In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo iedereen
Een fijne zaterdag
menu: biefstuk en hamburger met rode kool of prinsesbonen. Dit komt allemaal op tafel, alleen de patatjes zijn gelijk namelijk gekookt
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een late goeie morgen allemaal
hier was het deze morgen aan 't regenen maar nu is het gelukkig gestopt
maar de grond ligt nog nat en tis aan 't opklaren
ik ben aan de wekelijkse werkjes bezig maar na de middag placeren we ons dan in onze zetel voor de tv om naar een film te kijken
Anne-marie , Rotterdam ziet er een leuke stad uit
Remie ik heb nog niet in de tv gids gekeken maar is er vandaag weer koers waar jij naar kijkt ???
en mooie fotootjes hoor
inge ik had zo'n vermoeden dat de kinderen iets hadden meegebracht uit de school
maar gelukkig ben je al beter
gerda hallooooo
An ook een fijne dag voor jou
jadi wij hebben gisteren rode kool gegeten die nog in de diepvries zat en het was lekker met magere sneetje varkensvlees goed bruin gebakken
laat het jullie smaken en ook een fijne zaterdag voor jou en je ventje , sterkte
Sita hier nog steeds licht bewolkt , maar wat nog niet is kan nog komen hé want de zon word hier ook voorspeld voor deze namiddag
allé ik ga de soep mixen en opkoken
en dan de rest van het middageten
frietjes met varkensgebraad in champignonsaus en 3 soorten verse groentjes
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Sita , Anne_marie en Adam2
geniet nog van jullie zaterdag
daaaaaag

hier was het deze morgen aan 't regenen maar nu is het gelukkig gestopt
maar de grond ligt nog nat en tis aan 't opklaren
ik ben aan de wekelijkse werkjes bezig maar na de middag placeren we ons dan in onze zetel voor de tv om naar een film te kijken
Anne-marie , Rotterdam ziet er een leuke stad uit
Remie ik heb nog niet in de tv gids gekeken maar is er vandaag weer koers waar jij naar kijkt ???
en mooie fotootjes hoor
inge ik had zo'n vermoeden dat de kinderen iets hadden meegebracht uit de school
maar gelukkig ben je al beter
gerda hallooooo
An ook een fijne dag voor jou
jadi wij hebben gisteren rode kool gegeten die nog in de diepvries zat en het was lekker met magere sneetje varkensvlees goed bruin gebakken
laat het jullie smaken en ook een fijne zaterdag voor jou en je ventje , sterkte
Sita hier nog steeds licht bewolkt , maar wat nog niet is kan nog komen hé want de zon word hier ook voorspeld voor deze namiddag
allé ik ga de soep mixen en opkoken
en dan de rest van het middageten
frietjes met varkensgebraad in champignonsaus en 3 soorten verse groentjes
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Sita , Anne_marie en Adam2
geniet nog van jullie zaterdag
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Sita
Ik stuur een stukje van de zon door, de rest hou ik hierzonnebloemetje schreef: ↑15 apr 2023, 11:52
-

bedankt Sita das echt super sympathiek van jou, het zonnetje is hier ondertussen al aangekomen en ze doet deugd
en nu maar hopen dat ze verder vandaag hier ook blijft
en nu is 't tijd om efkes te rusten gezellig voor de tv , want ik sla bijna door mijn benen
dus nog een film uitkiezen van de digicorder en we zijn vertrokken
daaaaaaag

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Nee Zonnebloemetje, vandaag lag mijn prioriteit ergens anders.
Morgen is het weer heel de dag sport voor mij op TV, namelijk de Marathon van Rotterdam en van 't wielrennen is er de Amstel Gold Race.
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Loopt er nog familie mee Remie, morgen bij de marathon van Rotterdam?
Iig veel plezier!

Iig veel plezier!

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Nee Annemarie, niet meer.Anne_marie schreef: ↑15 apr 2023, 17:25Loopt er nog familie mee Remie, morgen bij de marathon van Rotterdam?
Iig veel plezier!
Door hielspoor en zeer drukke functie lukt het onze oudste zoon (nu 54) al ’n paar jaar niet meer om 'n trainingsschema af te werken.

Wel probeert hij iedere zondagochtend wat kilometers te rennen met wat (oude) loopmaatjes en pakt als 't maar effe mogelijk is de fiets in plaats van de auto wat ik begrepen heb.
Bedankt, gaat zeker lukken om via de TV ervan te genieten.
-
hallooooo een goeie avond alweer
Remie en Anne-marie , ik heb iemand in de familie die meedoet aan de marathon van Rotterdam
tis de zoon van een nichtje van mij en hij is al niet meer aan zijn proefstuk toe , want hij heeft al veel marathons gelopen , dus hopelijk doet hij het morgen ook weer goed
allé ik ga mij placeren in mijn zetel voor de tv
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaaag

Remie en Anne-marie , ik heb iemand in de familie die meedoet aan de marathon van Rotterdam
tis de zoon van een nichtje van mij en hij is al niet meer aan zijn proefstuk toe , want hij heeft al veel marathons gelopen , dus hopelijk doet hij het morgen ook weer goed
allé ik ga mij placeren in mijn zetel voor de tv
voor alle leutertjes nog een gezellige avond verder
daaaaaag

Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Zal duimen voor je achterneef Zonnebloemetje!zonnebloemetje schreef: ↑15 apr 2023, 20:27ik heb iemand in de familie die meedoet aan de marathon van Rotterdam
Slaap lekker!

en