In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (6)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Nu had ik vanochtend
gevraagd om er wat spoed achter te zetten met dat boodschappen doen.Ze begreep me direct dat ik nog ’n toertje wilde doen met dit prachtige weer in de polder op mijn
, is gelukt ook..! Voor de liefhebber enkele plaatjes daarvan:

Wisselende beelden
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Anne_marie schreef: ↑02 mar 2023, 11:49Nog even en de bollen gaan weer bloeien.
Op naar het voorjaar!

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooootjes
het zonnetje is al beetje bij beetje aan 't verdwijnen en de avond is aan 't komen
maar tis toch alsmaar langer licht en das aangenaam
Remie amai het was toch echt koud vandaag om te fietsen , maar blijkbaar heb jij niet vlug koud
en laat de bruine bonensoep smaken hoor
jadi we zullen aan jullie denken hoor morgen want voor jou en je ventje zal het toch een stressy dag worden , dat kan niet anders hé
en je hebt gelijk want iedere week als wij boodschappen doen zien we dat de prijzen omhoog zijn voor hetzelfde produkt
Anne_marie nog efkes geduld en de lente komt er aan met al die mooie bloeiers
gerda , Celine heeft vroeger ook judo gedaan en als ze 10 jaar was had ze al een groene band en ze deed het heel goed , maar toen wilde ze opeens naar de manége om paard te rijden en zo is ze gestopt met de judo en nu geeft ze zelf les om paard te rijden en doet ze ook al jaren mee aan jumping
hopelijk blijft jou kleinzoon verder judo doen want das een mooie sport
allé tis alweer bijna tijd voor het avondeten
en daarna ga ik nog een duik nemen in een warm badje sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaaag

het zonnetje is al beetje bij beetje aan 't verdwijnen en de avond is aan 't komen
maar tis toch alsmaar langer licht en das aangenaam
Remie amai het was toch echt koud vandaag om te fietsen , maar blijkbaar heb jij niet vlug koud
en laat de bruine bonensoep smaken hoor
jadi we zullen aan jullie denken hoor morgen want voor jou en je ventje zal het toch een stressy dag worden , dat kan niet anders hé
en je hebt gelijk want iedere week als wij boodschappen doen zien we dat de prijzen omhoog zijn voor hetzelfde produkt
Anne_marie nog efkes geduld en de lente komt er aan met al die mooie bloeiers
gerda , Celine heeft vroeger ook judo gedaan en als ze 10 jaar was had ze al een groene band en ze deed het heel goed , maar toen wilde ze opeens naar de manége om paard te rijden en zo is ze gestopt met de judo en nu geeft ze zelf les om paard te rijden en doet ze ook al jaren mee aan jumping
hopelijk blijft jou kleinzoon verder judo doen want das een mooie sport
allé tis alweer bijna tijd voor het avondeten
en daarna ga ik nog een duik nemen in een warm badje sè
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Nou Z-Bloemetje, het was hier door een straffe koude wind vanochtend ook best koud hoor.zonnebloemetje schreef: ↑02 mar 2023, 18:20Remie amai het was toch echt koud vandaag om te fietsen , maar blijkbaar heb jij niet vlug koud
Zeker ook op 't fietsje in de polder waar het overwegend zeer vlak is en de koude wind daar vrij spel heeft over de weilanden.
Nu ben ik ook niet 'n liefhebber van de kou, moet mezelf ook zeer goed aankleden voor mijn fietstochtjes omdat te kunnen trotseren.
En dan is 't toch gewoon genieten voor meestal ±2 uurtjes dat ik daar ben.
Feitelijk ben ik (ook) gewoon 'n koukleum..!

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Jadi , ik kom jullie nog even sterkte wensen voor morgen .
Remie en Annemarie , mooie foto's .
Gerda , jouw kleinzoon op judo . Ik ben benieuwd waar mijn beide kleinzonen later voor gaan kiezen.
Prachtig fenomeen aan de avondhemel nu : de " kus " van Jupiter en Venus .
Volgende kus is pas in 2040 . Weet niet of ik die nog meemaak
Fijne avond .

Remie en Annemarie , mooie foto's .
Gerda , jouw kleinzoon op judo . Ik ben benieuwd waar mijn beide kleinzonen later voor gaan kiezen.
Prachtig fenomeen aan de avondhemel nu : de " kus " van Jupiter en Venus .
Volgende kus is pas in 2040 . Weet niet of ik die nog meemaak
Fijne avond .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Had het ergens in het nieuws gezien of gelezen dat dit nu te zien was An-W.
Nou An-W, ik ga dat meemaken, heb mezelf voorgenomen om minstens 100 te worden.
2040 Is dat dus weer, nou 75 + 17 = 92, dus hou ik nog genoeg tijd over voor misschien nog andere interessante natuurverschijnselen...

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

tis al laat en wij gaan dadelijk slapen want anders zal ik luciferstokjes nodig hebben om mijn ogen open te houden
slaapwel allemaal en tot morgen
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Een goede late avond, ik kom ook nog even piepen
Want wie weet wat jullie allemaal uitspoken zonder mijn toezicht
Maar de pups, en de visite die erbij hoort nemen nogal wat tijd in beslag. Soms zelfs blij als ik me even rustig kan terug trekken om te rusten, want ik hoor ook nog te revalideren.....
Jadi, spannend voor jullie morgen, ik duim dat er eelt opkomt, kracht en vertrouwen gewenst (en een goede uitslag) En dank je voor al die leuke plaatjes, jij en Gerda houden het tenminste leuk hier om te komen lezen.
Marietteke, alsnog gefeliciteerd met je zus hoor!
Inge, steeds druk met en voor de kids en de kranten, gelukkig kan jij dat best aan, maar toch hé?
An, ik zoek me rot, het staat hier vol sterren......
Zonnebloemetje, wat voor beestjes zijn dat op je foto?
Jadi ja, enkele slagen er zelfs in om een soort oprotpremie te krijgen van 350.000€ en meer, zonder al de rest. En dan gaan ze bij de bevolking de riem aantrekken

Welterusten slaperigen en dan....

Want wie weet wat jullie allemaal uitspoken zonder mijn toezicht

Maar de pups, en de visite die erbij hoort nemen nogal wat tijd in beslag. Soms zelfs blij als ik me even rustig kan terug trekken om te rusten, want ik hoor ook nog te revalideren.....
Jadi, spannend voor jullie morgen, ik duim dat er eelt opkomt, kracht en vertrouwen gewenst (en een goede uitslag) En dank je voor al die leuke plaatjes, jij en Gerda houden het tenminste leuk hier om te komen lezen.
Marietteke, alsnog gefeliciteerd met je zus hoor!
Inge, steeds druk met en voor de kids en de kranten, gelukkig kan jij dat best aan, maar toch hé?
An, ik zoek me rot, het staat hier vol sterren......

Zonnebloemetje, wat voor beestjes zijn dat op je foto?
Jadi ja, enkele slagen er zelfs in om een soort oprotpremie te krijgen van 350.000€ en meer, zonder al de rest. En dan gaan ze bij de bevolking de riem aantrekken

Welterusten slaperigen en dan....

-

Het weer naar ’t weekend gaat er niet beter op worden begrijp ik uit de weersverwachting, en zelfs niet daarna nog direct ’n verbetering.

Dus het zal waarschijnlijk nog voor deze ochtend zijn dat het
van stal komt.Daarna wachten we 't geduldig af op weer beter fietsweertje, want regen en of harde wind vind ik helemaal niks om in te fietsen voor 'n plezierig fietstoertje.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Jadi , nogmaals veel sterkte vandaag hoor .
Ponneke , druk met de pups . Ga je die allemaal zelf houden ?
Inge de vakantie is bijna om .
Z'bloemeke , nog spannende activiteiten op jullie tuincam te zien ?
Remie , wij willen vanmiddag ook stukje fietsen , maar even
in de gaten houden . Wind en regen vind ik ook niet zo'n fijne combi
Z'bloemeke , Marietteke , Gerda , Ponneke , Remie , Inge , Jadi , Mies , Annemarie , Adam en 'meelezers' allemaal een fijne dag gewenst .

Jadi , nogmaals veel sterkte vandaag hoor .
Ponneke , druk met de pups . Ga je die allemaal zelf houden ?
Inge de vakantie is bijna om .
Z'bloemeke , nog spannende activiteiten op jullie tuincam te zien ?
Remie , wij willen vanmiddag ook stukje fietsen , maar even
in de gaten houden . Wind en regen vind ik ook niet zo'n fijne combi Z'bloemeke , Marietteke , Gerda , Ponneke , Remie , Inge , Jadi , Mies , Annemarie , Adam en 'meelezers' allemaal een fijne dag gewenst .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemorgen,

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Jadi succes vandaag
An, ja, vakantie bijna voorbij
We hebben niet echt bijzondere dingen gedaan
Lekker uitrusten en lui zijn met hier en daar wat klusjes waar de kinderen bij moesten helpen en een paar keer ergens een eind gewandeld
Druk met de huishoudelijke klusjes
En ben een brood aan het bakken
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Jadi succes vandaag
An, ja, vakantie bijna voorbij
We hebben niet echt bijzondere dingen gedaan
Lekker uitrusten en lui zijn met hier en daar wat klusjes waar de kinderen bij moesten helpen en een paar keer ergens een eind gewandeld
Druk met de huishoudelijke klusjes
En ben een brood aan het bakken
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallookes wat een zonnig weertje hé. .
We zijn nog niet zolang terug van UZ Gent
Wat ventje betreft werd er ons mede gedeeld , dat het wel degelijk kanker is. Als of we dit nog niet wisten.
Maar door biopsie is het bevestigd.
De chirurg zou proberen de L- stemband te verwijderen. De kans bestaat er in dat dit zou kunnen gebeuren zonder achteraf een canule (buisje).
KANS dit woordje blijft hangen. . .
Zoals ventje en ik denken, ze zeggen dit NU, maar na de operatie is de KANS er ook dat hij een canule heeft.
Volgens ventje is dat niet pessimistisch denken, maar realistisch.
Wat de stippen op de longen betreft , heel klein en fijn zou kunnen van het roken zijn . Ook na 40j stoppen met roken. .Maar er moet wel binnen 3 maanden terug een scan genomen worden.
Ja zegt ventje dan kunnen ze longkanker ontdekken.
Hij heeft nog geen beslissing genomen, hij gaat eerst eens serieus met de huisarts praten.
Bedankt voor jullie bezorgdheid
Een fijne dag geniet er van
toedeloe
menu: hutsepot (had ik gisterennamiddag al gemaakt)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.