: laat uw kinderen niet inenten met een covid vaccin want het wordt op termijn vééél erger voor het immuunsysteem van het kind.

Afbeelding

tokkio

06 jan 2023, 18:14

Zoudt ge de VRT journalisten nu eens echt geen draai om de oren geven ? :evil:

In het VRT nieuws beweert men dat .... "er volgens officieel vrijgegeven cijfers door China gisteren 5 covid overlijdens waren"

Vette leugens , en zo bedot men ons alle dagen met anti-China propaganda. Dat men godverdomme eens de moeite doet om CSSE te raadplegen. Vandaag vermeldt men 75 overlijdens voor gisteren , en de dag ervoor 74.

En dit zijn cijfers die officieel door China bekend worden gemaakt en door CSSE weergegeven worden. :|
Op een bevolking van +1,4 miljard is dat 2X niks, waar zijn al die andere aan gestorven, aan een banaal griepje?
vanwaar komen deze overlijdens?
Maar dit komt niet van de VRT....
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... -schatting
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Fred1950

06 jan 2023, 21:00

tokkio schreef:
06 jan 2023, 18:14
.....
Op een bevolking van +1,4 miljard is dat 2X niks, waar zijn al die andere aan gestorven, aan een banaal griepje?
vanwaar komen deze overlijdens?
Maar dit komt niet van de VRT....
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... -schatting
Ik hou niet van "schattingen" . Het is niet omdat er hier destijds veel doden in de rusthuizen vielen dat dit bijvoorbeeld in Nederland ook het geval was. De haarden van besmettingen in China zijn zeer lokaal in delen van hun steden , en niet verspreid over 1,4 miljard Chinezen.

Op CSSE is nu te zien dat het aantal besmettingen per dag in China terug aan het stabiliseren is , het aantal overlijdens per dag is daarentegen nog aan het stijgen. Ik geloof HUN cijfers meer dan de onze , puur omdat :

1./ ze er hier hun broek aan vegen om nog op corona te testen , en dat terwijl alle ziekenhuisbedden vol liggen , of ook zelfs niet gebruikt kunnen worden omdat er geen personeel voor is. En juist , dat personeel zit thuis ziek ( dixit mijn huisdokter )
2./ Sciensano heeft in het Kerstverlof tot vandaag zelfs geen cijfers vrijgegeven ( en dus ook niet op CSSE af te lezen ). Oorzaak ? Ambtenaren luiheid , maar voor hun jaarlijks feestje zijn ze wel niet ziek en kei uitgerust.

boeffer

06 jan 2023, 21:36

Maat kon bijna niet meer stappen enkel nog wat schuifelen. Bleek weer Covid na testen.
2 mnd op zijn buik moeten liggen de eerste keer als niet gevaccineerde. 's Nachts was er veel rumoer en mensen die niet konden slapen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

Wil.

06 jan 2023, 22:35

Bij ons hoeven we ons geen zorgen te maken over corona. Er sterft elke dag wel iemand aan covid maar dat is eveneens het geval met griep. Wellicht zelfs meer griepdoden vandaag dan coronadoden.
Het valt allemaal binnen de grenzen van wat 'normale' sterftecijfers zijn.

Heel andere koek is wat er aan het bovenkomen is over de vaccins en het aantal mensen dat sterft t.g.v. een vaccinatie. De info begint zich op te stapelen en binnenkort barst die bom. We gaan nog wat meemaken.

Fred1950

07 jan 2023, 09:45

Wil. schreef:
06 jan 2023, 22:35
Bij ons hoeven we ons geen zorgen te maken over corona. Er sterft elke dag wel iemand aan covid maar dat is eveneens het geval met griep. Wellicht zelfs meer griepdoden vandaag dan coronadoden.
Het valt allemaal binnen de grenzen van wat 'normale' sterftecijfers zijn.

Heel andere koek is wat er aan het bovenkomen is over de vaccins en het aantal mensen dat sterft t.g.v. een vaccinatie. De info begint zich op te stapelen en binnenkort barst die bom. We gaan nog wat meemaken.
- Hoe komt het dat er vorig jaar amper griepgevallen geregistreed werden ?
- Sterft men ook door de griepvaccins ? Waarom is daar geen protest tegen ?

Wil.

07 jan 2023, 09:49

Toestand in Australische ziekenhuizen in november en december van '22:

er liggen meer mensen op intensive care met 1 vaccinatie dan ongevaccineerden
er liggen meer mensen op IC met 2 vaccins dan met 1 vaccinatie
er liggen meer mensen op IC met 3 vaccins dan met 2 vaccinaties
er liggen meer mensen op IC met 4 vaccins dan met 3 vaccinaties

Is dat de normale gang van zaken bij een goed werkend vaccin???

Afbeelding

Fred1950

07 jan 2023, 10:26

Wil. schreef:
07 jan 2023, 09:49
Toestand in Australische ziekenhuizen in november en december van '22:

er liggen meer mensen op intensive care met 1 vaccinatie dan ongevaccineerden
er liggen meer mensen op IC met 2 vaccins dan met 1 vaccinatie
er liggen meer mensen op IC met 3 vaccins dan met 2 vaccinaties
er liggen meer mensen op IC met 4 vaccins dan met 3 vaccinaties

Is dat de normale gang van zaken bij een goed werkend vaccin???
....
Ja.

- wie werd gevaccineerd ? ( of beter , wie kreeg vier vaccinaties , wie drie , etc ... )
- hoeveel tijd verstreek er tussen de laatste vaccinatie en de opname ?

Naar domme kloten moet je niet luisteren , dat is het onkruid van de wereld.

Wil.

07 jan 2023, 10:32

Bekijk de feiten.

De bron van deze info: de overheid van NSW in Australië.

Stel je even voor dat de gegevens precies omgekeerd zouden zijn en het grootste aantal mensen op IC waren niet-gevaccineerden. Wat zou je daaruit besluiten?

Fred1950

07 jan 2023, 10:47

Wil. schreef:
07 jan 2023, 10:32
Bekijk de feiten.

De bron van deze info: de overheid van NSW in Australië.

Stel je even voor dat de gegevens precies omgekeerd zouden zijn en het grootste aantal mensen op IC waren niet-gevaccineerden. Wat zou je daaruit besluiten?
Geen gevolg zonder oorzaak. De feiten op zich bewijzen niets , het is de "uitleg" ( de context ) die feiten moet verklaren.