In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Olifant bedankt man
Een man zag op safari in Afrika een olifant op de grond liggen met een enorm grote doorn in zijn poot.
De man benaderde het dier rustig en verwijderde de doorn voorzichtig uit de poot.
De olifant keek hem even diep in de ogen.
Daarna tilde de hij de man op met zijn slurf, alsof hij hem daarmee wilde bedanken.
Daarna stapte het dier zichtbaar opgelucht weg.
Twintig jaar later ging de man naar een circusoptreden.
Er was ook een act met olifanten.
Tijdens die act stapte één van die olifanten naar die man.
Het dier rook even aan hem, keek hem even diep in de ogen… tilde hem op met zijn slurf en smakte hem keihard op de grond…
Dat was duidelijk een andere olifant..!

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Hier in huisje Weltevree is er weer wielrennen: Ronde van het Baskenland op Eurosport, lekkere
en een heerlijk luchtje van vlees braden.Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo en goeie namiddag iedereen
hier al gans de dag regen en tis ook nog koud er bij vind ik , maar dan blijven we maar binnen in de warmte hé
ons etentje deze middag was echt lekker en verzorgd zoals altijd daar , en ja de prijzen waren weer een beetje gestegen maar daarvoor kunnen we het toch niet laten vind ik en we hebben achteraf ook nog een lekkere koffie gedronken
Remie veel kijkplezier nog op tv met de koers
en de kat heb ik al gevonden hoor
wat goed dat je nu een privé parkeerplaats hebt voor de deur
An misschien eens een goeie hoestsiroop laten voorschrijven van jou dokter zoals een codeïne siroop , want die hoest duurt wel lang bij jou
inge veel boodschappen plezier nog
hoe zou het nu met jadi haar ventje zijn na de operatie ???????????????????
marietteke halloooooo
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, en Anne_marie en Adam2
nog een fijne donderdag verder
daaaaaaag

hier al gans de dag regen en tis ook nog koud er bij vind ik , maar dan blijven we maar binnen in de warmte hé
ons etentje deze middag was echt lekker en verzorgd zoals altijd daar , en ja de prijzen waren weer een beetje gestegen maar daarvoor kunnen we het toch niet laten vind ik en we hebben achteraf ook nog een lekkere koffie gedronken
Remie veel kijkplezier nog op tv met de koers
en de kat heb ik al gevonden hoor
wat goed dat je nu een privé parkeerplaats hebt voor de deur
An misschien eens een goeie hoestsiroop laten voorschrijven van jou dokter zoals een codeïne siroop , want die hoest duurt wel lang bij jou
inge veel boodschappen plezier nog
hoe zou het nu met jadi haar ventje zijn na de operatie ???????????????????
marietteke halloooooo
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, en Anne_marie en Adam2
nog een fijne donderdag verder
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Fijne avond kleppertjes, het is me gelukt om ff binnen te wippen
Je snapt het al...beredruk de laatste dagen
Voor de belangstellenden de show in Luxemburg : een 1ste plaats
Tussendoor 3x/per week revalidatie, en nu ook nog 3x/per week lichttherapie
Samen met de grote en kleine honden een heel gedoe, en wat HH-klusjes erbij en m'n dag zit eivol
Ondertussen al 2 xbij de dieerenarts geweest, en ik moet zaterdag terug met eentje voor een 1ste dringende operatie, en over een paar weken nog eens
Jadi, ik vergeet je niet, en hoop met de anderen op een voorspoedig verloop van de ingreep, hou je sterk!!!
Oeie Inge, een kies minder voor je zoon? Dat is minder leuk, of was het nog een melktand?
Gerda is degene die het minste klaagt, maar vaak hebben die het meest verborgen leed....?
Zonnebloemetje, rustig aan hoor, dan lukt het ook en denk maar : morgen weer een nieuwe dag
Geniet maar even van je leuke egeltjes en andere mooie vogeltjes
An, die 4russen laten je niet graag met rust lees ik, het blijft maar hangen. Misschien ook door het weer, hier staan de hemelsluizen weer wijd open, en zie je het waterpeil stijgen...gelukkig wonen we niet meteen bij water in de buurt
Marietteke hallo, hoe gaat het met je zus?
Voor nu fijne nachtrust

Je snapt het al...beredruk de laatste dagen
Voor de belangstellenden de show in Luxemburg : een 1ste plaats
Tussendoor 3x/per week revalidatie, en nu ook nog 3x/per week lichttherapie
Samen met de grote en kleine honden een heel gedoe, en wat HH-klusjes erbij en m'n dag zit eivol
Ondertussen al 2 xbij de dieerenarts geweest, en ik moet zaterdag terug met eentje voor een 1ste dringende operatie, en over een paar weken nog eens

Jadi, ik vergeet je niet, en hoop met de anderen op een voorspoedig verloop van de ingreep, hou je sterk!!!
Oeie Inge, een kies minder voor je zoon? Dat is minder leuk, of was het nog een melktand?
Gerda is degene die het minste klaagt, maar vaak hebben die het meest verborgen leed....?
Zonnebloemetje, rustig aan hoor, dan lukt het ook en denk maar : morgen weer een nieuwe dag
Geniet maar even van je leuke egeltjes en andere mooie vogeltjes
An, die 4russen laten je niet graag met rust lees ik, het blijft maar hangen. Misschien ook door het weer, hier staan de hemelsluizen weer wijd open, en zie je het waterpeil stijgen...gelukkig wonen we niet meteen bij water in de buurt
Marietteke hallo, hoe gaat het met je zus?
Voor nu fijne nachtrust

-

Straks weer ’n stukje met ‘t
voor de broodnodige beweging de polder effe in als het weer dat toelaat. Uit mijn archief ’fietstochtjes’ voor de liefhebber:

Wisselende beelden
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE & BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
-
halloooo een goeie morgen allemaal
wij staan in de startblokken om te vertrekken naar het ziekenhuis waar ik een afspraak heb voor een infiltratie in mij linkerknie die ik iedere 5 maanden moet laten behandelen
voor iedereen verder nog een fijne dag en tot later
daaaaaaag

wij staan in de startblokken om te vertrekken naar het ziekenhuis waar ik een afspraak heb voor een infiltratie in mij linkerknie die ik iedere 5 maanden moet laten behandelen
voor iedereen verder nog een fijne dag en tot later
daaaaaaag

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Zonnebloemetje sterkte in het ziekenhuis
Jadi, ik hoop dat de operatie goed gelukt is
Remie, niet echt fietsweer, het is wat druilerig
Ponneke, top prestatie, 1e plaats
En ja, het was een melktand, anders was die kies niet getrokken
Ik moet zo even richting Emmen
En verder wat huishoudelijke klusjes en nog het 1 en ander de kast inruimen, wat nog in een doos staat.
Gerda, hoe is het met je man? En met jouw been, inmiddels weer helemaal hersteld?
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Zonnebloemetje sterkte in het ziekenhuis
Jadi, ik hoop dat de operatie goed gelukt is
Remie, niet echt fietsweer, het is wat druilerig
Ponneke, top prestatie, 1e plaats
En ja, het was een melktand, anders was die kies niet getrokken
Ik moet zo even richting Emmen
En verder wat huishoudelijke klusjes en nog het 1 en ander de kast inruimen, wat nog in een doos staat.
Gerda, hoe is het met je man? En met jouw been, inmiddels weer helemaal hersteld?
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Hier ook wel 'n grijze (druilige) bedoening Inge, maar als het enigszins droog wilt blijven doe ik toch effe een klein rondje.
De trappers staan nu al in de beginstand van 't fietsje en mijn jas zit om de schouders... dus gaan met die

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Ponneke , de 1e prijs in Luxembourg , gefeliciteerd !
Je hebt het maar druk met alles , revalidaties , lichttherapie en operaties en hh .
Z'bloemeke sterkte in het zkh.
Jadi , is alles goed gegaan ?
Inge , ai een kies getrokken .
Gerda , gaat alles goed met jullie ?
Remie , mooie foto's uit jou archief . Vandaag blijft het ook droog , je mag fietsen hoor
Met mijn virus gaat het al beter hoor . De luchtweginfectie was een brochitis geworden en ik had een slijmoplosser ( fluimicil ) gekregen om het slijm los te maken . Dat duurt even natuurlijk ,maar gaat al beter.
Nee , codeine mag dan juist niet , want dat is een hoestremmer en het moet er juist allemaal uit haha .
Ik moet wel zeggen , ik ben nog nooit zo vaak ziek geweest als in dit 1e jaar dat ik kleinkinderen heb ( die gaan naar het kinderdagverblijf en pikken daar elk virus op die heerst en geven het door aan de ouders en grootouders dus , want ik pas ook 1 dag per week op ( dinsdag voor de een en donderdag voor de ander ) , dat scheelt weer 1 dag kinderopvang per gezin en dat = geld , want het is ook duur hoor ).
Ik kan mij herinneren van vroeger dat mijn kinderen pas verkoudheden en kinderziekten enzo opliepen toen ze naar de kleuterschool gingen , met 4 jaar dus , want ik was een thuisblijfmoeder toen . Maar nu pikken de kinderen alles op op het kinderdagverblijf , dus al op baby en peuter leeftijd , want de ouders werken nu allemaal . Anders kan je tegenwoordig geen huis meer kopen hoor hier in de Randstad . Als je die idiote huizenprijzen hier zit , niet normaal hoor , dat kan mooi niet op 1 salaris .
Lang verhaal haha . Dus dat .
Wij gaan vanmorgen onze belasting aangifte doen . Spannend haha.
Fijne dag allemaal , tot later , toedeloee

Ponneke , de 1e prijs in Luxembourg , gefeliciteerd !
Je hebt het maar druk met alles , revalidaties , lichttherapie en operaties en hh .
Z'bloemeke sterkte in het zkh.
Jadi , is alles goed gegaan ?
Inge , ai een kies getrokken .
Gerda , gaat alles goed met jullie ?
Remie , mooie foto's uit jou archief . Vandaag blijft het ook droog , je mag fietsen hoor
Met mijn virus gaat het al beter hoor . De luchtweginfectie was een brochitis geworden en ik had een slijmoplosser ( fluimicil ) gekregen om het slijm los te maken . Dat duurt even natuurlijk ,maar gaat al beter.
Nee , codeine mag dan juist niet , want dat is een hoestremmer en het moet er juist allemaal uit haha .
Ik moet wel zeggen , ik ben nog nooit zo vaak ziek geweest als in dit 1e jaar dat ik kleinkinderen heb ( die gaan naar het kinderdagverblijf en pikken daar elk virus op die heerst en geven het door aan de ouders en grootouders dus , want ik pas ook 1 dag per week op ( dinsdag voor de een en donderdag voor de ander ) , dat scheelt weer 1 dag kinderopvang per gezin en dat = geld , want het is ook duur hoor ).
Ik kan mij herinneren van vroeger dat mijn kinderen pas verkoudheden en kinderziekten enzo opliepen toen ze naar de kleuterschool gingen , met 4 jaar dus , want ik was een thuisblijfmoeder toen . Maar nu pikken de kinderen alles op op het kinderdagverblijf , dus al op baby en peuter leeftijd , want de ouders werken nu allemaal . Anders kan je tegenwoordig geen huis meer kopen hoor hier in de Randstad . Als je die idiote huizenprijzen hier zit , niet normaal hoor , dat kan mooi niet op 1 salaris .
Lang verhaal haha . Dus dat .
Wij gaan vanmorgen onze belasting aangifte doen . Spannend haha.
Fijne dag allemaal , tot later , toedeloee

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft