Welkom in ons klein gezellig taterhoekje 2022 (2)
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ondanks het heel fris is heb ik toch liever dit weer tegenover andere landen mogen we niet klagen dat beetje vriesweer hier .Als de zon er door komt is het goed te doen buiten .ik geniet samen met de viervoeters als we buiten zijn .Zij zijn ook goed aangekleed en je ziet hoe graag ze buiten zijn .Kortom ieder weer heeft voor en na delen ook zijn charme klagen over het weer is in feite een luxe omdat we een dak boven ons hoofd hebben .Sommige mensen hebben tegenslag en ja spijtig dat die geen dak boven hun hoofd hebben .Klagen kun je over zoveel maar als je een dak boven je heb en warm zit en buikje gevuld moogt jeheel tevreden zijn vind ik persoonlijk .Wens iedereen het beste toe en hou de moed erin groetje
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
paar dagen last van maag gehad, zelfs met overgeven en veel kou hebben,
dinsdag ziekenhuis geweest voor rug, de hernia zit tegen een zenuw,
en veel artrose, ze gaan eerst proberen met spuit weg te krijgen anders een operatie,
zoals zovelen zijn dit maar kleinen problemen, sommige hebben er veel groter en erger,
aan al die ziek en mankeren wens ik iedereen toch veel moed, want dat kan iedereen gebruiken,
veel moed en hoop voor iedereen, groetjes van krakje,

dinsdag ziekenhuis geweest voor rug, de hernia zit tegen een zenuw,
en veel artrose, ze gaan eerst proberen met spuit weg te krijgen anders een operatie,
zoals zovelen zijn dit maar kleinen problemen, sommige hebben er veel groter en erger,
aan al die ziek en mankeren wens ik iedereen toch veel moed, want dat kan iedereen gebruiken,
veel moed en hoop voor iedereen, groetjes van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
hier bitter koud naar mijn gevoel, bijna ligt er geen sneeuw meer,
de wegen zijn hier open, maar het vriest nog dus koud en binnen blijven,
vind het jammer voor mensen die nu in de kou zitten,
veel goede hoop en beterschap voor wie mankeren,
groetjes van krakje,

de wegen zijn hier open, maar het vriest nog dus koud en binnen blijven,
vind het jammer voor mensen die nu in de kou zitten,
veel goede hoop en beterschap voor wie mankeren,
groetjes van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.