Temp ledigen
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste Forum,
Bij het leegmaken van de map "Temp" blijft volgend item staan
Rechts erop klikken en kiezen voor verwijderen geeft uiteindelijk volgende tekst
"Dit item bevindt zich niet langer in C:\Gebruikers\mijn naam\AppData\Local\Temp Controleer de locatie van het item en probeer het opnieuw."
Het bestand dubbelklikken geeft
Iemand een idee hoe ik er van af geraak?
Alvast bedankt voor uw raad.
Bij het leegmaken van de map "Temp" blijft volgend item staan
Rechts erop klikken en kiezen voor verwijderen geeft uiteindelijk volgende tekst
"Dit item bevindt zich niet langer in C:\Gebruikers\mijn naam\AppData\Local\Temp Controleer de locatie van het item en probeer het opnieuw."
Het bestand dubbelklikken geeft
Iemand een idee hoe ik er van af geraak?
Alvast bedankt voor uw raad.
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Heb het net gebruikt ..
Eens rustig lezen .
Had de link in mijn favorieten nog ...
De map zelf niet verwijderen, want anders weet windows niet, in welke map hij zijn temp filetjes moet opslaan...
https://4ddig.tenorshare.com/nl/windows ... html#part2
Niet te ver zoeken
-Deel 2
-Methode 1
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste Joy,
Dank voor uw raad. Maar de door u voorgestelde methode gebruik ik al jaaaaren om de map Temp te ledigen, moest het zo simpel zijn, ware het allang opgelost.
Daarmee is het probleem dus niet op te lossen. Want het blijft zoals ik beschreef in mijn aanvankelijke vraag.
Ook de methode 2 heeft geen resultaat opgeleverd.
Ook heb ik geprobeerd om via "opstarten in veilige modus" en dan de map temp te ledigen, echter ook dat zonder resultaat.
Nog andere voorstellen?
Vriendelijke groetjes
Dank voor uw raad. Maar de door u voorgestelde methode gebruik ik al jaaaaren om de map Temp te ledigen, moest het zo simpel zijn, ware het allang opgelost.
Daarmee is het probleem dus niet op te lossen. Want het blijft zoals ik beschreef in mijn aanvankelijke vraag.
Ook de methode 2 heeft geen resultaat opgeleverd.
Ook heb ik geprobeerd om via "opstarten in veilige modus" en dan de map temp te ledigen, echter ook dat zonder resultaat.
Nog andere voorstellen?
Vriendelijke groetjes
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
*Joy* - Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
- Locatie: Aan zee
Je bestand dateert van 1.01.2021
Als je het niet in de link kan vinden , dan weet ik het ook niet Flurk.
Ik heb het gisteren ook uitgevoerd en dat éne bestand blijft er ook staan.
Mij stoort het niet.
Daar heeft audibac gelijk in.
Afwachten of iemand anders jou verder kan helpen.
Vriendelijke groetjes én een fijn weekend !
Als je het niet in de link kan vinden , dan weet ik het ook niet Flurk.
Ik heb het gisteren ook uitgevoerd en dat éne bestand blijft er ook staan.
Mij stoort het niet.
Daar heeft audibac gelijk in.
Afwachten of iemand anders jou verder kan helpen.
Vriendelijke groetjes én een fijn weekend !
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Gebruik jij Outlook, volgens mij behoord deze map daarbij en staan bestanden van in.
Ik wil even kijken of we de map kunnen verwijderen, dan zou je de tool FRST moeten uitvoeren.
Handleiding: viewtopic.php?f=43&t=197564&sid=c6b9f3f ... e970d884dd
Gebruik jij Outlook, volgens mij behoord deze map daarbij en staan bestanden van in.
Ik wil even kijken of we de map kunnen verwijderen, dan zou je de tool FRST moeten uitvoeren.
Handleiding: viewtopic.php?f=43&t=197564&sid=c6b9f3f ... e970d884dd
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste abbs,
Ja, ik gebruik Microsoft Outlook 2010 als mailprogramma.
Hierna de link van We Tranfer
Downloadlink
https://we.tl/t-LQR1GkoH97
Groetjes,
Ja, ik gebruik Microsoft Outlook 2010 als mailprogramma.
Hierna de link van We Tranfer
Downloadlink
https://we.tl/t-LQR1GkoH97
Groetjes,
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
Ik zie geen rare dingen, alleen veel lege bestanden die we kunnen opruimen.
Via de fix laten we ook meteen de de Temp mappen legen waarin ook die Map staat.
Maar je heb een grote kans dat die Map niet weg is omdat deze door Outlook word gebruikt voor tijdelijke bestanden.
Dus als je klaar bent met de fix (die hieronder staat beschreven) kan je kijken of die weg is.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt via Wetransfer en plaats die naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
https://we.tl/t-zyiEzyeBYZ
Ik zie geen rare dingen, alleen veel lege bestanden die we kunnen opruimen.
Via de fix laten we ook meteen de de Temp mappen legen waarin ook die Map staat.
Maar je heb een grote kans dat die Map niet weg is omdat deze door Outlook word gebruikt voor tijdelijke bestanden.
Dus als je klaar bent met de fix (die hieronder staat beschreven) kan je kijken of die weg is.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt via Wetransfer en plaats die naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
https://we.tl/t-zyiEzyeBYZ
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
- Druk op de Fixen knop.
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Plaats dit logbestand weer via WeTransfer.
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste abbs,
Ik heb uw richtlijnen strikt toegepast, maar de map in Temp is er nog steeds.
Laten zoals het is zeker?
Van harte bedankt voor uw deskundige begeleiding.
Groetjes,
Ik heb uw richtlijnen strikt toegepast, maar de map in Temp is er nog steeds.
Laten zoals het is zeker?
Van harte bedankt voor uw deskundige begeleiding.
Groetjes,
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste abbs,
Hierbij het fixlogje.
Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 29-05-2023
Gestart door Willy Twiesselmann (30-05-2023 15:54:30) Run:2
Gestart vanaf C:\Users\Willy Twiesselmann\Desktop
Geladen Profielen: Willy Twiesselmann
Boot Modus: Normal
==============================================
fixlist inhoud:
*****************
start::
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\...\Run: [Xvid] => WScript "C:\Program Files (x86)\Xvid\CheckUpdateLauncher.vbs" "C:\Program Files (x86)\Xvid\CheckUpdate.ps1" (Geen bestand)
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Update Binary] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\Update\OneDriveSetup.exe" (Geen bestand)
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Standalone Update Binary] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\StandaloneUpdater\OneDriveSetup.exe" (Geen bestand)
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\...\RunOnce: [Uninstall 23.104.0516.0001] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\23.104.0516.0001" (Geen bestand)
HKLM\...\Print\Monitors\HP a211 Status Monitor: hpinkstsa211LM.dll (Geen bestand)
Task: {0887C644-A0A4-4BDD-9142-4C970C7C7977} - System32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Willy_Twiesselmann => "C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\IObitUninstaler.exe" /UninstallExplorer (Geen bestand)
Task: {0A9F116D-A70D-40EA-800C-56759101D879} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantWakeupRun => %windir%\UpdateAssistant\UpdateAssistant.exe /ClientID Win10Upgrade:VNL:NHV24:{} /WakeupRun (Geen bestand)
Task: {3D7375D2-A8AE-4A54-A700-B1A5DB7F6AA3} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantCalendarRun => %windir%\UpdateAssistant\UpdateAssistant.exe /ClientID Win10Upgrade:VNL:NHV24:{} /CalendarRun (Geen bestand)
Task: {3DDF96AA-65ED-4134-9722-605DD94DC4A8} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\Update Check => C:\ProgramData\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\Updater7\HPSFUpdater.exe /s /p 1 (Geen bestand)
Task: {3F05EF9F-8F8D-4122-BB8D-6CC6C8F75F8B} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1665415330 => C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe --scheduledautoupdate $(Arg0) (Geen bestand)
Task: {49161DD6-8925-4738-A02C-20A0015FF748} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Total Care Tune-Up => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPTuneUp.exe (Geen bestand)
Task: {4D24F814-08BD-427B-B2BA-2682E7C76FBF} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1674824130 => C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe --scheduledautoupdate $(Arg0) (Geen bestand)
Task: {758548A8-6E0F-46AF-8471-C5A27E5AB487} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1637074206 => C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe --scheduledautoupdate $(Arg0) (Geen bestand)
Task: {8AE54097-ED01-418C-84F6-5236D8C5D3A3} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Tuneup => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe /L TuneupTimer (Geen bestand)
Task: {C05D8B61-D441-4455-AE58-0143F8F7E14A} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Health Analysis => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe /L Analysis (Geen bestand)
Task: {DC169206-904E-4F1E-A750-19BDA56651BF} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantAllUsersRun => %windir%\UpdateAssistant\UpdateAssistant.exe /ClientID Win10Upgrade:VNL:NHV24:{} /AllUsersRun (Geen bestand)
Task: {FB539098-9EC4-4E76-B2F0-351EB0A7E498} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe /taskrestart (Geen bestand)
Task: {FE7DCAA1-9AB9-47BC-BBF1-EE95EE14E4F1} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistant => %windir%\UpdateAssistant\UpdateAssistant.exe /ClientID Win10Upgrade:VNL:NHV24:{} (Geen bestand)
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=2.2.4 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=3.0.10 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=3.0.11 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=3.0.12 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=3.0.15 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=3.0.8 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Geen bestand]
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{2EF7E390-2F7C-4F9A-9B7D-4A87B56B711D}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.173.51\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{38971E90-14FD-44F6-AA45-1447B653F873}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.173.45\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{88B20FC8-EBD6-4181-B5F6-50F45BFF722E}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.167.21\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{997809F3-33FD-4FD6-A2ED-CEF50F3263B1}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.169.31\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{ABF66F82-B04C-4FE4-8272-661539463FE1}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.171.37\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{B29F5F83-90DF-479A-BDE7-8A9F4412E394}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.171.39\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{E8791438-3525-48BF-A600-C577AD1674C2}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.173.49\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{F1CBF5EB-347F-4E4C-90AC-E43339FC34EC}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.173.55\psuser_64.dll => Geen bestand
ContextMenuHandlers4: [SnagItMainShellExt] -> [CC]{CF74B903-3389-469c-B3B6-0204D204FCBD} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers5: [igfxDTCM] -> {9B5F5829-A529-4B12-814A-E81BCB8D93FC} => -> Geen bestand
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:53C31309 [155]
BHO-x32: Geen Naam -> {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} -> Geen bestand
EmptyTemp:
end::
*****************
Herstelpunt is succesvol gemaakt.
Proces succesvol afgesloten.
"HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\Xvid" => niet gevonden
"HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\\Delete Cached Update Binary" => niet gevonden
"HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\\Delete Cached Standalone Update Binary" => niet gevonden
"HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\\Uninstall 23.104.0516.0001" => niet gevonden
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Print\Monitors\HP a211 Status Monitor => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0887C644-A0A4-4BDD-9142-4C970C7C7977}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Willy_Twiesselmann" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Uninstaller_SkipUac_Willy_Twiesselmann" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0A9F116D-A70D-40EA-800C-56759101D879}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantWakeupRun" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantWakeupRun" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3D7375D2-A8AE-4A54-A700-B1A5DB7F6AA3}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantCalendarRun" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantCalendarRun" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3DDF96AA-65ED-4134-9722-605DD94DC4A8}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\Update Check" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\Update Check" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3F05EF9F-8F8D-4122-BB8D-6CC6C8F75F8B}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1665415330" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Opera scheduled Autoupdate 1665415330" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{49161DD6-8925-4738-A02C-20A0015FF748}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Total Care Tune-Up" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Total Care Tune-Up" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{4D24F814-08BD-427B-B2BA-2682E7C76FBF}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1674824130" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Opera scheduled Autoupdate 1674824130" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{758548A8-6E0F-46AF-8471-C5A27E5AB487}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1637074206" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Opera scheduled Autoupdate 1637074206" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{8AE54097-ED01-418C-84F6-5236D8C5D3A3}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Tuneup" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Tuneup" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C05D8B61-D441-4455-AE58-0143F8F7E14A}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Health Analysis" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Health Analysis" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{DC169206-904E-4F1E-A750-19BDA56651BF}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantAllUsersRun" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantAllUsersRun" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{FB539098-9EC4-4E76-B2F0-351EB0A7E498}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{FE7DCAA1-9AB9-47BC-BBF1-EE95EE14E4F1}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistant" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistant" => niet gevonden
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@videolan.org/vlc,version=2.2.4 => niet gevonden
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@videolan.org/vlc,version=3.0.10 => niet gevonden
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@videolan.org/vlc,version=3.0.11 => niet gevonden
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@videolan.org/vlc,version=3.0.12 => niet gevonden
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@videolan.org/vlc,version=3.0.15 => niet gevonden
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@videolan.org/vlc,version=3.0.8 => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{2EF7E390-2F7C-4F9A-9B7D-4A87B56B711D} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{38971E90-14FD-44F6-AA45-1447B653F873} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{88B20FC8-EBD6-4181-B5F6-50F45BFF722E} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{997809F3-33FD-4FD6-A2ED-CEF50F3263B1} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{ABF66F82-B04C-4FE4-8272-661539463FE1} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{B29F5F83-90DF-479A-BDE7-8A9F4412E394} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{E8791438-3525-48BF-A600-C577AD1674C2} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{F1CBF5EB-347F-4E4C-90AC-E43339FC34EC} => niet gevonden
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\SnagItMainShellExt => niet gevonden
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxDTCM => niet gevonden
"C:\ProgramData\TEMP" => ":53C31309" ADS niet gevonden.
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} => niet gevonden
=========== EmptyTemp: ==========
FlushDNS => voltooid
BITS transfer queue => 786432 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 9515285 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 0 B
Windows/system/drivers => 0 B
Edge => 0 B
Firefox => 210871854 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
Willy Twiesselmann => 2537856 B
RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 213.3 MB tijdelijke gegevens verwijderd.
================================
Het systeem moest herstart worden.
==== Einde van Fixlog 15:56:07 ====
Groetjes,
Hierbij het fixlogje.
Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 29-05-2023
Gestart door Willy Twiesselmann (30-05-2023 15:54:30) Run:2
Gestart vanaf C:\Users\Willy Twiesselmann\Desktop
Geladen Profielen: Willy Twiesselmann
Boot Modus: Normal
==============================================
fixlist inhoud:
*****************
start::
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\...\Run: [Xvid] => WScript "C:\Program Files (x86)\Xvid\CheckUpdateLauncher.vbs" "C:\Program Files (x86)\Xvid\CheckUpdate.ps1" (Geen bestand)
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Update Binary] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\Update\OneDriveSetup.exe" (Geen bestand)
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Standalone Update Binary] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\StandaloneUpdater\OneDriveSetup.exe" (Geen bestand)
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\...\RunOnce: [Uninstall 23.104.0516.0001] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\23.104.0516.0001" (Geen bestand)
HKLM\...\Print\Monitors\HP a211 Status Monitor: hpinkstsa211LM.dll (Geen bestand)
Task: {0887C644-A0A4-4BDD-9142-4C970C7C7977} - System32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Willy_Twiesselmann => "C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Uninstaller\IObitUninstaler.exe" /UninstallExplorer (Geen bestand)
Task: {0A9F116D-A70D-40EA-800C-56759101D879} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantWakeupRun => %windir%\UpdateAssistant\UpdateAssistant.exe /ClientID Win10Upgrade:VNL:NHV24:{} /WakeupRun (Geen bestand)
Task: {3D7375D2-A8AE-4A54-A700-B1A5DB7F6AA3} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantCalendarRun => %windir%\UpdateAssistant\UpdateAssistant.exe /ClientID Win10Upgrade:VNL:NHV24:{} /CalendarRun (Geen bestand)
Task: {3DDF96AA-65ED-4134-9722-605DD94DC4A8} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\Update Check => C:\ProgramData\Hewlett-Packard\HP Support Framework\Resources\Updater7\HPSFUpdater.exe /s /p 1 (Geen bestand)
Task: {3F05EF9F-8F8D-4122-BB8D-6CC6C8F75F8B} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1665415330 => C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe --scheduledautoupdate $(Arg0) (Geen bestand)
Task: {49161DD6-8925-4738-A02C-20A0015FF748} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Total Care Tune-Up => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPTuneUp.exe (Geen bestand)
Task: {4D24F814-08BD-427B-B2BA-2682E7C76FBF} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1674824130 => C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe --scheduledautoupdate $(Arg0) (Geen bestand)
Task: {758548A8-6E0F-46AF-8471-C5A27E5AB487} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1637074206 => C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe --scheduledautoupdate $(Arg0) (Geen bestand)
Task: {8AE54097-ED01-418C-84F6-5236D8C5D3A3} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Tuneup => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe /L TuneupTimer (Geen bestand)
Task: {C05D8B61-D441-4455-AE58-0143F8F7E14A} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Health Analysis => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe /L Analysis (Geen bestand)
Task: {DC169206-904E-4F1E-A750-19BDA56651BF} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantAllUsersRun => %windir%\UpdateAssistant\UpdateAssistant.exe /ClientID Win10Upgrade:VNL:NHV24:{} /AllUsersRun (Geen bestand)
Task: {FB539098-9EC4-4E76-B2F0-351EB0A7E498} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Support Framework\HPSF.exe /taskrestart (Geen bestand)
Task: {FE7DCAA1-9AB9-47BC-BBF1-EE95EE14E4F1} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistant => %windir%\UpdateAssistant\UpdateAssistant.exe /ClientID Win10Upgrade:VNL:NHV24:{} (Geen bestand)
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=2.2.4 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=3.0.10 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=3.0.11 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=3.0.12 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=3.0.15 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @videolan.org/vlc,version=3.0.8 -> C:\Program Files (x86)\VideoLAN\VLC\npvlc.dll [Geen bestand]
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{2EF7E390-2F7C-4F9A-9B7D-4A87B56B711D}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.173.51\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{38971E90-14FD-44F6-AA45-1447B653F873}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.173.45\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{88B20FC8-EBD6-4181-B5F6-50F45BFF722E}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.167.21\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{997809F3-33FD-4FD6-A2ED-CEF50F3263B1}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.169.31\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{ABF66F82-B04C-4FE4-8272-661539463FE1}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.171.37\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{B29F5F83-90DF-479A-BDE7-8A9F4412E394}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.171.39\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{E8791438-3525-48BF-A600-C577AD1674C2}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.173.49\psuser_64.dll => Geen bestand
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{F1CBF5EB-347F-4E4C-90AC-E43339FC34EC}\InprocServer32 -> C:\Users\Willy Twiesselmann\AppData\Local\Microsoft\EdgeUpdate\1.3.173.55\psuser_64.dll => Geen bestand
ContextMenuHandlers4: [SnagItMainShellExt] -> [CC]{CF74B903-3389-469c-B3B6-0204D204FCBD} => -> Geen bestand
ContextMenuHandlers5: [igfxDTCM] -> {9B5F5829-A529-4B12-814A-E81BCB8D93FC} => -> Geen bestand
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:53C31309 [155]
BHO-x32: Geen Naam -> {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} -> Geen bestand
EmptyTemp:
end::
*****************
Herstelpunt is succesvol gemaakt.
Proces succesvol afgesloten.
"HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\Xvid" => niet gevonden
"HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\\Delete Cached Update Binary" => niet gevonden
"HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\\Delete Cached Standalone Update Binary" => niet gevonden
"HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\\Uninstall 23.104.0516.0001" => niet gevonden
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Print\Monitors\HP a211 Status Monitor => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0887C644-A0A4-4BDD-9142-4C970C7C7977}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Uninstaller_SkipUac_Willy_Twiesselmann" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Uninstaller_SkipUac_Willy_Twiesselmann" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0A9F116D-A70D-40EA-800C-56759101D879}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantWakeupRun" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantWakeupRun" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3D7375D2-A8AE-4A54-A700-B1A5DB7F6AA3}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantCalendarRun" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantCalendarRun" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3DDF96AA-65ED-4134-9722-605DD94DC4A8}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\Update Check" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\Update Check" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3F05EF9F-8F8D-4122-BB8D-6CC6C8F75F8B}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1665415330" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Opera scheduled Autoupdate 1665415330" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{49161DD6-8925-4738-A02C-20A0015FF748}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Total Care Tune-Up" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Total Care Tune-Up" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{4D24F814-08BD-427B-B2BA-2682E7C76FBF}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1674824130" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Opera scheduled Autoupdate 1674824130" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{758548A8-6E0F-46AF-8471-C5A27E5AB487}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1637074206" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Opera scheduled Autoupdate 1637074206" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{8AE54097-ED01-418C-84F6-5236D8C5D3A3}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Tuneup" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Tuneup" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C05D8B61-D441-4455-AE58-0143F8F7E14A}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Health Analysis" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\PC Health Analysis" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{DC169206-904E-4F1E-A750-19BDA56651BF}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantAllUsersRun" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistantAllUsersRun" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{FB539098-9EC4-4E76-B2F0-351EB0A7E498}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant Quick Start" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{FE7DCAA1-9AB9-47BC-BBF1-EE95EE14E4F1}" => niet gevonden
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistant" => niet gevonden
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateAssistant\UpdateAssistant" => niet gevonden
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@videolan.org/vlc,version=2.2.4 => niet gevonden
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@videolan.org/vlc,version=3.0.10 => niet gevonden
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@videolan.org/vlc,version=3.0.11 => niet gevonden
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@videolan.org/vlc,version=3.0.12 => niet gevonden
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@videolan.org/vlc,version=3.0.15 => niet gevonden
HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@videolan.org/vlc,version=3.0.8 => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{2EF7E390-2F7C-4F9A-9B7D-4A87B56B711D} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{38971E90-14FD-44F6-AA45-1447B653F873} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{88B20FC8-EBD6-4181-B5F6-50F45BFF722E} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{997809F3-33FD-4FD6-A2ED-CEF50F3263B1} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{ABF66F82-B04C-4FE4-8272-661539463FE1} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{B29F5F83-90DF-479A-BDE7-8A9F4412E394} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{E8791438-3525-48BF-A600-C577AD1674C2} => niet gevonden
HKU\S-1-5-21-1517836893-3378457845-788461991-1001_Classes\CLSID\{F1CBF5EB-347F-4E4C-90AC-E43339FC34EC} => niet gevonden
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\SnagItMainShellExt => niet gevonden
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxDTCM => niet gevonden
"C:\ProgramData\TEMP" => ":53C31309" ADS niet gevonden.
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} => niet gevonden
=========== EmptyTemp: ==========
FlushDNS => voltooid
BITS transfer queue => 786432 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 9515285 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 0 B
Windows/system/drivers => 0 B
Edge => 0 B
Firefox => 210871854 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
Willy Twiesselmann => 2537856 B
RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 213.3 MB tijdelijke gegevens verwijderd.
================================
Het systeem moest herstart worden.
==== Einde van Fixlog 15:56:07 ====
Groetjes,
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer:
Hallo,
De fix is 2x uitgevoerd ( (30-05-2023 15:54:30) Run:2) hierdoor een andere uitslag.
Maar voor mij genoeg
Zoals ik aangaf kan de map geen kwaad, je mag nog wel de laatste stap doen waarna we klaar zijn.
Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.
De fix is 2x uitgevoerd ( (30-05-2023 15:54:30) Run:2) hierdoor een andere uitslag.
Maar voor mij genoeg
Zoals ik aangaf kan de map geen kwaad, je mag nog wel de laatste stap doen waarna we klaar zijn.
Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.
- Klik met de rechtermuisknop op FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
- Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
- Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.
-
abbs - Lid geworden op: 16 dec 2016, 13:49
- Locatie: Leidschendam
- Contacteer: