In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemiddag
Na het werk een poosje geslapen vanmorgen
Daarna de boodschappen gedaan
Inmiddels zijn de kinderen al weer thuis uit school
Zo 10 minuten gesprek op school van de jongste.
Vanavond opening van het dorpsfeest met een optocht met versierde wagens straattheater en rond half 11 vuurwerk
Na het werk een poosje geslapen vanmorgen
Daarna de boodschappen gedaan
Inmiddels zijn de kinderen al weer thuis uit school
Zo 10 minuten gesprek op school van de jongste.
Vanavond opening van het dorpsfeest met een optocht met versierde wagens straattheater en rond half 11 vuurwerk
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
-
Goedemorgen en een fijne dag
Vanmorgen is man op de fiets naar het werk en heb ik vrij daarvan.
Ik ga vandaag met jongste zoon mee.
Ze hebben vanwege het dorpsfeest een speciale dag met activiteiten waarbij ik ga helpen als begeleiding
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen is man op de fiets naar het werk en heb ik vrij daarvan.
Ik ga vandaag met jongste zoon mee.
Ze hebben vanwege het dorpsfeest een speciale dag met activiteiten waarbij ik ga helpen als begeleiding
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Heb je het recept voor ons ?zonnebloemetje schreef: ↑05 jul 2023, 18:01en ik had deze middag eens de spaghetti op een andere manier klaargemaakt en hij was superlekker en mijn ventje kon bijna niet stoppen met eten omdat het zo lekker was
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Amai ik ben niet om aan te zien. .
Twee dikke blauwe ogen van de muggen gekregen..
Zo durf ik niet de straat op .
De mensen gaan denken dat ik "afgetroefd" ben..
Ik wens iedereen een fijne mooie zomerdag toe
Geniet er van
toedeloe
menu: biefstuk met prinsesboontjes.
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie middag alweer
gisteren niet echt tijd gehad voor de pc wat er moesten boodschappen gedaan worden en we hadden ook nog een afspraak , en deze voormiddag ook alweer de nodige boodschappen gedaan zodat we in 't weekend van alles in huis hebben
Remie alles goed daar bij jullie ????
en dat terrasje ziet er gezellig uit dat je gisteren hebt gepost
An ik stuur je dadelijk een pb tje , en gelukkig hebben jullie geen schade van de storm
jadi je valt ons daar zeker niet mee lastig hoor want het zal niet gemakkelijk zijn voor jou
en dus kom je maar zoveel je wil vertellen wat je kwijt wil
en die muggen kunnen toch zo ambetant zijn en bij de apotheek kan je wel iets krijgen om aan die muggenbeten te doen zodat die er rap minder erg uitzien
gerda hallooooo
inge het zal druk worden daar bij jullie met die feesten , geniet er van hé
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Anne_marie , Adam2 , Arina en Yuna
nog een aangename vrijdag verder
en vandaag niet teveel doen in dat warm weer , want das niet gezond

gisteren niet echt tijd gehad voor de pc wat er moesten boodschappen gedaan worden en we hadden ook nog een afspraak , en deze voormiddag ook alweer de nodige boodschappen gedaan zodat we in 't weekend van alles in huis hebben
Remie alles goed daar bij jullie ????
en dat terrasje ziet er gezellig uit dat je gisteren hebt gepost
An ik stuur je dadelijk een pb tje , en gelukkig hebben jullie geen schade van de storm
jadi je valt ons daar zeker niet mee lastig hoor want het zal niet gemakkelijk zijn voor jou
en dus kom je maar zoveel je wil vertellen wat je kwijt wil
en die muggen kunnen toch zo ambetant zijn en bij de apotheek kan je wel iets krijgen om aan die muggenbeten te doen zodat die er rap minder erg uitzien
gerda hallooooo
inge het zal druk worden daar bij jullie met die feesten , geniet er van hé
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Anne_marie , Adam2 , Arina en Yuna
nog een aangename vrijdag verder
en vandaag niet teveel doen in dat warm weer , want das niet gezond

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag iedereen
daarjuist heeft mijn ventje een fotootje genomen van alweer een cactus die nu in bloei staat , weliswaar maar met 1 bloem maar er staan nog verschillende kopjes in die in de volgende dagen en weken zullen bloeien

en gisteren heb ik nog een pan met lekkere spaghetti saus gemaakt voor de diepvries

daarjuist heeft mijn ventje een fotootje genomen van alweer een cactus die nu in bloei staat , weliswaar maar met 1 bloem maar er staan nog verschillende kopjes in die in de volgende dagen en weken zullen bloeien

en gisteren heb ik nog een pan met lekkere spaghetti saus gemaakt voor de diepvries

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
dit weertje is prima ,
want binnen valt het nog mee van warmte ,
AN W ..bloemeke ,
haha ik kan ook zo niet in 'n knoop liggen hoor ,
dat heeft remie gedaan , maar ik vind het zo'n leuk plaatje
jadi , zal zeker nog veel pijn en verdriet zijn dat je voelt ,
sterkte ,
verder wens ik iedereen nog 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht
-
Arina
Hoi, ik nog eens.
Is weeral een eind geleden hé. Ach ja een mens heeft zoveel te doen in huis, de was en de plas, en dan nog met boodschappen sleuren en zo verder. Man helpt me wel hoor.
Maar ik vind mijn weg ook niet zo goed op seniorennet. Het is niet echt wat ik verwacht had.
Waar ik ook kom vliegen ze mij in de haren voor een pietluttigheid. Is om misselijk van te worden en zeker niet leuk.
Mijn ex was er ook zo ene. Die dacht zo van mij wat kort te houden onder de sloef en zelf de grote baas uit te hangen en zijn woord moest dan wet zijn. Heeft niet lang geduurd.
Was buiten mij gerekend dan. Ik laat niet op mijn kop zitten, niet door bekenden en niet door vreemden, door niemand. En al zeker niet door figuren die mij niet eens kennen. Ben daar allergisch aan als ze zo beginnen.
Oké ja, ik ben een flapuit.
Maar als dat ook al niet mag. De mensen die mij goed kennen weten wel beter wat ze aan mij hebben. Soit, er zijn ergere dingen in het leven.
Eén daarvan is dat het weer heet zal worden!! En met mijn zonneallergie ben ik daar geen voorstander van.
Lekker binnen blijven dan maar en hopen dat het niet voor weken is.
Njammie, wat ziet die saus er lekker uit
. Een goed idee om die vooraf te maken en in de diepvries te stoppen. Zelf nooit aan gedacht. Twee zijn altijd slimmer dan een. 
Heb hier nogal goeie tips gezien.
Ik hoop nu maar dat ik niet te veel aan het zagen ben.
Weer iets aan het proberen.
Is weeral een eind geleden hé. Ach ja een mens heeft zoveel te doen in huis, de was en de plas, en dan nog met boodschappen sleuren en zo verder. Man helpt me wel hoor.
Maar ik vind mijn weg ook niet zo goed op seniorennet. Het is niet echt wat ik verwacht had.
Waar ik ook kom vliegen ze mij in de haren voor een pietluttigheid. Is om misselijk van te worden en zeker niet leuk.
Mijn ex was er ook zo ene. Die dacht zo van mij wat kort te houden onder de sloef en zelf de grote baas uit te hangen en zijn woord moest dan wet zijn. Heeft niet lang geduurd.
Was buiten mij gerekend dan. Ik laat niet op mijn kop zitten, niet door bekenden en niet door vreemden, door niemand. En al zeker niet door figuren die mij niet eens kennen. Ben daar allergisch aan als ze zo beginnen.
Oké ja, ik ben een flapuit.
Maar als dat ook al niet mag. De mensen die mij goed kennen weten wel beter wat ze aan mij hebben. Soit, er zijn ergere dingen in het leven.
Eén daarvan is dat het weer heet zal worden!! En met mijn zonneallergie ben ik daar geen voorstander van.
Lekker binnen blijven dan maar en hopen dat het niet voor weken is.
Njammie, wat ziet die saus er lekker uit
Heb hier nogal goeie tips gezien.
Ik hoop nu maar dat ik niet te veel aan het zagen ben.
Weer iets aan het proberen.
-
Fijne avond
Was leuk vandaag, maar erg vermoeiend
Eerst ontbijt met 4 scholen in de sporthal
Rondleiding op boerderij 1,waar de kinderen de kalfjes zo schattig vonden.
Boerderij 2, 2x een praatje over wat ze daar verbouwen en hoe dat verwerkt word, aardappels en suikerbieten, plus 2 activiteiten en een lunch
En als laatste een praatje bij een zonnepark, waar zonnepanelen en windmolens staan.
Met verschillende voertuigen her en der heen gebracht.
Er liep het 1 en ander niet helemaal zoals het moest, maar daar heeft mijn groep kinderen weinig last van gehad
Man moest nog een aanhanger zooi weg en dat moest ik natuurlijk rijden, zat ik niet echt op te wachten, maar goed, dat is ook weg
Vanavond nog wat reclame weg gewerkt en nu helemaal gaar op de bank.
Ga het niet laat maken want morgen weer vroeg dag.
Was leuk vandaag, maar erg vermoeiend
Eerst ontbijt met 4 scholen in de sporthal
Rondleiding op boerderij 1,waar de kinderen de kalfjes zo schattig vonden.
Boerderij 2, 2x een praatje over wat ze daar verbouwen en hoe dat verwerkt word, aardappels en suikerbieten, plus 2 activiteiten en een lunch
En als laatste een praatje bij een zonnepark, waar zonnepanelen en windmolens staan.
Met verschillende voertuigen her en der heen gebracht.
Er liep het 1 en ander niet helemaal zoals het moest, maar daar heeft mijn groep kinderen weinig last van gehad
Man moest nog een aanhanger zooi weg en dat moest ik natuurlijk rijden, zat ik niet echt op te wachten, maar goed, dat is ook weg
Vanavond nog wat reclame weg gewerkt en nu helemaal gaar op de bank.
Ga het niet laat maken want morgen weer vroeg dag.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Alles oké hier Zonnebloemetje, bedankt.
marietteke schreef: ↑07 jul 2023, 16:53haha ik kan ook zo niet in 'n knoop liggen hoor ,
dat heeft remie gedaan , maar ik vind het zo'n leuk plaatje![]()
![]()

Dus u is er één om niet zonder handschoenen aan te pakken, schrik ik van verdorie, kruip gelijk angstvallig terug in mijn schulp..!

en