Wordt Biden een goede president ?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik kan het artikel niet lezen; ik heb blijkbaar 'mijn leeslimiet bereikt'.frits1955 schreef: ↑30 mar 2023, 19:44Als je ongelijk krijgt begin je anderen te gaan kleineren. Je kan toch lezen? Wel- lees het artikel uit de New York Times. O ja, dat zijn communisten.Ik heb die cijfers niet verzonnen he- zelfs dat begrijp je niet eens.En goh ja Forbes dat zijn allemaal communisten.
Mijn uitleg staat hierboven helder en klaar.
Waar word jij gekleineerd? Ik merk dat je volgens mij je communistische visie wil etaleren. Of voelt het pijnlijk als iemand je wijst op een drogredenering? Heb je mijn onderschrijft gelezen? Het staat er niet zomaar, hé?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Ik etaleer niets. Ik post enkel cijfers uit het artikel uit de NYT en die cijfers zijn gebaseerd op gegevens van Forbes. En die cijfers zeggen iets heel anders dan Uw riedeltje en daar heb je problemen mee en dan haal je maar weer wat loze veronderstellingen van stal om op de man te spelen en dat heeft niets met die cijfers te maken. Maar goed, er zitten hier nog figuren die over communisten beginnen te bleiren als ze niet weten waarover het gaat Ik wacht nu op weerlegging van de cijfers die via Forbes in de NYT verschenen en waaruit gaat blijken dat voormelde rijkaards ware steunpilaren zijn van de maatschappij en hopen belastingen betalen
-
Het spijt me maar de top 1% draagt 42,3% van de belastingen op inkomen. De onderste 50% slechts 2,3%.
Ik kan de feiten niet veranderen.
Bijkomend: ik kan een drogredenering niet recht trekken.
Ik kan de feiten niet veranderen.
Bijkomend: ik kan een drogredenering niet recht trekken.

Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Wie zo iets plaatst, en zich er nog achter verstopt, weet verdomd goed dat wat hij schrijft de bedoeling is......het kleineren van anderen.Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Synoniem van kleineren:
bagatelliseren, beledigen, deemoedigen, fnuiken, geringschatten, humiliëren, krenken, omlaaghalen, vernederen, verootmoedigen.
-
Begrijpend lezen, Dicksy ....Dicksy schreef: ↑30 mar 2023, 20:48Wie zo iets plaatst, en zich er nog achter verstopt, weet verdomd goed dat wat hij schrijft de bedoeling is......het kleineren van anderen.Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Synoniem van kleineren:
bagatelliseren, beledigen, deemoedigen, fnuiken, geringschatten, humiliëren, krenken, omlaaghalen, vernederen, verootmoedigen.
Ik schrijf mijn mening over wat ik lees en over de intenties die ik in iemands tekst meen te zien. Het gaat hier over mijn eigen mening, nietwaar. Het is een discussieforum.
Mocht er dan per ongeluk ergens, toevallig en bij grote uitzondering iemand zijn die zowaar het gevoel krijgt dat ik hem op de tenen heb getrapt, dan wil ik me daarvoor al bij voorbaat voor excuseren. Dát is de bedoeling van dat onderschrift. Ik zou gedacht hebben dat je dat wel zou begrepen hebben , maar ik lijk me vergist te hebben ...

frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
"The analysis from OMB and CEA economists estimates that the wealthiest 400 billionaire families in America paid an average of just 8.2 percent of their income—including income from their wealth that goes largely untaxed—in Federal individual income taxes between 2010 and 2018. That’s a lower rate than many ordinary Americans pay."Het spijt me maar de top 1% draagt 42,3% van de belastingen op inkomen
Nog een communistische drogredering - deze kan je wel lezen ; een mens vraagt zich af waar Uw mysterieuze 1% zit die quasi de helft van de Amerikaanse belastingen ophoest.
https://www.whitehouse.gov/omb/briefing ... -just-8-2/
-
No offence, maar ik vrees dat je niet goed genoeg nadenkt.frits1955 schreef: ↑30 mar 2023, 20:53"The analysis from OMB and CEA economists estimates that the wealthiest 400 billionaire families in America paid an average of just 8.2 percent of their income—including income from their wealth that goes largely untaxed—in Federal individual income taxes between 2010 and 2018. That’s a lower rate than many ordinary Americans pay."Het spijt me maar de top 1% draagt 42,3% van de belastingen op inkomen
Nog een communistische drogredering - deze kan je wel lezen ; een mens vraagt zich af waar Uw mysterieuze 1% zit die quasi de helft van de Amerikaanse belastingen ophoest.
https://www.whitehouse.gov/omb/briefing ... -just-8-2/
Stel jezelf eens de vraag of die 8,2% die de rijken betalen een groter nominaal bedrag kan zijn dan wat de 50% armsten met z'n allen samen betalen aan belastingen.

Begrijpend lezen zegt U. Als u dat wat ik in het rood geaccentueerd heb er vanaf zou gelaten hebben mag u mij dat verwijt maken.Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
door Wil. » 1 minuut geleden
Begrijpend lezen, Dicksy ....
Uw kleinerend gedrag bestaat net in het feit dat wat u schrijft, waardoor andere mensen zich gekleineerd voelen, niet als een leugen beschouwt. 'Ik had moeten liegen' is de bevestiging van uw belediging (kleinerend schrijfsel). Dat is begrijpend lezen, beste Wil.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 30 mar 2023, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dicksy, deze zin rammelt als een oude stootkar. Er ontbreken woorden in. Ik begrijp niet wat je bedoelt. Doe eens een poging om duidelijk neer te schrijven wat er onder je hersenpan rondgaat.Uw kleinerend gedrag bestaat net in het feit dat wat u schrijft, waardoor andere mensen zich gekleineerd voelen, niet als een leugen beschouwt.

door Wil. » minder dan een minuut geledenDicksy, deze zin rammelt als een oude stootkar. Er ontbreken woorden in. Ik begrijp niet wat je bedoelt. Doe eens een poging om duidelijk neer te schrijven wat er onder je hersenpan rondgaat.Uw kleinerend gedrag bestaat net in het feit dat wat u schrijft, waardoor andere mensen zich gekleineerd voelen, niet als een leugen beschouwt.
Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Toch wel jammer dat sommige rubrieken op Seniorennet blijkbaar pas echt opleven als er ofwel op de man wordt gespeeld ofwel agressieve taal wordt gebruikt. Van mature volwassenen zou men het anders verwachten... Elkaar verwijten toesturen, al dan niet kunstig verwoord of verpakt, is niet erg leerzaam laat staan stichtend voor meelezers. Op die manier kan veel interessante informatie tussen de gleuven vallen en niet terecht komen waar ze "voedend" zou kunnen zijn.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ieder zijn "meug" en elke zangvogel zingt het liedje dat hij zelf het mooist vindt.
PS : wel opgelet met zout, het kan de gist doden !
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.