In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (6)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Hier geen zonnetje vandaag, ziet er maar triestig uit
Fijne dag vandaag
toedeloe
menu: biefstuk met erwtjes (ventje een hamburger)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemorgen

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Nu had ik vanochtend vroeg toch een ietwat verkeerde inschatting gemaakt, begon tijdens mijn fietstochtje toch heel even serieus te regenen.
Maar gelukkig toch niet gesmolten….
Ook was er ’n behoorlijk stuk besmeurde weg met bagger waardoor je goed uit moest kijken om niet onderuit te gaan.

Wisselende beelden
Nu nog ±10 minuten en ik kan weer van mooie sport (wielrennen, namelijk de Strade Bianche) gaan genieten op TV.
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag kleppertjes

Tussen de drukte door even binnenwippen, maar breng mijn eigen koffie mee

Jadi, het zit jullie niet mee lees ik zo - en wens je dan ook heel veel sterkte en kracht om je hierdoor te vechten!
speciaal voor jou!
Gerda, gaaf plaatje alweer!
Inge, hier is het nu nog droog, maar zwaar bewolkt, neem maar een zuidwester mee!
Hallo Marietteke en Zonnebloemetje, geniet van jullie baksels, ik krijg er trek van en ga zo eten
Tot laterse!

Tussen de drukte door even binnenwippen, maar breng mijn eigen koffie mee

Jadi, het zit jullie niet mee lees ik zo - en wens je dan ook heel veel sterkte en kracht om je hierdoor te vechten!
speciaal voor jou!Gerda, gaaf plaatje alweer!
Inge, hier is het nu nog droog, maar zwaar bewolkt, neem maar een zuidwester mee!
Hallo Marietteke en Zonnebloemetje, geniet van jullie baksels, ik krijg er trek van en ga zo eten
Tot laterse!

-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
hier ook 'n grijs dagje ,
maar gelukkig nog droog , alhoewel ik maar met m'n autootje ,
naar de bakker ben gereden , nog ietske té koud voor m'n fietske
Remie oei ziet er erg glibberig uit op je fietsweg ,
oppassen hoor , want vallen mag zeker niet ,
mama igne , geniet van je werkdagje ,
ik wou dat ik het ook nog kon ,
AN W ja er zijn toch veel mooie rassen van honden ,
eigelijk bestaan er geen lelijke , vind ik
bloemeke , grootjegerda,
ponneke jadi , Annemarie , ,miesje adam
en iedereen nog 'n fijne dag gewenst
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooootjes een goeie namiddag iedereen
hier schijnt het zonnetje maar tussenin is er ook al wat nattigheid gevallen maar echt weinig
wij hebben deze namiddag naar een film gekeken en ondertussen ook al een koffietje gedronken met een lekker stuk frangipannetaart en dat kan smaken hoor
de laatste wasjes zijn aan 't draaien in de wasmachine en de droogkast
en deze middag hebben we vers gekookte soep gegeten met balletjes en daarna frietjes met kipfilet in champignon roomsaus en 3 soorten verse groentjes en nu ben ik nog een koekebroodje aan 't bakken
vorige nacht kwam er al een egeltje eten zoeken die wakker was uit zijn winterslaap
gelukkig stond er iets om te eten wat hij ook luste , maar vanavond zetten we dan weer een potje egelvoer moest hij volgende nacht terug komen
marietteke ik vind het vandaag niet zo koud als de vorige dagen , maar ja op de fiets vang je altijd wind en tis nog geen zomer hé
ponneke amai die koffie met taart van jou ziet er echt lekker uit
Remie je toch wat misrekend deze morgen met het weer , ja ja je bent er geen twintig meer hé , dus een beetje voor jezelf zorgen kan geen kwaad en dan nog al dat slijk , das niet mijn da da
gerda wat een leuk plaatje van die hippe hond
jadi doen jullie maar rustig aan hoor want het zal niet gemakkelijk zijn in jullie situatie
ik vind dat toch zo erg
inge oeps door de regen daar bij jullie
An hebben jullie misschien een andere naam voor frangipannetaart of kennen jullie dat niet in Nederland ??????????
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina , Anne_marie en Adam2
nog een aangename zaterdag verder
da daaaaaa tot later

hier schijnt het zonnetje maar tussenin is er ook al wat nattigheid gevallen maar echt weinig
wij hebben deze namiddag naar een film gekeken en ondertussen ook al een koffietje gedronken met een lekker stuk frangipannetaart en dat kan smaken hoor
de laatste wasjes zijn aan 't draaien in de wasmachine en de droogkast
en deze middag hebben we vers gekookte soep gegeten met balletjes en daarna frietjes met kipfilet in champignon roomsaus en 3 soorten verse groentjes en nu ben ik nog een koekebroodje aan 't bakken
vorige nacht kwam er al een egeltje eten zoeken die wakker was uit zijn winterslaap
gelukkig stond er iets om te eten wat hij ook luste , maar vanavond zetten we dan weer een potje egelvoer moest hij volgende nacht terug komen
marietteke ik vind het vandaag niet zo koud als de vorige dagen , maar ja op de fiets vang je altijd wind en tis nog geen zomer hé
ponneke amai die koffie met taart van jou ziet er echt lekker uit
Remie je toch wat misrekend deze morgen met het weer , ja ja je bent er geen twintig meer hé , dus een beetje voor jezelf zorgen kan geen kwaad en dan nog al dat slijk , das niet mijn da da
gerda wat een leuk plaatje van die hippe hond
jadi doen jullie maar rustig aan hoor want het zal niet gemakkelijk zijn in jullie situatie
ik vind dat toch zo erg
inge oeps door de regen daar bij jullie
An hebben jullie misschien een andere naam voor frangipannetaart of kennen jullie dat niet in Nederland ??????????
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina , Anne_marie en Adam2
nog een aangename zaterdag verder
da daaaaaa tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Gelukkig niet eerlijk gezegd, duurt 't nog weer langer voordat ik aan de honderd ben die ik mezelf voorgenomen heb om te gaan halen Z-Bloemetje.
-
halloooootjes
ik kom iedereen nog een gezellige avond wensen
en nu ga ik een duik nemen in een aangenaam warm badje sè
en daarna knusjes in de zetel voor de tv
da daaaaaa

ik kom iedereen nog een gezellige avond wensen
en nu ga ik een duik nemen in een aangenaam warm badje sè
en daarna knusjes in de zetel voor de tv
da daaaaaa

slaapwel allemaal en tot morgen

Op dit ogenblik weet ik nog niet wat me bezig gaat houden deze ochtend, want het weer nodigt nu niet direct uit om buiten te zijn in onze omgeving:

Voor vanmiddag is dat geen enkel probleem, dan is het voor mij de sport op TV die me bezig gaat houden. 
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Gisteren redelijk droog het spul weg kunnen brengen
En gisteravond zijn vrienden van ons op visite geweest, was een gezellige avond
Geen idee wat de dag van vandaag ons gaat brengen
Bij droog weer waarschijnlijk een eind lopen met de hond
En als het regent, zal het een klein blokje om worden en ons in huis vermaken
Heb de wasmachine al wel aan staan
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Gisteren redelijk droog het spul weg kunnen brengen
En gisteravond zijn vrienden van ons op visite geweest, was een gezellige avond
Geen idee wat de dag van vandaag ons gaat brengen
Bij droog weer waarschijnlijk een eind lopen met de hond
En als het regent, zal het een klein blokje om worden en ons in huis vermaken
Heb de wasmachine al wel aan staan
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Remie , bij mij staat : paraplu niet nodig / outdoor goed / kleding dikke jas / windafk. pas op.
Wij gaan dus wel even fietsen denk ik . ( wat een prut op de weg daar in jouw polder , hier ook op sommige stukken hoor ) .
Inge , hier staat ook een was te draaien.
Z'bloemeke , ik vind dat er wel degelijk lelijke hondenrassen bestaan hoor , maar da's heel persoonlijk he ?
Ik vind bijvoorbeeld Chinese naakthonden ( Crested ) , Engelse Bull Terrier , Mopshond , Sharpei niet mooi en zo weet ik er nog wel een paar . Misschien zijn ze wel superlief hoor , maar wel lelijk
De honden die ik hier in ons hoekje voorbij zie komen vind ik wel mooi trouwens hoor
Z'bloemeke , Marietteke , Gerda , Ponneke , Remie , Inge , Jadi , Mies , Annemarie , Adam en 'meelezers' allemaal een fijne dag gewenst .

Remie , bij mij staat : paraplu niet nodig / outdoor goed / kleding dikke jas / windafk. pas op.
Wij gaan dus wel even fietsen denk ik . ( wat een prut op de weg daar in jouw polder , hier ook op sommige stukken hoor ) .
Inge , hier staat ook een was te draaien.
Z'bloemeke , ik vind dat er wel degelijk lelijke hondenrassen bestaan hoor , maar da's heel persoonlijk he ?
Ik vind bijvoorbeeld Chinese naakthonden ( Crested ) , Engelse Bull Terrier , Mopshond , Sharpei niet mooi en zo weet ik er nog wel een paar . Misschien zijn ze wel superlief hoor , maar wel lelijk
De honden die ik hier in ons hoekje voorbij zie komen vind ik wel mooi trouwens hoor
Z'bloemeke , Marietteke , Gerda , Ponneke , Remie , Inge , Jadi , Mies , Annemarie , Adam en 'meelezers' allemaal een fijne dag gewenst .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
halloooootjes een goeie natte zondagmorgen allemaal
ja het regent maar we blijven dan maar gezellig binnen in de warmte vandaag
en tis zondag , dus zal er hier niet veel gebeuren en doen we het rustig aan
An van die hondenrassen heb ik niks gezegd hoor , ( ik denk dat het marietteke was ) want ik ben zelf héél kieskeurig en zou zeker niet zomaar iedere hond in huis nemen want er moet een klik zijn vind ik en dat heb ik zeker niet met iedere hond , maar ik vind wel dat iedere hond een goeie thuis verdiend
inge mijn laatste wasje zit nu in de droogkast , en leuk dat je een een gezellige avond had met vrienden
Reme wat een mooie kip , en geniet maar van de koers op tv
en nu ga ik langs de badkamer passeren sè
want de tijd gaat snel
voor alle leutertjes nog een aangename zondag verder
en geniet er van wat je ook doet
da daaaaaa

ja het regent maar we blijven dan maar gezellig binnen in de warmte vandaag
en tis zondag , dus zal er hier niet veel gebeuren en doen we het rustig aan
An van die hondenrassen heb ik niks gezegd hoor , ( ik denk dat het marietteke was ) want ik ben zelf héél kieskeurig en zou zeker niet zomaar iedere hond in huis nemen want er moet een klik zijn vind ik en dat heb ik zeker niet met iedere hond , maar ik vind wel dat iedere hond een goeie thuis verdiend
inge mijn laatste wasje zit nu in de droogkast , en leuk dat je een een gezellige avond had met vrienden
Reme wat een mooie kip , en geniet maar van de koers op tv
en nu ga ik langs de badkamer passeren sè
want de tijd gaat snel
voor alle leutertjes nog een aangename zondag verder
en geniet er van wat je ook doet
da daaaaaa

*** Zie het leven van de zonnige kant ***