In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
ja ja tis gelukt , onze kikker staat er op

marietteke , toen wij gisteren iets hoorden in het nieuws van Tomorrowland had ik al tegen mijn ventje gezegd , bij marietteke zullen ze weer die muziek horen vanuit Boom
en hoe gaat het nu met Louizeke ????? is ze er alweer bovenop na haar verdoving
jadi ook een rustig dagje zeker voor jou vandaag , hopelijk heb je wat bezoek van de kinderen zodat je niet gans de dag alleen zit
tot later

marietteke , toen wij gisteren iets hoorden in het nieuws van Tomorrowland had ik al tegen mijn ventje gezegd , bij marietteke zullen ze weer die muziek horen vanuit Boom
en hoe gaat het nu met Louizeke ????? is ze er alweer bovenop na haar verdoving
jadi ook een rustig dagje zeker voor jou vandaag , hopelijk heb je wat bezoek van de kinderen zodat je niet gans de dag alleen zit
tot later
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Arina
Hoi,
ik ben geen grote fan van defilé's en dergelijke maar ben toch blijven hangen voor het tv toestel deze namiddag.
De koning en koningin en hun kinderen mooi uitgedost voor de nationale feestdag. Was nog te doen voor één keer.
Zonnebloemetje, wat mooi die foto's van jullie kikker. Die is precies aan het poseren voor de lens.
Zit er maar eentje of zijn er meerdere? Seffens zitten jullie in de kikkerkweek. 
Marietteke, bonke bonke muziek van tomorrowland? Zal waarschijnlijk wel uw smaak niet zijn.
Ja, als de wind een beetje goed zit is 6 km niet ver hé.
Remie, mooie hollandse tulpen op de puzzel. En hoe gaat het nu met u?
An-W hoe was de film? En iets gevonden van broeken voor uw man?
Jadi, haha, in bouwverlof. Even de zinnen verzetten zal u deugd doen.
ik ben geen grote fan van defilé's en dergelijke maar ben toch blijven hangen voor het tv toestel deze namiddag.
De koning en koningin en hun kinderen mooi uitgedost voor de nationale feestdag. Was nog te doen voor één keer.
Zonnebloemetje, wat mooi die foto's van jullie kikker. Die is precies aan het poseren voor de lens.
Marietteke, bonke bonke muziek van tomorrowland? Zal waarschijnlijk wel uw smaak niet zijn.
Remie, mooie hollandse tulpen op de puzzel. En hoe gaat het nu met u?
An-W hoe was de film? En iets gevonden van broeken voor uw man?
Jadi, haha, in bouwverlof. Even de zinnen verzetten zal u deugd doen.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Joehoe, voilà hier ben ik dan in volle ornaat.
Drukke dag in de zin , onze zoon stond reeds vroeg deze voormiddag bij mij in huis. Altijd welkom, maar ik schrok toch wel efkes . Ik had die maar tegen de middag verwacht..
En deze namiddag kwam onze dochter ook aan. Zoon en schoonzoon hebben enkele rekken naar de garage gebracht.
En morgenvroeg komt er al iemand ze halen. Zoon blijft hier slapen ♥
Het gevolg is , dat ik hier nog niet geraakt ben . .
Deze middag was de menu: biefstuk met prinsesbonen en een patatje
En nu . . ga ik soep opwarmen, want ik krijg honger..
Nog een fijne avond iedereen
en voor straks een rustige , pijnloze nacht
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Zeker gelukt Zonnebloemetje, de kikker staat er prachtig op!
Tot voor een paar jaar hadden we ook 's avonds bezoek van egeltjes.
Daar de tuinen rond om ons steeds meer 'verstenen' zien we ze jammer genoeg niet meer.
Gelukkig hebben we de foto's nog.....
Allen een fijn weekend!

Tot voor een paar jaar hadden we ook 's avonds bezoek van egeltjes.
Daar de tuinen rond om ons steeds meer 'verstenen' zien we ze jammer genoeg niet meer.
Gelukkig hebben we de foto's nog.....
Allen een fijn weekend!

-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

bloemeke , heel tof ! uwe kikker ,
en ja ons Louiseke is er door hoor ,
ze was alleen die dag van de narcose ,
heel zielig , maar gelukkig is ze terug normaal
jadi veel volk over de vloer ,
tof dat je kinderen er zijn voor jou ,
Arina , ja we hebben toch 'n mooie konigin
en mooie rinsen en prinsessen ,
ik zie ook wel graag naar wat ze dragen ,
slaapwel allemaal
geluk vind je onverwacht
-
Arina
Hoi,
Remie
En hoe laat beginnen de feestelijkheden? We moeten toch zien dat we er op tijd zijn he.

Remie

En hoe laat beginnen de feestelijkheden? We moeten toch zien dat we er op tijd zijn he.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen ,
Z'bloemeke , mooie foto's van jullie bijzonder huisdier de kikker
Marietteke , ik vind het ook altijd leuk om te kijken wat onze koningin en de prinsessen aan hebben .
Kan me wel wat voorstellen bij de boomboom muziek van tomorrowland .
Wij hebben hier dichtbij in augustus altijd 2 festivals , Dance Valley en Dutch Valley , met heel veel bezoekers en artiesten . Als de wind onze kant op staat kunnen we letterlijk meezingen
Annemarie , leuk die egel . Ook al zo'n feestmaal
Jadi , ik moest serieus lachen om uw sportschool cartoon
Arina , de film was heel goed , maar duurde wel heel lang ( bijna 3 uur en maar 10 min pauze ).
Zijn niet geslaagd voor de broek . Moeten daarvoor naar een grotere stad ben ik bang .
Nu koffie
Fijne dag vandaag

Z'bloemeke , mooie foto's van jullie bijzonder huisdier de kikker
Marietteke , ik vind het ook altijd leuk om te kijken wat onze koningin en de prinsessen aan hebben .
Kan me wel wat voorstellen bij de boomboom muziek van tomorrowland .
Wij hebben hier dichtbij in augustus altijd 2 festivals , Dance Valley en Dutch Valley , met heel veel bezoekers en artiesten . Als de wind onze kant op staat kunnen we letterlijk meezingen
Annemarie , leuk die egel . Ook al zo'n feestmaal
Jadi , ik moest serieus lachen om uw sportschool cartoon
Arina , de film was heel goed , maar duurde wel heel lang ( bijna 3 uur en maar 10 min pauze ).
Zijn niet geslaagd voor de broek . Moeten daarvoor naar een grotere stad ben ik bang .
Nu koffie

Fijne dag vandaag

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede m... verdorie ik moet al middag schrijven.
Tja wat een drukte al van deze morgen
Kasten uit de mancave zijn gratis weg ..
Joepie, ik zie nu heel mooie witte muren, met hier en daar een
vuile veeg. Maar met een wonderspons krijg ik alles uit.. oef !
En de man cave zal een women cave worden..
Met een knipoog naar mijn ventje natuurlijk.
En nu ga ik aan "teeten" beginnen
spaghetti saus om 5.30u uit diepvries gehaald.
*wel weer terug bedje in hoor
Dus alleen gehakt bakken en spaghetti koken
Dus niet veel werk
De zon is hier, zalig .
Daarna zien we wel ...
Fijne namiddag aan iedereen
toedeloe
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
een goeie middag alweer
wat gaat de tijd toch snel , ik denk dat ik vandaag weer een paar uurtjes zal tekort komen , maar soit we zullen wel zien
deze morgen vond mijn ventje een klein egeltje die in de vijver aan 't zwemmen was en er niet meer uit kon en hoe dat die kleine er in is geraakt weten we nog niet want er ligt een net op voor de reigers en aan de zijkant zijn er enkele echt kleine gaatjes voorzien voor de kikkers waar er normaal geen egels door kunnen , maar soit hij heeft het beestje er uit gehaald en daarna hebben we het in een doos gezet met een dikke handdoek en op een warme plaats , want het was doornat en het had heel koud en we hebben het ook wat toegedekt zodat het warm kon krijgen en droger worden en na een paar uurtjes was het beestje al mooi droog en het zag er al veel beter uit en dan hebben we het terug achteraan in de tuin gezet waar de egeltjes wonen en het heeft zich dadelijk ergens onder verscholen om te slapen tot vanavond
en enkele weken terug hebben we ook een vleermuis gered die in de regenton was gekropen en er niet meer uit kon en in het water aan 't zwemmen was

Remie van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een stukje taart mag er zeker bij vandaag
en geniet van jou dagje vandaag
Arina we weten niet of er nog kikkers zitten in onze vijver want dat kan je niet altijd zien hé , dus afwachten zeker
Anne-marie wij kopen speciaal egelvoer want met kattenvoer zouden de katten van de ganse buurt hier komen eten , maar dat kattenvoer eten ze waarschijnlijk even graag en tis ook voedzaam hé , mooie foto hoor van die sloeber
marietteke ik heb ook gekeken naar het défilé op tv gisteren want ik zie dat ook eens graag
An vandaag hier ook filmnamiddag bij ons
jadi laat de spaghetti smaken hé , en ja nu zal je terug veel plaats hebben met enkele kasten weg
gerda hallooooo
allé ik ga aan het middageten beginnen
frietjes met kipfilet in champignonroomsaus en sla en tomaten en witloof
voor alle leutertjes nog een aangename zaterdag verder
hieronder die kleine met zijn mama gisterenavond toen het nog niet donker was

wat gaat de tijd toch snel , ik denk dat ik vandaag weer een paar uurtjes zal tekort komen , maar soit we zullen wel zien
deze morgen vond mijn ventje een klein egeltje die in de vijver aan 't zwemmen was en er niet meer uit kon en hoe dat die kleine er in is geraakt weten we nog niet want er ligt een net op voor de reigers en aan de zijkant zijn er enkele echt kleine gaatjes voorzien voor de kikkers waar er normaal geen egels door kunnen , maar soit hij heeft het beestje er uit gehaald en daarna hebben we het in een doos gezet met een dikke handdoek en op een warme plaats , want het was doornat en het had heel koud en we hebben het ook wat toegedekt zodat het warm kon krijgen en droger worden en na een paar uurtjes was het beestje al mooi droog en het zag er al veel beter uit en dan hebben we het terug achteraan in de tuin gezet waar de egeltjes wonen en het heeft zich dadelijk ergens onder verscholen om te slapen tot vanavond
en enkele weken terug hebben we ook een vleermuis gered die in de regenton was gekropen en er niet meer uit kon en in het water aan 't zwemmen was

Remie van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een stukje taart mag er zeker bij vandaag
en geniet van jou dagje vandaag
Arina we weten niet of er nog kikkers zitten in onze vijver want dat kan je niet altijd zien hé , dus afwachten zeker
Anne-marie wij kopen speciaal egelvoer want met kattenvoer zouden de katten van de ganse buurt hier komen eten , maar dat kattenvoer eten ze waarschijnlijk even graag en tis ook voedzaam hé , mooie foto hoor van die sloeber
marietteke ik heb ook gekeken naar het défilé op tv gisteren want ik zie dat ook eens graag
An vandaag hier ook filmnamiddag bij ons
jadi laat de spaghetti smaken hé , en ja nu zal je terug veel plaats hebben met enkele kasten weg
gerda hallooooo
allé ik ga aan het middageten beginnen
frietjes met kipfilet in champignonroomsaus en sla en tomaten en witloof
voor alle leutertjes nog een aangename zaterdag verder
hieronder die kleine met zijn mama gisterenavond toen het nog niet donker was

hier is er al wat nattigheid gevallen maar niet echt veel
wij waren deze namiddag bij Celine uitgenodigd om pannenkoeken te eten en ze smaakten
en de hondjes waren weer content dat we daar waren , die sloebertjes
inge al een paar dagen niet meer gezien of heb ik er over gekeken
hopelijk alles goed daar
Yuna hallooooo
miesje , alles goed daar aan de andere kant bij jou
en nu ga ik mijn vers gebakken broodje snijden en dat zal smaken
nog een fijne avond verder iedereen

wij waren deze namiddag bij Celine uitgenodigd om pannenkoeken te eten en ze smaakten
en de hondjes waren weer content dat we daar waren , die sloebertjes
inge al een paar dagen niet meer gezien of heb ik er over gekeken
hopelijk alles goed daar
Yuna hallooooo
miesje , alles goed daar aan de andere kant bij jou
en nu ga ik mijn vers gebakken broodje snijden en dat zal smaken
nog een fijne avond verder iedereen

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hey er is er eentje jarig !
gelukkige verjaardag Remie ,
bloemeke zo lief dat jullie die beestjes "redden "