Goedemorgen Seizoentjes,
Ik hoop dat iedereen zijn weekend op een leuke manier heeft kunnen invullen.
Heb gisteren niet kunnen schilderen met mijn nieuwe verf, want was wat later begonnen dan voorzien, ( de wandeling met Matice was uitgelopen ), en ik had te lang aan mijn tekening gewerkt en toen was het een beetje te laat om nog ze nog te beginnen te schilderen. Tekening in potlood was wel goed gelukt. Dan heb ik maar alles terug opgeruimd en alles netjes terug in de tekenzak gedaan. Heb dan wel nog een knuffel die los was genaaid. Was vlug gedaan. En daarna heb ik het avondeten gemaakt. En daarna de keuken afgewassen en de vaatwasser gevuld.
Ik ga dadelijk beginnen, want heb veel te doen vandaag.
De 28° vertrekken we terug samen met Matice naar Texel. Voor mijn verjaardag. Zie er nu al echt naar uit. Of het weer goed gaat zijn is nog de vraag, maar we nemen als voorzorg altijd iets mee om eventueel ' s avonds de tijd te doden. Een deel tekengerief en wat spelletjes. En aangepaste kleding. De 28° valt op een dinsdag en pak de dag ervoor pas de kleding in. Matice zijn reiszak doe ik zondag al.
Zeer zeker zijn slaapknuffels niet vergeten. Die kan ik dinsdagochtend pas inpakken. Het zal ons alle 3 deugd doen. Ik hou enorm veel van Texel, het lijkt wel een beetje thuiskomen. We kennen daar ook al veel mensen die een zaak hebben, want we reserveren daar alle dagen een ander restaurant. Voor 2 personen en een hond. Dan krijgen we in de meeste gevallen een ruimere tafel zodat Matice kan liggen, hetzij naast ons tegen een muur en als die er niet is, onder de tafel. Buurman en vrouw bewaken het huis. Als wij dan terugkomen, vertrekken zij ook een week met vakantie naar Frankrijk en is het mijn beurt om op hun huis te letten. Dat kwam toevallig zo uit.
Zo, ik wens iedereen een mooi begin van de week. Liefs en een dikke knuffel voor elk.