In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Nu heb ik u vandaag nog gemist om ons even op de hoogte te brengen hoe het eten op verplaatsing geweest is.
Was de verrassing zomaar of voor 'n speciaal iets, 'n verjaardag of zoiets dergelijks Arina..?
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne woensdag
Werk gedaan, ontbijt achter de kiezen
Zo even de honden uit laten en daarna duik ik mijn bed in.
In de loop van de ochtend een afspraak staan.
Mijn fiets moet naar de fietsmaker, remmerij moet nagekeken worden
En ergens vandaag boodschappen doen
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Werk gedaan, ontbijt achter de kiezen
Zo even de honden uit laten en daarna duik ik mijn bed in.
In de loop van de ochtend een afspraak staan.
Mijn fiets moet naar de fietsmaker, remmerij moet nagekeken worden
En ergens vandaag boodschappen doen
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Mijn ene rem doet niets meer en de andere is ook niet al te fris.
Denk dat er iets stuk is of de remblokjes versleten
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
ponneke hoe gaat het bij jou, alles oke?
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie namiddag iedereen
gisteren ben ik hier niet meer geraakt want ik had dus een afspraak in het ziekenhuis omdat er iets inwendig met de camera moest bekeken worden die een twijfel geval was en al van tijdens de behandeling kreeg ik enorme pijn waardoor ik dan nog enkele uren op een bed moest liggen met pijnstilling en zo zijn we maar laat thuis gekomen en dan voelde ik mij nog niet goed en heb mijn laptop niet meer open gedaan , maar de uitslag was gelukkig goed
en deze morgen zijn we dan weer naar het ziekenhuis geweest met mijn tante van 97 jaar op controle en 't was al middag tegen dat we thuis waren
en nu ist tijd voor een koffietje en daarna nog een dafalgan nemen , want ik ben nog niet helemaal in orde van gisteren
voor alle leutertjes nog een fijne namiddag verder
daaaaag en misschien tot later vandaag

gisteren ben ik hier niet meer geraakt want ik had dus een afspraak in het ziekenhuis omdat er iets inwendig met de camera moest bekeken worden die een twijfel geval was en al van tijdens de behandeling kreeg ik enorme pijn waardoor ik dan nog enkele uren op een bed moest liggen met pijnstilling en zo zijn we maar laat thuis gekomen en dan voelde ik mij nog niet goed en heb mijn laptop niet meer open gedaan , maar de uitslag was gelukkig goed
en deze morgen zijn we dan weer naar het ziekenhuis geweest met mijn tante van 97 jaar op controle en 't was al middag tegen dat we thuis waren
en nu ist tijd voor een koffietje en daarna nog een dafalgan nemen , want ik ben nog niet helemaal in orde van gisteren
voor alle leutertjes nog een fijne namiddag verder
daaaaag en misschien tot later vandaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
O jee Zonnebloemetje, u zat weer in de prijzen gisteren i.v.m. het onderzoek, sterkte en beterschap.zonnebloemetje schreef: ↑07 jun 2023, 16:06en nu ist tijd voor een koffietje en daarna nog een dafalgan nemen , want ik ben nog niet helemaal in orde van gisteren
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie avond alweer
zopas ons avondeten binnen en ook al in bad geweest en nu ist tijd voor mijn zetel
met de nodige pijnstillers en een warm kersenpit kussentje achter mijn rug kan mijn avond niet meer stuk
Remie bedankt hoor en ik zag het al niet goed zitten maar dat het zo zou uitdraaien had ik niet verwacht en volgens die dokter daar hebben sommige mensen er geen last van en andere hebben wel heel veel pijn en ik was natuurlijk bij die laatste hé
jadi een dikke steunknuffel voor jou

voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaag

zopas ons avondeten binnen en ook al in bad geweest en nu ist tijd voor mijn zetel
met de nodige pijnstillers en een warm kersenpit kussentje achter mijn rug kan mijn avond niet meer stuk
Remie bedankt hoor en ik zag het al niet goed zitten maar dat het zo zou uitdraaien had ik niet verwacht en volgens die dokter daar hebben sommige mensen er geen last van en andere hebben wel heel veel pijn en ik was natuurlijk bij die laatste hé
jadi een dikke steunknuffel voor jou

voor iedereen nog een gezellige avond verder
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

Straks eerst weer de wekelijkse
doen. Daarna misschien nog weer ’n stuk(je) op mijn
de polder in, hoewel ik op tijd thuis moet zijn i.v.m. dat ik een pakketje verwacht nog voor de middag.Maar dat gaat zeker wel lukken als geen onverwachte gebeurtenissen opdoen.
Voor de liefhebber dit plaatje (van mijn geklungel

Jammer, niet echt duidelijk, vind 't heel moeilijk om zoiets goed in beeld te krijgen, 'k had deze sperwer al eerder eens in z'n vlucht willen vastleggen, maar die waren helemaal niet om aan te zien..!
Maar ik blijf 't proberen om het beter te doen, maar deze poging wilde ik u alvast niet onthouden.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Moch zie hier, het zou het nageslacht van wijlen onze Cesar kunnen zijn . Hij werd 16j
Fijne dag , geniet er van
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.