In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (6)
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag kleppertjes, ik wens jullie alvast een leuke dag ondanks het vaak stormachtige weer, en overvloed aan regen. Het mag stoppen nu, de vijver loopt zelfs over 

Dat gezeur van die weerlui over laag waterpeil en grondwater is er nu echt wel over!
Hierbinnen nog steeds heel zwaar weer, kan het ook niet helpen dat hij niets buiten kan doen om zich bezig te houden. Erover praten lukt allang niet meer, de vastgeroeste ideeën en principes en waandenkbeelden heb ik echt wel gehad...
Maar goed, ik probeerde even mijn zinnen te verzetten hier, en dan zie ik al dat heerlijke gebak!
Morgen ga ik er ook halen, het weer is te bar nu om er door te rijden...
Leuk genoeg bleef het droog op de puppytraining, al was het erg fris - het heeft deugd gedaan (Net als Inge geniet ik daarvan)
Hier de vervelende HH-klusjes ook al afgewerkt, en nu proberen wat tot rust te komen
Hopelijk had je een droge wandeling Inge? En doe een beetje rustig met die arm van je
An, weer fijn oppassen op de kleinzoon, geniet ervan!
Marietteke, ik zie het zo voor me gebeuren, en waarom zou je geen bruidsmeisje kunnen zijn? Je bent net zo oud als je je voelt.
Zonnebloemetje, we hebben nog geen doopsuiker, die haal ik pas na de geboorte in huis (denk dat het ongeluk brengt), en de eerste 2 weken mag er toch geen visite binnen, mama heeft haar rust nodig en verdiend dan - soort bevallingsverlof.
Jadi, fijn dat je nu wel goede medicatie hebt, pijn hebben is maar niks
Van mij krijgt iedereen nu weerverlet

Dat gezeur van die weerlui over laag waterpeil en grondwater is er nu echt wel over!
Hierbinnen nog steeds heel zwaar weer, kan het ook niet helpen dat hij niets buiten kan doen om zich bezig te houden. Erover praten lukt allang niet meer, de vastgeroeste ideeën en principes en waandenkbeelden heb ik echt wel gehad...
Maar goed, ik probeerde even mijn zinnen te verzetten hier, en dan zie ik al dat heerlijke gebak!
Morgen ga ik er ook halen, het weer is te bar nu om er door te rijden...
Leuk genoeg bleef het droog op de puppytraining, al was het erg fris - het heeft deugd gedaan (Net als Inge geniet ik daarvan)
Hier de vervelende HH-klusjes ook al afgewerkt, en nu proberen wat tot rust te komen
Hopelijk had je een droge wandeling Inge? En doe een beetje rustig met die arm van je
An, weer fijn oppassen op de kleinzoon, geniet ervan!
Marietteke, ik zie het zo voor me gebeuren, en waarom zou je geen bruidsmeisje kunnen zijn? Je bent net zo oud als je je voelt.
Zonnebloemetje, we hebben nog geen doopsuiker, die haal ik pas na de geboorte in huis (denk dat het ongeluk brengt), en de eerste 2 weken mag er toch geen visite binnen, mama heeft haar rust nodig en verdiend dan - soort bevallingsverlof.
Jadi, fijn dat je nu wel goede medicatie hebt, pijn hebben is maar niks
Van mij krijgt iedereen nu weerverlet

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie avond alweer
ja tis alweer donker maar binnen is het gezellig en warm
en voor morgen word er hier droger weer voorspeld bij ons , dus das goed hé
want alles is kletsnat buiten
morgen ist alweer vrijdag en er komt iemand een beetje vroeg om een installatie te doen , dus zullen we morgen wat vroeger moeten opstaan en er vanavond een beetje vroeger in
wij hebben goed geslapen vorige nacht want de wind is hier meegevallen vind ik , of hij zat in de goeie richting zodat we hem niet gehoord hebben
ponneke er zijn dus spannende tijden op komst bij jou met de geboorte in het voorruitzicht
hopelijk verloopt alles goed en kan je al weten hoeveel puppy's er zullen zijn ???????????
allé ik ben er mee weg sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaaaag

ja tis alweer donker maar binnen is het gezellig en warm
en voor morgen word er hier droger weer voorspeld bij ons , dus das goed hé
want alles is kletsnat buiten
morgen ist alweer vrijdag en er komt iemand een beetje vroeg om een installatie te doen , dus zullen we morgen wat vroeger moeten opstaan en er vanavond een beetje vroeger in
wij hebben goed geslapen vorige nacht want de wind is hier meegevallen vind ik , of hij zat in de goeie richting zodat we hem niet gehoord hebben
ponneke er zijn dus spannende tijden op komst bij jou met de geboorte in het voorruitzicht
hopelijk verloopt alles goed en kan je al weten hoeveel puppy's er zullen zijn ???????????
allé ik ben er mee weg sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Eten achter de kiezen, rijst met hete kip, sla en komkommer
Ik zit nu in de sporthal, waar jongste zoon aan het sporten is
Vanmiddag weer droog thuis gekomen, ik in ieder geval, de honden kletsnat, die hebben in het veld alle waterplassen genomen.
Waterblazer aan en ze waren ook vlot weer droog
Daarna nock out op hun kussens.

Eten achter de kiezen, rijst met hete kip, sla en komkommer
Ik zit nu in de sporthal, waar jongste zoon aan het sporten is
Vanmiddag weer droog thuis gekomen, ik in ieder geval, de honden kletsnat, die hebben in het veld alle waterplassen genomen.
Waterblazer aan en ze waren ook vlot weer droog
Daarna nock out op hun kussens.

-
halloooo een goeie morgen allemaal
tis droog vandaag maar wel redelijk wind , maar ik ben al content dat het droog is
inge wat mooi die foto van die waterratten
en wat is een waterblazer ???????????
Remie ook alweer present en dat is goed en hopelijk gaat het al een beetje nadat je op " hotel " bent geweest
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina,
nog een aangename vrijdag verder
daaaaag

tis droog vandaag maar wel redelijk wind , maar ik ben al content dat het droog is
inge wat mooi die foto van die waterratten
en wat is een waterblazer ???????????
Remie ook alweer present en dat is goed en hopelijk gaat het al een beetje nadat je op " hotel " bent geweest
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina,
nog een aangename vrijdag verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Bedankt Remie
Goedemorgen en een fijne vrijdag
Het weekend staat voor de deur
Vanmorgen wat huishoudelijke klusjes doen, voor zover dat lukt met mijn arm.
Ponneke, ik hoop dat het snel opknapt, dat hij weer naar buiten kan.
Hier ook een man die niets anders doet dan voor de tv hangen (of op de computer spelletjes) omdat hij niet buiten bezig kan.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Goedemorgen en een fijne vrijdag
Het weekend staat voor de deur
Vanmorgen wat huishoudelijke klusjes doen, voor zover dat lukt met mijn arm.
Ponneke, ik hoop dat het snel opknapt, dat hij weer naar buiten kan.
Hier ook een man die niets anders doet dan voor de tv hangen (of op de computer spelletjes) omdat hij niet buiten bezig kan.
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Ponneke , leuk een geboorte op komst .
Inge , ben ook benieuwd naar de waterblazer ? Is dat zoiets als een bladblazer ?
Remie ook weer terug van ' weg geweest ' , hopelijk alles goed nu .
Z'bloemeke , Marietteke , Jadi , Gerda en de 'meelezers'
ook alles goed ?
Ik ben bang dat een virus mij weer te pakken heeft , werd vanmorgen wakker met keelpijn en hoofdpijn.
Kan ook niet anders met al die hoestende en snotterende kleinkinderen die van alles meenemen vanuit het kinderdagverblijf . Ik ga maar weer aan de vitamine C , eachinea en paracetamol pfff .
Fijne vrijdag allen .

Ponneke , leuk een geboorte op komst .
Inge , ben ook benieuwd naar de waterblazer ? Is dat zoiets als een bladblazer ?
Remie ook weer terug van ' weg geweest ' , hopelijk alles goed nu .
Z'bloemeke , Marietteke , Jadi , Gerda en de 'meelezers'
Ik ben bang dat een virus mij weer te pakken heeft , werd vanmorgen wakker met keelpijn en hoofdpijn.
Kan ook niet anders met al die hoestende en snotterende kleinkinderen die van alles meenemen vanuit het kinderdagverblijf . Ik ga maar weer aan de vitamine C , eachinea en paracetamol pfff .
Fijne vrijdag allen .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Precies, een soort föhn die de waterdruppels letterlijk uit de vacht blaast
Naargelang het prijskaartje, heb je er met verschillende standen warmte, en de kracht waarmee geblazen wordt. Maakt wel veel lawaai (vind ik) maar is een droomhulp voor elke hondenbezitter
Als de hond aan 't verharen is, vliegen alle losse haren uit de vacht, en in combinatie met een goede borstel is je lieveling zelfs klittenvrij. Er horen ook enkele hulpstukken bij, verschillende tuitjes (opzetstukken)
Heb er zelf ook eentje

-
Goedemiddag trowens, ben in hoogste versnelling bezig weer....

Maar An toch, hoe doe je dat telkens weer die lelijke 4russen oprapen? Een goede vitaminekuur lijkt me geen luxe voor je, verzorg je maar goed!
Tja Inge, ik haat deze tijd, ze gaan zo erg op je zenuwen werken!
Ondanks het kwartiertje (en wat betekent dat op een ganse dag?) stofzuigen (en alle hoekjes en kantjes overslaan) zorgen ze constant voor ergernis.
Puber aan 't verven van de plafonds begonnen - NU NATUURLIJK, JA!!!!
Gaat die oliebol het bed wegsleuren om dat te doen, hoewel er een zo goed als nieuwe uittrekbare steel naast z'n neus staat. Had ineens zelfs mijn behangrolletje in gebruik
dat is zo'n 5 cm breed....
Het zijn verdomme plafonds van 16 tot 20 vierkante meter en meer.
Als het nog rustig blijft ga ik hem een penselenset kopen, kan hij zich daar mee amuseren
En nu in een vaart verder, kom misschien straks nog eens binnenvallen
Dus iedereen het amusement, geniet van wat je doet!

Maar An toch, hoe doe je dat telkens weer die lelijke 4russen oprapen? Een goede vitaminekuur lijkt me geen luxe voor je, verzorg je maar goed!
Tja Inge, ik haat deze tijd, ze gaan zo erg op je zenuwen werken!
Ondanks het kwartiertje (en wat betekent dat op een ganse dag?) stofzuigen (en alle hoekjes en kantjes overslaan) zorgen ze constant voor ergernis.
Puber aan 't verven van de plafonds begonnen - NU NATUURLIJK, JA!!!!
Gaat die oliebol het bed wegsleuren om dat te doen, hoewel er een zo goed als nieuwe uittrekbare steel naast z'n neus staat. Had ineens zelfs mijn behangrolletje in gebruik
dat is zo'n 5 cm breed....Het zijn verdomme plafonds van 16 tot 20 vierkante meter en meer.
Als het nog rustig blijft ga ik hem een penselenset kopen, kan hij zich daar mee amuseren

En nu in een vaart verder, kom misschien straks nog eens binnenvallen
Dus iedereen het amusement, geniet van wat je doet!
-
halloooooo een goeie namiddag iedereen
efkes in de rapte sè
want we hebben zojuist van een koffietje genoten met lekker gebak er bij
dus zal ik jullie eens trakteren sè

efkes in de rapte sè
want we hebben zojuist van een koffietje genoten met lekker gebak er bij
dus zal ik jullie eens trakteren sè

*** Zie het leven van de zonnige kant ***

en