Transgender
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
1 % ...? Vind ik persoonlijk toch niet zo weinig.
Als wij zien wat er tegenwoordig gebeurt, zullen we binnen afzienbare tijd, naar 2 % gaan.
Meer en meer mensen voelen zich niet goed in hun vel, en ja, ... laten zich zelfs transformeren.
Toch niet zo een gemakkelijke beslissing mijn gedacht ...!?
Laten we dan eens bedenken hoeveel er zich NIET laten transformeren, al zouden ze dat eigenlijk WEL willen. Ik denk dat we algauw aan 'minstens' 2 % zouden zitten.
Als wij zien wat er tegenwoordig gebeurt, zullen we binnen afzienbare tijd, naar 2 % gaan.
Meer en meer mensen voelen zich niet goed in hun vel, en ja, ... laten zich zelfs transformeren.
Toch niet zo een gemakkelijke beslissing mijn gedacht ...!?
Laten we dan eens bedenken hoeveel er zich NIET laten transformeren, al zouden ze dat eigenlijk WEL willen. Ik denk dat we algauw aan 'minstens' 2 % zouden zitten.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Ja zeker. Vind ik ook. Maar hun gedrag in o.m. hun gayparades, vind ik toch wat overdreven.
Voor de persoon kan ik nog wel begrip en enig respect opbrengen, maar voor hun gedrag ...?
Zéker NIET!
Nee, natuurlijk zijn-, en doen ze niet allemaal zo. 't Ware verdomme nog spijtig!
Zien we al zo'n hetero-parade, waar ze zich zo crapuleus gedragen?
Ik niet ..., nog nooit gezien.
Van betogingen en zo meer waar ze de boel op stelten zetten, zal ik maar zwijgen.
Dat is véél erger, maar dat is dan ook een heel ander soort crapuul.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In Rusland zal eerstdaags een wet worden aangenomen die het veranderen van geslacht verbiedt. Geen T in de LGB...Q.
Het is in Rusland ook al verboden om op enigerlei wijze 'reclame' te maken voor alle variaties die men zich tegenwoordig kan bedenken.
Het is in Rusland ook al verboden om op enigerlei wijze 'reclame' te maken voor alle variaties die men zich tegenwoordig kan bedenken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Hopelijk voor hem heeft hij zich geen pijn gedaan met "uit de kast te vallen"......
Dat zal misschien nog het minste zijn.....
Maar er waren ook 2 aanklachten met "minderjarigen" - waarvan één geseponeerd.
Nu ja, natuurlijk ook zien wat die aanklachten juist inhouden en wat er van waar is.......
Dat zal misschien nog het minste zijn.....
Maar er waren ook 2 aanklachten met "minderjarigen" - waarvan één geseponeerd.
Nu ja, natuurlijk ook zien wat die aanklachten juist inhouden en wat er van waar is.......
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
't Zal zijn om aan de oproeping te ontsnappen, om te gaan vechten in Oekraïne!?
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Vraag is ook wat er eventueel geslikt wordt bij zo'n overgang!?
Uiteindelijk is wie een ruilorgaan ingebouwd krijgt ook verplicht om afstotingsverschijnselen tegen te gaan
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Sunak heeft zijn schandaaltje ook binnen. Laat de excuses maar aanrukken.KIJK. Britse premier Rishi Sunak bespot trans personen in gelekte video, grapt over “vrouwen met penissen”
De Britse premier Rishi Sunak werd stiekem opgenomen terwijl hij spotte met transgender personen tijdens een feestje van conservatieve parlementsleden. De beelden, die de Britse online krant ‘PinkNews‘ exclusief verkreeg, zouden dateren van 5 juni 2023. Sunak is te horen terwijl hij grappen maakt over “vrouwen met penissen” en de spot drijft met Ed Davey, de leider van de liberale democraten, die zich inzet voor de lgbtq+-gemeenschap.
https://www.hln.be/buitenland/kijk-brit ... a217cd166/
-
Hier is niks schandaal aan. Sunak bespot Ed Davey om zijn standpunten.Dicksy schreef: ↑19 jun 2023, 16:18Sunak heeft zijn schandaaltje ook binnen. Laat de excuses maar aanrukken.KIJK. Britse premier Rishi Sunak bespot trans personen in gelekte video, grapt over “vrouwen met penissen”
De Britse premier Rishi Sunak werd stiekem opgenomen terwijl hij spotte met transgender personen tijdens een feestje van conservatieve parlementsleden. De beelden, die de Britse online krant ‘PinkNews‘ exclusief verkreeg, zouden dateren van 5 juni 2023. Sunak is te horen terwijl hij grappen maakt over “vrouwen met penissen” en de spot drijft met Ed Davey, de leider van de liberale democraten, die zich inzet voor de lgbtq+-gemeenschap.
https://www.hln.be/buitenland/kijk-brit ... a217cd166/
Dat Pinknews krantje gebruikt ook het woord 'suggereert' , wat betekent dat zij - in al hun domheid - dingen horen die niet werden gezegd.
Dat mannen niet in de vrouwenkleedkamer thuishoren, is de logica zelve, maar die Pinkies zien dat als een 'benadeling van transpersonen' . Mogen we lachen?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dat vermoedde ik wel, maar ik wou van de gelegenheid gebruik maken om nog maar eens de idiote gedachten van die Ed Davey in de verf te zetten.
Maar let op: die zotte kuren komen ook naar ons overgewaaid.
Maar let op: die zotte kuren komen ook naar ons overgewaaid.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.