In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
De wereld Is klein, maar het zonnetje staat al in de lucht, dus de mist trekt zo wel weg.
Nog geen idee wat we vandaag gaan doen
Misschien een eindje fietsen of ergens wandelen met de honden.
Als het weer zo blijft, zetten we vanavond de bbq aan
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

De wereld Is klein, maar het zonnetje staat al in de lucht, dus de mist trekt zo wel weg.
Nog geen idee wat we vandaag gaan doen
Misschien een eindje fietsen of ergens wandelen met de honden.
Als het weer zo blijft, zetten we vanavond de bbq aan
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Onze schoonzoon is dit weekend jarig en hij viert het vandaag met een lekkere lunch.
We springen straks dus op de fiets om te gaan lunchen op verplaatsing
Z'bloemeke , Marietteke , Gerda , Ponneke , Remie , Sita , Inge , Jadi , Mies , Annemarie , Adam en 'meelezers' allemaal : Fijne dag allemaal , toedeloeeeee .

Onze schoonzoon is dit weekend jarig en hij viert het vandaag met een lekkere lunch.
We springen straks dus op de fiets om te gaan lunchen op verplaatsing
Z'bloemeke , Marietteke , Gerda , Ponneke , Remie , Sita , Inge , Jadi , Mies , Annemarie , Adam en 'meelezers' allemaal : Fijne dag allemaal , toedeloeeeee .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo
efkes in de rapte want ik kom vandaag weer tijd tekort
ik ben aan van alles bezig zoals elke zaterdag en ik heb deze namiddag ook nog een afspraak voor mijn nageltjes bij Celine en rond de middag komt er ook nog iemand langs om iets wat we verkocht hebben en volgens de regenradar zou er deze middag wat nattigheid vallen en ik zou terwijl het nog droog is rap een buitenwerkje willen doen , dus nu in vijfde versnelling verder doen sè ondanks dat mijn rug serieus pijn doet maar daar zal ik maar niet over zagen want ik ben geen enkele dag zonder pijn met mijn versleten rug
An proficiat met de verjaardag van jou schoonzoon en geniet maar van het etentje
Remie mooie puzzel met dat paard
inge veel wandelplezier met de honden en hopelijk blijft het daar droog bij jullie
gerda ook een leuke zaterdag voor jou
jadi hopelijk gaat het een beetje met je ventje , sterkte voor jullie beiden
marietteke hallooooo

marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Sita , Anne_marie en Adam2
nog een mooie dag vandaag
daaaaaag

efkes in de rapte want ik kom vandaag weer tijd tekort
ik ben aan van alles bezig zoals elke zaterdag en ik heb deze namiddag ook nog een afspraak voor mijn nageltjes bij Celine en rond de middag komt er ook nog iemand langs om iets wat we verkocht hebben en volgens de regenradar zou er deze middag wat nattigheid vallen en ik zou terwijl het nog droog is rap een buitenwerkje willen doen , dus nu in vijfde versnelling verder doen sè ondanks dat mijn rug serieus pijn doet maar daar zal ik maar niet over zagen want ik ben geen enkele dag zonder pijn met mijn versleten rug
An proficiat met de verjaardag van jou schoonzoon en geniet maar van het etentje
Remie mooie puzzel met dat paard
inge veel wandelplezier met de honden en hopelijk blijft het daar droog bij jullie
gerda ook een leuke zaterdag voor jou
jadi hopelijk gaat het een beetje met je ventje , sterkte voor jullie beiden
marietteke hallooooo

marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Sita , Anne_marie en Adam2
nog een mooie dag vandaag
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag kleppertjes fijne zaterdag

Ben hier rustig aan 't klussen, stuckwerk. Als het droog is kan ik verder de muren mooi maken met Dumawal
Verder gewone gang van zaken hier, heel lekker weer gehad (tot 24° zelfs) en fijne hondenschool trainingen gehad
Dank je Inge, met de viervoeters is alles opperbest!
Aan de sterkste onder ons - Jadi - je bent een topwijffie
veel respect voor jou!
An, gefeliciteerd met je schoonzoon, en geniet van jullie lunch
Die mooie blauwe klokjes staan hier ook dus aan onze vijver
Gerda, zit je al te badderen in een heerlijk sopje? Groot gelijk!
Hier staat de TV op, helaas geen nieuws, maar het ongelooflijk schijnheilig vertoon van Charles en "zijn" Camilla...wat een klucht! En bedenk wat een fortuinhieraan verspild wordt, maar gauw terug uit die grap
Fijne dag verder, geniet van je dag

Ben hier rustig aan 't klussen, stuckwerk. Als het droog is kan ik verder de muren mooi maken met Dumawal
Verder gewone gang van zaken hier, heel lekker weer gehad (tot 24° zelfs) en fijne hondenschool trainingen gehad
Dank je Inge, met de viervoeters is alles opperbest!
Aan de sterkste onder ons - Jadi - je bent een topwijffie
veel respect voor jou!An, gefeliciteerd met je schoonzoon, en geniet van jullie lunch
Die mooie blauwe klokjes staan hier ook dus aan onze vijver
Gerda, zit je al te badderen in een heerlijk sopje? Groot gelijk!

Hier staat de TV op, helaas geen nieuws, maar het ongelooflijk schijnheilig vertoon van Charles en "zijn" Camilla...wat een klucht! En bedenk wat een fortuinhieraan verspild wordt, maar gauw terug uit die grap
Fijne dag verder, geniet van je dag
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Vanmorgen naar het tuincentrum geweest voor een cadeautje voor een vriendin die maandag jarig is.
Nog wat boodschappen gedaan
En vanmiddag een klein blokje om met de honden.
Het weer sloeg om en we hebben vanmiddag wat buitjes gehad, geen weer om eropuit te gaan.
Vanmorgen naar het tuincentrum geweest voor een cadeautje voor een vriendin die maandag jarig is.
Nog wat boodschappen gedaan
En vanmiddag een klein blokje om met de honden.
Het weer sloeg om en we hebben vanmiddag wat buitjes gehad, geen weer om eropuit te gaan.
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo , hier ben ik dan ,
ik kom iedereen 'n fijne avond wensen ,
hier gaat alles zijn gewoone gangentje ,
op kontrole geweest naar ziekenhuis voor oog ,
het draadje moet er nog 'n maandje langer in blijven ,
maar echt goed ziet hij ook niet door dat rechteroog ,
volgende week leuk dagje in vooruitzicht ,
mijn jongste zus gaat trouwen , dus effe 'n feestje hé
voor de rest is hier alles ok hoor ,
dus fijne avond en veel liefs van mij
Laatst gewijzigd door marietteke op 07 mei 2023, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo
nog efkes voordat we gaan slapen , want ik had een lastige dag vandaag
maar morgen probeer ik het rustiger aan te doen want ik ben gekraakt en heb daarjuist nog een pijnstiller genomen
we zijn later in de namiddag ook bij Celine geweest en de hondjes waren weer zo zotjes en ze hadden juist een nieuw speeltje gekregen waar ze echt heel graag mee spelen
marietteke oei is je ventje zijn oog nog niet goed , hopelijk word het nog beter hé
en veel plezier nog op het feest deze week van je zusje en is haar schouder nu al beter ?????
allé mijn ogen vallen bijna toe
voor alle leutertjes nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

nog efkes voordat we gaan slapen , want ik had een lastige dag vandaag
maar morgen probeer ik het rustiger aan te doen want ik ben gekraakt en heb daarjuist nog een pijnstiller genomen
we zijn later in de namiddag ook bij Celine geweest en de hondjes waren weer zo zotjes en ze hadden juist een nieuw speeltje gekregen waar ze echt heel graag mee spelen
marietteke oei is je ventje zijn oog nog niet goed , hopelijk word het nog beter hé
en veel plezier nog op het feest deze week van je zusje en is haar schouder nu al beter ?????
allé mijn ogen vallen bijna toe
voor alle leutertjes nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

en