Dit gebeurt als Vlaanderen de onafhankelijkheid uitroept.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je kunt blijkbaar de omvang van die transfers niet vatten. Dat is enigszins begrijpelijk want het getal 1 miljard gaat ons voorstellingsvermogen te boven.
Het gaat minimaal om 6 miljard en als we ook de interesten op die schuld (grotendeels opgebouwd door de Franstaligen) in de berekening betrekken, dan komen we nog enkele miljarden hoger uit.
Je vermeldt daar 40 miljoen euro voor een elitair gastronomisch belevingscentrum. Wel dat is 0,66% van die 6 miljard. Let wel: die jaarlijkse 6 miljard. Waarover hebben we het eigenlijk?
Het gaat minimaal om 6 miljard en als we ook de interesten op die schuld (grotendeels opgebouwd door de Franstaligen) in de berekening betrekken, dan komen we nog enkele miljarden hoger uit.
Je vermeldt daar 40 miljoen euro voor een elitair gastronomisch belevingscentrum. Wel dat is 0,66% van die 6 miljard. Let wel: die jaarlijkse 6 miljard. Waarover hebben we het eigenlijk?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ik dacht eerst dat je het had over 'Waarom wordt Vlaanderen dan niet onafhankelijk' , maar het vervolg wijst erop dat de ziekte nog niet voorbij is.
Zoals reeds uitgelegd: het gaat over 1000 euro per man, vrouw, kind, ouderling.Ik bedoel als dat zowat ALLE problemen zou oplossen pas dan de begroting aan. Hoe? Een klein beetje een belastingsverhoging hé
Er wordt veel tam-tam gemaakt over de btw op elektriciteit die voor heel wat gezinnen een besparing kan betekenen van een paar honderd euro op een jaar. Jij wil er een belasting tegenaan gooien van 4.000 euro per gezin van vier.
Heb je er al bij stilgestaan dat de belastingen in dit land bij de hoogste ter wereld staan?

twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Het is allemaal psychologisch eenmaal Vlaanderen onafhankelijk gaan de mensen met buitenlandse roots hier de beste postjes krijgen wegens hun kosmopolitischer aard en de Vlaming zal weer op zijn kin kunnen kloppen
Spinnst du oder was
-
4.000 psychologisch euro's. Da's weer eens iets anders.

Die hebben geen transfers van minstens 1000 euro per persoon. Daardoor kunnen ze veel meer doen voor de burgers.

De belastingen dienen niet om brooddozen te vullen. Dat is de plicht van de ouders.
Hebben jouw ouders vroeger geld van andere mensen (zgn. 'overheidsgeld') gekregen om eten te kopen?

-
Ja, laat ze dus de rollen maar eens omdraaien na al die decennia eenrichtingsverkeer.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.