In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
voor u Inge.-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
zonnebloemetje schreef: ↑07 jul 2023, 16:48en gisteren heb ik nog een pan met lekkere spaghetti saus gemaakt voor de diepvries
![]()

-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goed zo Arina , da's ferme spierballen taal .
Mijn vader zei altijd : Ze kunnen beter over je praten dan van je eten

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Goedemorgen ,
Jadi , heb je de muggen nog te pakken gekregen ?
Inge , ik vind jou een stoere meid , rijden met een aanhanger . Ik zou het niet durven.
In Nederland is de regering gevallen over de asielcrisis . Wij krijgen nu nieuwe verkiezingen hier.
Waar moeten we nu weer op stemmen ?
Hier is een zomerbraderie in het dorp en daar staat ons 'honing mannetje' even een paar potten honing inslaan ( de tijmhoning is heerlijk van hem ) .
Wens jullie allemaal een aangename en vreedzame zaterdag toe .
Toedeloe
Jadi , heb je de muggen nog te pakken gekregen ?
Inge , ik vind jou een stoere meid , rijden met een aanhanger . Ik zou het niet durven.
In Nederland is de regering gevallen over de asielcrisis . Wij krijgen nu nieuwe verkiezingen hier.
Waar moeten we nu weer op stemmen ?
Hier is een zomerbraderie in het dorp en daar staat ons 'honing mannetje' even een paar potten honing inslaan ( de tijmhoning is heerlijk van hem ) .
Wens jullie allemaal een aangename en vreedzame zaterdag toe .
Toedeloe

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Vanmorgen gewerkt
Ontbeten en daarna de reclame weg gewerkt
Het is nu nog te doen, de voorspelling voor verder op de dag is 33 graden.
Vanmiddag even in het dorp kijken, er is jaarmarkt, concours hipiqeu, iets kinderplein en kermis
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen gewerkt
Ontbeten en daarna de reclame weg gewerkt
Het is nu nog te doen, de voorspelling voor verder op de dag is 33 graden.
Vanmiddag even in het dorp kijken, er is jaarmarkt, concours hipiqeu, iets kinderplein en kermis
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, en wat vind je er van, warm genoeg zekers. .
Het wordt puffen en blazen .
Maar de radar zegt om 21u gaat het regenen.
Ik ben een beetje in mijn nopjes, want straks mag ik bij onze dochter .
Daar gaan ze bbç klaarmaken, en de leuke jonge bende zal er zijn
Ik herleef als ik de kleinkinderen in actie zie...
Al zijn ze 22j & 21j en 20j die zitten vol energie en flinke portie humor hé...
Zo ik wens jullie een super fijne dag toe
Hou het koel
Dada
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie morgen allemaal
wat is het warm aan 't worden , hier binnen is het goed te doen en 21° maar buiten is het nu al 27° , dus zal het een hele warme dag worden
maar wij blijven vandaag zoveel mogelijk binnen in de koelte en ik doe alleen wat echt nodig is
marietteke het zal vandaag weer te warm zijn om te fietsen , dus doe maar rustig aan vandaag
Arina blijf maar komen hoor bij het k&t huisje en wat ze van jou vinden op andere topics daar moet je je niet van aantrekken , want er zijn er altijd die lange tenen hebben en niks van een ander kunnen verdragen omdat ze vinden dat ze meer zijn dan een ander en bij het k&t huisje zijn we nu met een groepje die het goed met elkaar kunnen vinden en gezellig eens over koetjes en kalfjes kunnen leuteren
inge wat een drukke dag had jij gisteren maar ook wel leuk met al die activiteiten met de kinderen
en veel plezier nog op de jaarmarkt
Remie al zeg ik het zelf maar mijn pan spaghetti saus ziet er wel lekker uit hé , en ze smaakt ook heel lekker want das ook belangrijk hé
en veel kijk plezier nog vandaag met de Tour de France
An oei is de regering gevallen bij jullie ??? ik had er al iets over gehoord gisteren op het nieuws op VTM maar toen was het nog zover niet denk ik , en is er stemplicht bij jullie ??
jadi geniet er van bij de kinderen en kleinkinderen vandaag en laat de BBQ smaken hé
gerda doe het maar rustig aan vandaag en niet teveel doen want das niet goed in die hitte
allé mijn droogkast roept en ik ben vandaag heel vroeg gestart met de wasjes zodat ze vroeg gedaan zullen zijn
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Anne_marie , Adam2 , Arina en Yuna
nog een warme zonnige zaterdag verder

wat is het warm aan 't worden , hier binnen is het goed te doen en 21° maar buiten is het nu al 27° , dus zal het een hele warme dag worden
maar wij blijven vandaag zoveel mogelijk binnen in de koelte en ik doe alleen wat echt nodig is
marietteke het zal vandaag weer te warm zijn om te fietsen , dus doe maar rustig aan vandaag
Arina blijf maar komen hoor bij het k&t huisje en wat ze van jou vinden op andere topics daar moet je je niet van aantrekken , want er zijn er altijd die lange tenen hebben en niks van een ander kunnen verdragen omdat ze vinden dat ze meer zijn dan een ander en bij het k&t huisje zijn we nu met een groepje die het goed met elkaar kunnen vinden en gezellig eens over koetjes en kalfjes kunnen leuteren
inge wat een drukke dag had jij gisteren maar ook wel leuk met al die activiteiten met de kinderen
en veel plezier nog op de jaarmarkt
Remie al zeg ik het zelf maar mijn pan spaghetti saus ziet er wel lekker uit hé , en ze smaakt ook heel lekker want das ook belangrijk hé
en veel kijk plezier nog vandaag met de Tour de France
An oei is de regering gevallen bij jullie ??? ik had er al iets over gehoord gisteren op het nieuws op VTM maar toen was het nog zover niet denk ik , en is er stemplicht bij jullie ??
jadi geniet er van bij de kinderen en kleinkinderen vandaag en laat de BBQ smaken hé
gerda doe het maar rustig aan vandaag en niet teveel doen want das niet goed in die hitte
allé mijn droogkast roept en ik ben vandaag heel vroeg gestart met de wasjes zodat ze vroeg gedaan zullen zijn
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Anne_marie , Adam2 , Arina en Yuna
nog een warme zonnige zaterdag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Nee geen stemplicht . Er zijn in NL niet zoveel plichten haha .zonnebloemetje schreef: ↑08 jul 2023, 11:44An oei is de regering gevallen bij jullie ??? ik had er al iets over gehoord gisteren op het nieuws op VTM maar toen was het nog zover niet denk ik , en is er stemplicht bij jullie ??
Ik ken alleen de leerplicht , de plicht om verkeersregels na te leven en de plicht belasting te betalen
De rest is leven en laten leven
-
een goeie namiddag iedereen
hier is er nu een fris regenbuitje aan ' t vallen en de zon zit er ook nog , dus zal het niet lang duren die regen
wij zijn van een koffietje aan 't genieten en een lekker stuk frangipanne , mjammie
en na de middag hebben we naar een film gekeken in onze zetel
An hier is er wel stemplicht bij ons en ook de plicht om belasting te betalen en al die andere plichten die moeten
en deze middag heb ik het gehoord in het Nieuws op tv op VTM dat jullie koning speciaal uit Griekenland moet komen en zijn vakantie onderbreken omdat de regering is gevallen in Nederland
wat een grap zeg
allé tis alweer gedaan met de regen zie ik
maar de grond is toch eens goed nat geworden
en nu naar de aankomst kijken van de tour
tot later

hier is er nu een fris regenbuitje aan ' t vallen en de zon zit er ook nog , dus zal het niet lang duren die regen
wij zijn van een koffietje aan 't genieten en een lekker stuk frangipanne , mjammie
en na de middag hebben we naar een film gekeken in onze zetel
An hier is er wel stemplicht bij ons en ook de plicht om belasting te betalen en al die andere plichten die moeten
en deze middag heb ik het gehoord in het Nieuws op tv op VTM dat jullie koning speciaal uit Griekenland moet komen en zijn vakantie onderbreken omdat de regering is gevallen in Nederland
wat een grap zeg
allé tis alweer gedaan met de regen zie ik
maar de grond is toch eens goed nat geworden
en nu naar de aankomst kijken van de tour
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
tis hier ondertussen alweer zonnig en droog
en bij ons binnen 22° en aangenaam in tegenstelling tot buiten waar het nu nog heel warm is
dadelijk een vers gebakken broodje snijden om vanavond vers van te eten en dat zal smaken
voor iedereen strakjes Smakelijk
en morgen ist alweer zondag

en bij ons binnen 22° en aangenaam in tegenstelling tot buiten waar het nu nog heel warm is
dadelijk een vers gebakken broodje snijden om vanavond vers van te eten en dat zal smaken
voor iedereen strakjes Smakelijk
en morgen ist alweer zondag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***

en