In de Vier Seizoenen reeks 31 zomer 2023
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Een grijze en winderige dag vandaag
hoewel de zon soms probeert erdoor te komen
Maar het lukt nog niet zo goed.....en het waait hard
We hebben hier gisteravond en vannacht
flink wat regen gekregen, (onweer heb
ik niet gehoord, maar s' nachts heb ik mijn
hoorapparaatjes niet in)
Ik wens allen een fijne woensdag, hou het safe
want er is ruw weer voorspeld
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ik weet ook niet wat er vannacht gebeurd is hier. Om dezelfde reden als oma-c.
Ik heb heel goed geslapen na een fijne dag gisteren.
Ik heb zowaar meer dan 14000 stappen gedaan.
In totaal 9,39 km gewandeld.
En dat ging, met de nodige bankjes en kapelletjes onderweg.
Geluk gehad met het weer.
Voor herhaling vatbaar.
Veel aanspraak gehad onderweg.
Onder andere van een heer die ons de weg wees.
Onderweg kwamen we hem weer tegen op een bankje.
Of we naast hem mochten komen zitten.
Vertelde die toch dat hij verleden vrijdag zijn echtgenote had begraven.
Slik...
Wij hebben dat nu altijd voor.
Hier een mooie wolkenhemel met blauwe stukken en af en toe een zonnetje.
Veel wind, dus het zal reservebrood uit de diepvries worden.
Met die wind fiets ik ook liever niet meer.
En vandaag gaan we die krachttoer te voet niet overdoen.
Nog een zonnige dag voor iedereen.
Ik heb heel goed geslapen na een fijne dag gisteren.
Ik heb zowaar meer dan 14000 stappen gedaan.
In totaal 9,39 km gewandeld.
En dat ging, met de nodige bankjes en kapelletjes onderweg.
Geluk gehad met het weer.
Voor herhaling vatbaar.
Veel aanspraak gehad onderweg.
Onder andere van een heer die ons de weg wees.
Onderweg kwamen we hem weer tegen op een bankje.
Of we naast hem mochten komen zitten.
Vertelde die toch dat hij verleden vrijdag zijn echtgenote had begraven.
Slik...
Wij hebben dat nu altijd voor.
Hier een mooie wolkenhemel met blauwe stukken en af en toe een zonnetje.
Veel wind, dus het zal reservebrood uit de diepvries worden.
Met die wind fiets ik ook liever niet meer.
En vandaag gaan we die krachttoer te voet niet overdoen.
Nog een zonnige dag voor iedereen.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal .
Hopelijk is er bij niemand schade door de stormwind ... het mag een beetje minder hé .. ///
Gisteren hebben we hier bijna een ganse dag zonder elektriciteit gezeten ..
Om iets voor 7u s'morgens dat gemeld bij Fluv*us , om 8u komt een technieker aan de stroomcabine , dan hebben ze rustig de tijd genomen om te zoeken waar de panne zat ..
Om 11u10 is er een graafmachine aangekomen . Om 12 u wisten ze toch al dat het nog zeker 2u zou duren en pas om 15 u ! was er terug elektriciteit ...
// Mensen wandelen op de maan maar een panne herstellen duurt uuren ..
Ben dus maar bezig geweest met poetsen , dan is dat ook weer gedaan .
Ik wou eigenlijk gaan wandelen maar de elektrische garagepoort werkte natuurlijk niet , dus kon ik met de auto niet weg , ook niet naar de afspraak met Laperre .. En er is aan deze poort geen noodhendel om manueel te openen , dus .... kalm blijven en je bezig houden .//
Fijn dat Clive en familie terug thuis en ook de reizigers van OMa C : Ze zullen weer heel fijne verhalen kunnen vertellen .
Bekske : heel veel moed : ik leef met je mee .
Ook sterkte voor alle seizoentjes die het moeilijk hebben .
heel veel groeten aan iedereen .
Hopelijk is er bij niemand schade door de stormwind ... het mag een beetje minder hé .. ///
Gisteren hebben we hier bijna een ganse dag zonder elektriciteit gezeten ..
Om iets voor 7u s'morgens dat gemeld bij Fluv*us , om 8u komt een technieker aan de stroomcabine , dan hebben ze rustig de tijd genomen om te zoeken waar de panne zat ..
Ben dus maar bezig geweest met poetsen , dan is dat ook weer gedaan .
Ik wou eigenlijk gaan wandelen maar de elektrische garagepoort werkte natuurlijk niet , dus kon ik met de auto niet weg , ook niet naar de afspraak met Laperre .. En er is aan deze poort geen noodhendel om manueel te openen , dus .... kalm blijven en je bezig houden .//
Fijn dat Clive en familie terug thuis en ook de reizigers van OMa C : Ze zullen weer heel fijne verhalen kunnen vertellen .
Bekske : heel veel moed : ik leef met je mee .
Ook sterkte voor alle seizoentjes die het moeilijk hebben .
heel veel groeten aan iedereen .
-

Voor allen een gezellige avond nog
hier is het terug aan 't regenen
Maar 't is buiten, ik ga straks de
rolluiken toedoen, dan zie ik het niet meer
en naar het tennis kijken in Wimbledon
Slaapwel allemaal en tot morgen
sterkte aan wie het kan gebruiken
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
de dag is zonnig begonnen. temperatuursgewijs en winderigheid weet ik nog niet. ik zou vandaag naar het kruidende vat moeten om magnesium te gaan halen. of ik ventje zo ver krijg? ik denk het niet. die gaat vandaag boodschappen doen voor heel de week en hij moet ook nog naar de apoheker voor de rest van de medicatie die ze niet hadden. dan gaan we even googlen om de prijs te kennen van dingen die we nodig hebben. en ook om een paar dingen te weten.
ventje heeft niet veel verteld over zijn moeder. wel, dat hij de laatste parkeerplaats had. mijn vader had daar geen problemen want die gebruikte de gehandicaptenplaats met de kaart van de tante. mag normaal niet als zij er niet bij zat maar daar trok hij zich niets van aan. en wettelijk gezien mag je ook geen verkeerskegels zetten omdat je je plaatsje aan je eigen deur wil behouden. deed hij ook. hij overtrad bijna nooit wetten maar af en toe liet hij wel een rebels kantje van hem zien. doet me denken dat hij eens 51 reed in een zone 50 en gestopt werd door de politie. gelukkig hebben ze hem niet laten blazen want dat ging een ander verhaal zijn. mijn moeder zei dat die jonge agent de hele tijd naar mij zat te staren. en ik wist van niets en heb het ook niet gezien. ik was vannacht bezig met denken aan een foto van mijn ouders toen die x-aantal jaar getrouwd waren en dat hij glunderend naast haar staat. en zij kijkt neutraal. vergelijk dat met een foto van ventje en mij die elkaar aankijken. er is toch een verschil. wij kijken naar elkaar, zij niet. mijn vader hield van haar maar of de liefde wederkeers was, dat betwijfel ik. zij wist dat hij naar een nieuwe J. zocht om dat zijn op 16 jarige leeftijd gestorven zusje zo heette en hij zijn moeder een nieuwe J. wilde kado doen. en toch is ze er mee doorgegaan. zijn zusje was gestorven van angst van de bommen zeiden ze maar na wat speurwerk denk ik dat het menengitis moet geweest zijn. hersenvliesontsteking. wat wisten ze toen van geneeskunde. je werd ziek en weer beter of je werd ziek en je ging dood. zo simpel. aan wat je door ging wisten ze niet dus raadden ze maar naar een doodsoorzaak. en dokters wisten ook niet alles. vrouwen stierven in het kraambed enzo. van placenta Previa hadden ze nog nooit gehoord. een noodhysterectomie uitvoeren omdat de vrouw doodbloedde konden ze niet. een keizersnee kenden ze wel al maar meestal met vreselijke littekens. een rudimentaire keizersnee. toen was schoonheid niet in de mode. hoe meer littekens je had, hoe harder je leven was. op cafè stoeften de mannen daarmee als ze er een te veel op hadden. als je littekens had die zichtbaar waren dan was je een echte man!
in een filmreeks ' letal weapon' met Mel Gibson toen die nog normaal was, begint hij tegen zijn tegenspeelster te stoeffen over zijn littekens en zij over de hare. en logisch, ze eindigen in bed. ventje zei gisteren wat voor film ze nu ook maken: dè film der filmen is al gedraaid. Lord of the rings. hij zat in dat boek te lezen toen hij geboeid door het verhaal pas om 19 uur naar beneden kwam en vroeg wanneer ze gingen eten. en ze hadden al uren gegeten en hem geroepen maar hij zat IN het boek. ik heb die klassieker pas gelezen toen ik de eerste film gezien had en in de nederlandse versie maar die is voor mij niet leesbaar door de vertaling.
hem daarna in het engels gekocht en dat was een stuk beter. ik heb ooit eens een boek overgekocht van een fb vriendin van me en daar hadden ze een poging gewaagd om politiek correct te vertalen dus hij werd hem. dat was een beetje verwarrend. je moet de hele tijd nadenken en de zin analyseren omdat ze met hem eigenlijk een Hij bedoelden. zo'n vertaling waar het LBGTQA+ op aandringt. ze doen maar.
toen ventje naar zijn moeder vertrok ben ik mijn dutje gaan doen. ik was moe. na 2 uur ben ik opgestaan en heb verder gewerkt in m'n boek.
en ik heb helemaal geen afwas!
ventje heeft die gedaan. Gimly heeft weer het restje natvoer van Lilly opgegeten.
die heeft een uitrekbare maag. altijd honger, nooit genoeg. hij is zich nu aan het wassen vlak naast ventjes voeten met zijn nieuwe schoenen. hij is ze aan het inlopen en het gaat elke dag beter. we moeten nog 't een en 't ander opnemen. ik heb al 2 films maar had gisteren geen zin ze te bekijken. de wind is weg blijkbaar en het wordt niet warm-warm. dus als ik naar buiten ga is dat met mijn poncho aan. met een supergrote Libelle broche. had die gevonden op wis* maar dat viel iets groter uit dan verwacht. en ik had na het bezoek aan de dokter in de solden van de electronica/ potten en pannen een eend gezien maar ik kon de prijs niet lezen. ik heb die in staande vorm. en ik had met die wind ook geen zin om binnen te stappen en de prijs te gaan vragen. nu ja, ventje moet daar toch passeren als hij om de rest van mijn medicatie gaat. ik hoef toch geen kadoo te verwachten. ik krijg al genoeg. hopelijk krijg ik m'n moeder zo ver dat ze een koffiekapsulezet en een weegschaal koopt. ik mag toch als ik wat nodig heb het vragen zo zijn we overeen gekomen bij de notaris. ventje had het liever anders gezien. Gimly heeft weer honger. en de fanclub van de baron is hier. had er nog niet opgelet. ik heb al een hele tijd korstjes rond mijn ogen. soms doe ik die weg voor ik naar beneden ga, en soms ben ik het vergeten. Gelukkig staat er hier een pompflesje met miscelair water en ik heb watten liggen. dat pompflesje moet bijgevuld worden. en de eau de cologne ook. Lilly lag languit in de gang en ineens spurt die naar boven. het is toch een katje met een eigen willetje. ze heeft net Gimly een neusje gegeven. hij is haar achterna gegaan op een manier dat hij het haar eens een voor altijd zou zeggen. en nu zitten ze boven te crossen. altijd ambiance met die twee of 1 van de twee.
We hebben al vis voor morgen. schartongen. ventje heeft opgezocht hoe die moeten klaargemaakt worden want hij doet bijna altijd de vis.
ventje is hier aan het rondlopen. dat doet hij veel. hij moet nog online voor de katten natvoer bestellen. dat is heel gemakkelijk want in de winkels is er soms voorraadonderbreking. Morgen geen markt. er zijn nog bloemen genoeg, ik heb nog twee zwarte muizen en er is nog genoeg snoepgoed in de pot van ijskreem. ventje is aan het denken wat we vanavond gaan eten. hij dacht aan spekfakkels maar die zijn altijd oneven.
hij kan er moeilijk 2 pakken meenemen want dan hebben we er 10. die zouden ook wel op geraken. ik hou immers veel van spek.
Wilde eend, je hebt gelijk. ze kunnen naar de maan maar iets repareren? ongelofelijk, schanunduleus. gelukkig werden wij voor dat waterwerk verwitttigd. er staat nog altijd een emmer water in de keuken. en wat ik ook een schande vind is die openbaar vervoersoap waar helena hinder van ondervind. ventje vond dat ook. ik ga stoppen met mijn "gazet".
Fijne dag verder seizoentjes!
de dag is zonnig begonnen. temperatuursgewijs en winderigheid weet ik nog niet. ik zou vandaag naar het kruidende vat moeten om magnesium te gaan halen. of ik ventje zo ver krijg? ik denk het niet. die gaat vandaag boodschappen doen voor heel de week en hij moet ook nog naar de apoheker voor de rest van de medicatie die ze niet hadden. dan gaan we even googlen om de prijs te kennen van dingen die we nodig hebben. en ook om een paar dingen te weten.
ventje heeft niet veel verteld over zijn moeder. wel, dat hij de laatste parkeerplaats had. mijn vader had daar geen problemen want die gebruikte de gehandicaptenplaats met de kaart van de tante. mag normaal niet als zij er niet bij zat maar daar trok hij zich niets van aan. en wettelijk gezien mag je ook geen verkeerskegels zetten omdat je je plaatsje aan je eigen deur wil behouden. deed hij ook. hij overtrad bijna nooit wetten maar af en toe liet hij wel een rebels kantje van hem zien. doet me denken dat hij eens 51 reed in een zone 50 en gestopt werd door de politie. gelukkig hebben ze hem niet laten blazen want dat ging een ander verhaal zijn. mijn moeder zei dat die jonge agent de hele tijd naar mij zat te staren. en ik wist van niets en heb het ook niet gezien. ik was vannacht bezig met denken aan een foto van mijn ouders toen die x-aantal jaar getrouwd waren en dat hij glunderend naast haar staat. en zij kijkt neutraal. vergelijk dat met een foto van ventje en mij die elkaar aankijken. er is toch een verschil. wij kijken naar elkaar, zij niet. mijn vader hield van haar maar of de liefde wederkeers was, dat betwijfel ik. zij wist dat hij naar een nieuwe J. zocht om dat zijn op 16 jarige leeftijd gestorven zusje zo heette en hij zijn moeder een nieuwe J. wilde kado doen. en toch is ze er mee doorgegaan. zijn zusje was gestorven van angst van de bommen zeiden ze maar na wat speurwerk denk ik dat het menengitis moet geweest zijn. hersenvliesontsteking. wat wisten ze toen van geneeskunde. je werd ziek en weer beter of je werd ziek en je ging dood. zo simpel. aan wat je door ging wisten ze niet dus raadden ze maar naar een doodsoorzaak. en dokters wisten ook niet alles. vrouwen stierven in het kraambed enzo. van placenta Previa hadden ze nog nooit gehoord. een noodhysterectomie uitvoeren omdat de vrouw doodbloedde konden ze niet. een keizersnee kenden ze wel al maar meestal met vreselijke littekens. een rudimentaire keizersnee. toen was schoonheid niet in de mode. hoe meer littekens je had, hoe harder je leven was. op cafè stoeften de mannen daarmee als ze er een te veel op hadden. als je littekens had die zichtbaar waren dan was je een echte man!
in een filmreeks ' letal weapon' met Mel Gibson toen die nog normaal was, begint hij tegen zijn tegenspeelster te stoeffen over zijn littekens en zij over de hare. en logisch, ze eindigen in bed. ventje zei gisteren wat voor film ze nu ook maken: dè film der filmen is al gedraaid. Lord of the rings. hij zat in dat boek te lezen toen hij geboeid door het verhaal pas om 19 uur naar beneden kwam en vroeg wanneer ze gingen eten. en ze hadden al uren gegeten en hem geroepen maar hij zat IN het boek. ik heb die klassieker pas gelezen toen ik de eerste film gezien had en in de nederlandse versie maar die is voor mij niet leesbaar door de vertaling.
toen ventje naar zijn moeder vertrok ben ik mijn dutje gaan doen. ik was moe. na 2 uur ben ik opgestaan en heb verder gewerkt in m'n boek.
en ik heb helemaal geen afwas!
We hebben al vis voor morgen. schartongen. ventje heeft opgezocht hoe die moeten klaargemaakt worden want hij doet bijna altijd de vis.
ventje is hier aan het rondlopen. dat doet hij veel. hij moet nog online voor de katten natvoer bestellen. dat is heel gemakkelijk want in de winkels is er soms voorraadonderbreking. Morgen geen markt. er zijn nog bloemen genoeg, ik heb nog twee zwarte muizen en er is nog genoeg snoepgoed in de pot van ijskreem. ventje is aan het denken wat we vanavond gaan eten. hij dacht aan spekfakkels maar die zijn altijd oneven.
Wilde eend, je hebt gelijk. ze kunnen naar de maan maar iets repareren? ongelofelijk, schanunduleus. gelukkig werden wij voor dat waterwerk verwitttigd. er staat nog altijd een emmer water in de keuken. en wat ik ook een schande vind is die openbaar vervoersoap waar helena hinder van ondervind. ventje vond dat ook. ik ga stoppen met mijn "gazet".
Fijne dag verder seizoentjes!
Cats Rule!
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Wilde eend, geen elektriciteit , dat is echt een ellende. Onze poort kan wel nog manueel open worden gedaan, maar zelf kan ik dat niet omdat die te zwaar is. Als er zo iets is, moet ik dan aan manlief vragen of aan buurman. Maar als ik dan per se ergens met de fiets moet zijn en manlief noch buurman zijn thuis, ga ik door de hal naar buiten met de fiets. Maar met een auto is dat nogal moeilijk door de hal gaan
Gisteren is mijn fiets voor controle naar de fietsenmaker geweest. En mochten hem al een puur uurtjes later gaan halen. Hij is volledig nagekeken en alles is terug vast wat een beetje los zat. Had er ook een nieuwe zadel laten opzetten, de oude is keihard en ik heb daar echt last van. Nu heb ik zo'n comfortabel gelzadel. Ik dacht dat dat veel duurder was, maar de prijs ervan viel echt mee. Mijn voorwiel is heel goed nagekeken en vaster gedraaid. Ik kwam overlaatst van de Reva en de pen van mijn voorwiel stond open en de bouten aan de andere kant van de fiets stonden los. Maar ze hadden waarschijnlijk te laat gezien dat mijn voorwiel ook nog eens met een ijzeren slot vast gemaakt was aan een paal. Dus de " diefstal " kon niet doorgaan. En dat is gebeurd op klaarlichte dag en vlak bij een terras van een café
Zo, ik ga er eens aan beginnen. Ook de trimster van Matice verwacht ik om 11:30H. Dan is hij weer mooi gedaan, gewassen en alles erop en eraan.
Ik ga niet alle namen noemen, maar wens iedereen een mooie dag. Liefs en een dikke knuffel voor wie het nodig heeft.
-
Donderdag weeral, een fijne dag allemaal
Het weer ziet er goed uit ... tegen het weekend
krijgen we weer 30° en meer
geniet van wat kan en hou het veilig...
groetjes allen en tot..............
Het weer ziet er goed uit ... tegen het weekend
krijgen we weer 30° en meer
geniet van wat kan en hou het veilig...
groetjes allen en tot..............
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Clive en echtgenoot hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag!
Zonder plaatje, want 33 jaar dat vond ik nergens.
Zolang was mijn moeder getrouwd met mijn vader...
Ik wens jullie nog vele gezonde en gelukkige jaren vol liefde voor mekaar.
Verleden maandag zouden wij 53 jaar getrouwd geweest zijn.
Het is frisser dan gedacht.
Ik was blij dat ik mijn jasje aan had deze morgen op boodschappen tocht.
Het was weer ieder voor zich en God voor ons allen op het fietspad.
Texten terwijl ze rijden, hoofdtelefoon op, zwalpen natuurlijk, ah ja.
Ik heb deze keer echt heel hard en ongeduldig gebeld.
Met de Vespa in tegenrichting!!!!!!!!!!! op het fietspad, bah ja...
Ze zag eruit als te lomp om te helpen donderen...
Sorry, maar dat doe je toch niet!
Ach de zon doet moeite en zo dadelijk hoef ik niet meer op pad.
Tuinman is gepasseerd bij de senior buurvouw.
Alles is vierkant en rechthoekig gesnoeid...
De rododendron groeit door de afsluiting in mijn tuin.
De klimop tiert welig, maar dat mocht hij niet komen afdoen.
De regel is nochtans dat de haag aan de kant van je buren door jou moet gesnoeid.
Zeker als ze op jouw grond staat.
Ik mag daar niet aankomen theoretisch.
Awel ik zal in de praktijk eens heel diep gaan snoeien se.
Ik heb die vuiligheid daar niet gewild.
Dat waren onze mannen zaliger en wij zitten met de miserie.
We zullen eens een tasje koffie gaan zetten en daar van genieten.
Dames amuseer jullie vandaag met wat jullie zinnens zijn te doen.
Zonder plaatje, want 33 jaar dat vond ik nergens.
Zolang was mijn moeder getrouwd met mijn vader...
Ik wens jullie nog vele gezonde en gelukkige jaren vol liefde voor mekaar.
Verleden maandag zouden wij 53 jaar getrouwd geweest zijn.
Het is frisser dan gedacht.
Ik was blij dat ik mijn jasje aan had deze morgen op boodschappen tocht.
Het was weer ieder voor zich en God voor ons allen op het fietspad.
Texten terwijl ze rijden, hoofdtelefoon op, zwalpen natuurlijk, ah ja.
Ik heb deze keer echt heel hard en ongeduldig gebeld.
Met de Vespa in tegenrichting!!!!!!!!!!! op het fietspad, bah ja...
Ze zag eruit als te lomp om te helpen donderen...
Sorry, maar dat doe je toch niet!
Ach de zon doet moeite en zo dadelijk hoef ik niet meer op pad.
Tuinman is gepasseerd bij de senior buurvouw.
Alles is vierkant en rechthoekig gesnoeid...
De rododendron groeit door de afsluiting in mijn tuin.
De klimop tiert welig, maar dat mocht hij niet komen afdoen.
De regel is nochtans dat de haag aan de kant van je buren door jou moet gesnoeid.
Zeker als ze op jouw grond staat.
Ik mag daar niet aankomen theoretisch.
Awel ik zal in de praktijk eens heel diep gaan snoeien se.
Ik heb die vuiligheid daar niet gewild.
Dat waren onze mannen zaliger en wij zitten met de miserie.
We zullen eens een tasje koffie gaan zetten en daar van genieten.
Dames amuseer jullie vandaag met wat jullie zinnens zijn te doen.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal :
Voor Clive en echtgenoot :

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag !
Inderdaad : helaas heeft niet iedereen het geluk om zo een speciale datum te vieren .
/////////////:
Vandaag een beetje" normaal" weer . Hier is wel hevig onweer geweest gisteren avond . De regenton is terug vol .
Aan Bekske en iedereen die het kan gebruiken : heel veel moed en sterkte !
Voor Clive en echtgenoot :

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag !
Inderdaad : helaas heeft niet iedereen het geluk om zo een speciale datum te vieren .
/////////////:
Vandaag een beetje" normaal" weer . Hier is wel hevig onweer geweest gisteren avond . De regenton is terug vol .
Aan Bekske en iedereen die het kan gebruiken : heel veel moed en sterkte !
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Proficiat aan Clive en manlief.
Hallo iedereen,
Clive: Dank je wel voor de verjaardagskaart.
De bbq gisteren met de buren was plezant. We zaten wel binnen, want het weer was niet te best. In de avond was er een flinke regenbui. Spaanse woef was ook in zijn nopjes. Er kwamen geregeld hapjes zijn richting uit. Volgens DA moet hij toch een beetje vermageren, maar dat zijn we even vergeten
Vooral buurvrouw van de overkant kon zijn "smekende " blik niet weerstaan.
Vandaag nog even naar zoon. Poetsjuweeltje kwam langs , ik heb ondertussen in de tuin bezig geweest. Er is altijd wel iets te doen. Toen ik vanavond thuiskwam hebben we de rest van de bbq gegeten .
Volgens weerbericht wordt het zeer warm de komende dagen.
Dames, tot morgen allemaal.