Wordt Biden een goede president ?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Als "goeie" Belg heb Ik
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Het lijkt niet uit te maken, welke clown er president van de VS wordt. Zijn rol is minimaal. We weten niet wie er echt aan de touwtjes trekt. Genoemd Deep State. Wat is dat? een genootschap van financiers en industriëlen. President Eisenhower en Kennedy waarschuwden er al voor.
Om op de vraag in te gaan. Nee, Biden is een oude man, die een discutabele verbinding met de Ukraine en Europa heeft. Zijn zoon heeft daarvan geprobeerd een slaatje uit te slaan, ten koste van de mensen in de Ukraine. Al met al kan ik niet anders zeggen dat de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk al jaren bezig zijn om Europa en de Euro te verzwakken. Zoals onlangs ook alweer het opblazen van de Nordstream pipeline.
Om op de vraag in te gaan. Nee, Biden is een oude man, die een discutabele verbinding met de Ukraine en Europa heeft. Zijn zoon heeft daarvan geprobeerd een slaatje uit te slaan, ten koste van de mensen in de Ukraine. Al met al kan ik niet anders zeggen dat de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk al jaren bezig zijn om Europa en de Euro te verzwakken. Zoals onlangs ook alweer het opblazen van de Nordstream pipeline.
-
Ja, veel mensen lijken wel op agressieve hyena's, altijd klaar voor een gewelddadige roofactie (oorlog). Van mensen die wij op een hoog schavotje plaatsen verwachten wij vaak dat het geen mensen zijn maar superwezens; mannen en vrouwen en bipolairen maar vooral mannen die op alle vlakken onberispelijk zouden zijn en bereid hun leven op te geven ten gunste van de minder geslaagden. Zelfs pausen zijn nooit heiligen geweest, waarom zou een "oude man" zoals een Biden dat dan wel moeten zijn ? Een president doet al veel goed door gewoon geen kwaad te doen.
-
Dat iemand bipolair is valt niet noodzakelijk meteen op, zo kan het gebeuren dat psychoten op hoge machtsposities terecht komen. Ik zal maar beter geen bekende voorbeelden citeren.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
De titel van dit draadje "'Wordt' Biden een goede president ?" zou moeten gewijzigd worden in "'Is' Biden een goede president?", want zijn ambtstermijn loopt stilaan teneinde.
En daarbij, het zijn zijn raadgevers die het voor het zeggen hebben.
Biden geeft enkel maar zijn goedkeuring dat als een bevel mag worden beschouwd.
En daarbij, het zijn zijn raadgevers die het voor het zeggen hebben.
Biden geeft enkel maar zijn goedkeuring dat als een bevel mag worden beschouwd.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Biden (80) bevestigt dat hij zich opnieuw kandidaat wil stellen voor presidentsverkiezingen
Joe Biden heeft vrijdag bevestigd dat hij van plan is zich opnieuw kandidaat te stellen voor de presidentsverkiezingen van 2024, maar dat hij dat nog niet onmiddellijk zal doen.
https://www.hln.be/buitenland/biden-80- ... ~a394c1e2/
Biden (80) bevestigt dat hij zich opnieuw kandidaat wil stellen voor presidentsverkiezingen
Joe Biden heeft vrijdag bevestigd dat hij van plan is zich opnieuw kandidaat te stellen voor de presidentsverkiezingen van 2024, maar dat hij dat nog niet onmiddellijk zal doen.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Dit kan ervaren worden als een boodschap aan de wereld "ik voel me nog fit genoeg om dit nog eens voor jullie te doen" tegelijk een aansporing voor andere democraten om zich kandidaat te stellen.Charlie Maru schreef: ↑25 feb 2023, 10:04HLN:
-
wanton - Lid geworden op: 22 feb 2006, 18:51
Ik denk dat ik in de VS republikeins zou stemmen. Maar eigenlijk had en heb ik medelijden met de Amerikaanse kiezers. Ze hadden in 2020 de keuze tussen een dementerende grijsaard en een narcistische ouderling. En bovendien zijn het de media die de uitslag hebben bepaald.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon
Toet-anch-Amon
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44