In de Vier Seizoenen reeks 31 zomer 2023
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Wakker gemaakt door de plensbui buiten en Lilly die even kwam knuffelen. weer de hele nacht niet op mijn voeten geslapen.
Wij hadden gisteren een semi vruchtbare dag. gisteren naar de markt om nieuwe freesia's en de vraag of hij ook aan witte anjers kon geraken. hij ging kijken en ze de volgende keer misschien al meehebben. daarna zijn we naar huis gegaan en heeft ventje de keuken gestofzuigd en de gang. daarna is hij begonnen aan het opruimen van de eettafel. ik heb nu al 2 vrije opbergmandjes. toen was hij bezig via het net te kijken naar inbouwvaatwassers en vrijstaande exemplaren. ineens gaat hij gaan meten en zegt tegen mij: trek je schoenen aan, we gaan naar VanSevenant gaan kijken. hij had een van siemen*gezien. in inox. zou er nipt in passen. probleem is dat we wel weten dat er een kraantje zit maar naar waar loopt dan de afvoer? zullen we eens aan buurman moeten vragen. in de winkel kreeg ik het moeilijk. we komen buiten en zien dat er nieuwe gordijnen hangen in de ex bistro en er volk zat. omdat ik toch moet rusten even informeren. ja, we konden gerust iets drinken. ventje een Duvel uit een gekoeld glas en ik een cava. de kaart is nog niet helemaal klaar. elke dag komt er iets bij en ze werken uitsluitend met dagverse produkten. hij vertelde twee vrouwelijke klanten dat ze een gerechtje op de kaart wilden zetten van mini-inktvisjes gevuld met pikant gehakt. hij kent een aantal vissers die in de normandie zitten. van die inktvisjes moest hij 500 kg, ja je leest het goed, aankopen. met 50 kg heb ik al genoeg. ventje fluisterd tegen mij: dat gaat hier niet goed in de smaak vallen: exotische visgerechten. hier moet je dagelijkse kost voorschotelen. Opexnaren zijn niet voor fancy gedoe. de toog waren 3 frigo's met bovenop een plank met aan de ene kant glazen. achteraan stonden er potjes met wisselgeld. er staan wel betere stoelen en niet zo veel als bij Tom. ze hebben dus nog wat werk. het heet "ons........" de rest ben ik al vergeten want is is geen bekende naam. we gaan weg want we moesten nog naar Tieneke. daar een afspraak gemaakt. toen we thuis kwamen zegt ventje ineens: vind je ook niet dat die vent goed gelijkt op diene die de Rode kaars heeft uitgebaat met dat exotisch vlees? nu je het zegt: inderdaad. die rode kaars heeft het hier 6 maand uitgehouden. en dan waren ze zonder een rekening te betalen 'em gesmeerd naar Kortrijk. het clëntele bestond uit dikke nekken van Petit Paris die hem en haar gevolgd waren. hoofdzakelijk Frans praten en ons 3 ( Suus was hier net voor de eerste keer) bekeken alsof we een rariteit waren in de zoo.
Suus fluisterd na het bekijken van de kaart tegen mij: ik lust hier niets. idem dito. het stikte ervan de vliegen bovendien. ze hadden geen bepaald bier in huis. ( zet dat dan niet op de kaart!) wijle weg. dan hebben we hier ribben op de bbq gegeten. ik zat net in een periode van opvliegers. ik had geen honger ook. we waren eerst via Raversijde gereden omdat Suus een foto van de zee wilde. Komen we nog de politie tegen ook. Overal waar Suus gaat, duikt er een politiecombi of patrouilerende agenten op. ( haar broer is bij de recherche in Rotterdam) dus zijn we naar Mariakerke gereden en daar kon ze een foto nemen. bijna zaten ze onder de tram! nog zo'n oude met maar 3 wagons. nu rijden de 'hermelijntjes' veel comfortabel en stiller. enfin: we hadden informatie, wisten waar we vanaf de donderdag iets konden gaan drinken/eten en ik had een afspraak voor een pedicure. om 5 uur heeft ventje de kippenboutjes in de oven gestoken. en om 6 uur konden we eten. Lilly wilde constant dat ik met haar naar buiten ging. de nepeta lijkt zich te herstellen. nog steeds geen bloem bij de Dahlia's of de Gladiolen. ( was toch maar een experiment) wel welig groeiend gras en onkruid.
enfin, we moeten ook nog verder doen vandaag of dinsdag maar woensdag en donderdag kan het al niet. de woensdag naar zijn moeder en de donderdag voor een behandeling. en we moeten er rekening mee houden dat de 15 de een feestdag is. dan doen we hier ook geen werken. nu regent het maar het zou uitklaren. wij eten cambert in de kaasdoos in de oven. met een afgebakken lookbrood. zondag een grote steak nie nauwe voor eventueel op de bbq. met frietjes. ik ben al blij dat er zoveel gerealiseerd is. het ging er anders toch niet van komen.
Anjelier: manlief geen supporter van Club Brugge? wij kijken bijna nooit naar sport. en zijn het fijne groene boontjes die je geoogst hebt? ventje zou alleen de wortelen eten die je gaat klaarmaken.
Marie-Jeanne: ja, je kaartje is goed toegekomen. een mooitje. en ik denk dat het jouwe ook al toegekomen is.
Gimly ligt te snurken en Lilly lag in de gang aan de voordeur. en waar ze nu is weet ik niet. ze kan niet naar buiten, te nat. en waarom ze nu al twee dagen weigerd op mijn voeteinde te liggen weet ik niet. ze kwam wel 20 voor 7 knuffelen. en ik moest wrijven waar zij het wilde.
ik ga nu het nieuws hier lezen, kijken of ik nog iets moet doen in de keuken en dan naar moeder bellen.
Fijne dag seizoentjes,
Wakker gemaakt door de plensbui buiten en Lilly die even kwam knuffelen. weer de hele nacht niet op mijn voeten geslapen.
Wij hadden gisteren een semi vruchtbare dag. gisteren naar de markt om nieuwe freesia's en de vraag of hij ook aan witte anjers kon geraken. hij ging kijken en ze de volgende keer misschien al meehebben. daarna zijn we naar huis gegaan en heeft ventje de keuken gestofzuigd en de gang. daarna is hij begonnen aan het opruimen van de eettafel. ik heb nu al 2 vrije opbergmandjes. toen was hij bezig via het net te kijken naar inbouwvaatwassers en vrijstaande exemplaren. ineens gaat hij gaan meten en zegt tegen mij: trek je schoenen aan, we gaan naar VanSevenant gaan kijken. hij had een van siemen*gezien. in inox. zou er nipt in passen. probleem is dat we wel weten dat er een kraantje zit maar naar waar loopt dan de afvoer? zullen we eens aan buurman moeten vragen. in de winkel kreeg ik het moeilijk. we komen buiten en zien dat er nieuwe gordijnen hangen in de ex bistro en er volk zat. omdat ik toch moet rusten even informeren. ja, we konden gerust iets drinken. ventje een Duvel uit een gekoeld glas en ik een cava. de kaart is nog niet helemaal klaar. elke dag komt er iets bij en ze werken uitsluitend met dagverse produkten. hij vertelde twee vrouwelijke klanten dat ze een gerechtje op de kaart wilden zetten van mini-inktvisjes gevuld met pikant gehakt. hij kent een aantal vissers die in de normandie zitten. van die inktvisjes moest hij 500 kg, ja je leest het goed, aankopen. met 50 kg heb ik al genoeg. ventje fluisterd tegen mij: dat gaat hier niet goed in de smaak vallen: exotische visgerechten. hier moet je dagelijkse kost voorschotelen. Opexnaren zijn niet voor fancy gedoe. de toog waren 3 frigo's met bovenop een plank met aan de ene kant glazen. achteraan stonden er potjes met wisselgeld. er staan wel betere stoelen en niet zo veel als bij Tom. ze hebben dus nog wat werk. het heet "ons........" de rest ben ik al vergeten want is is geen bekende naam. we gaan weg want we moesten nog naar Tieneke. daar een afspraak gemaakt. toen we thuis kwamen zegt ventje ineens: vind je ook niet dat die vent goed gelijkt op diene die de Rode kaars heeft uitgebaat met dat exotisch vlees? nu je het zegt: inderdaad. die rode kaars heeft het hier 6 maand uitgehouden. en dan waren ze zonder een rekening te betalen 'em gesmeerd naar Kortrijk. het clëntele bestond uit dikke nekken van Petit Paris die hem en haar gevolgd waren. hoofdzakelijk Frans praten en ons 3 ( Suus was hier net voor de eerste keer) bekeken alsof we een rariteit waren in de zoo.
Anjelier: manlief geen supporter van Club Brugge? wij kijken bijna nooit naar sport. en zijn het fijne groene boontjes die je geoogst hebt? ventje zou alleen de wortelen eten die je gaat klaarmaken.
Marie-Jeanne: ja, je kaartje is goed toegekomen. een mooitje. en ik denk dat het jouwe ook al toegekomen is.
Gimly ligt te snurken en Lilly lag in de gang aan de voordeur. en waar ze nu is weet ik niet. ze kan niet naar buiten, te nat. en waarom ze nu al twee dagen weigerd op mijn voeteinde te liggen weet ik niet. ze kwam wel 20 voor 7 knuffelen. en ik moest wrijven waar zij het wilde.
ik ga nu het nieuws hier lezen, kijken of ik nog iets moet doen in de keuken en dan naar moeder bellen.
Fijne dag seizoentjes,
Cats Rule!
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

moet me rustig houden maar toch een korte blokske rond gedaan het is hier aan miezeren een ander weer dan gisteren .ben blij dat er nog een enkele onderzoeken moeten gebeuren de week dat komt en hopelijk dan weet ik wat er met mij aan de hand is want het word erger en erger .Ongerust ben ik niet maar aangenaam is het ook niet .Afijn ja nu weer rusten kan niet anders en gewoon alles rustig afwachten .Heb wel geen hulp de volgende twee weken voor de boodschappen maar ik weet hoe ik nodige moet hebben zelf gaat het niet geniet van jullie weekend een rare week dat in aantocht is groetje
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Amai, het regent en de tuinman belt net of hij de gazon mak komen onderhouden met producten. Die komt 5X per jaar, niet vaker hoor. Het gras afmaaien is een werkje voor manlief. Maar de tuinman zei dat het in ons voordeel is dat het nu regent, dan trekt het product meteen in. Ook beter voor Matice. Er worden dan wel alleen producten gebruikt die hem niet in gevaar brengen, maar toch. Ons gras ziet er nochthans niet perfect uit, maar dat hoeft van ons ook niet. Wij hebben het huis gekocht , terwijl wij beiden liever een appartement gekocht hadden, maar met op dat moment met 2 honden in huis, hebben we gekozen voor een huis met tuin voor de hondjes. En vandaag is de tuin het speelplein van Matice. Het gras mag dan maar zozo zijn, maar we hebben wel veel bloemetjes staan en aan het tuinhuis hangen. Plus aan de reling van ons bovenste terras, dus dat neemt de aandacht van het gras wat weg.
Gisteren deed Matice ons schrikken, toen hij van de derde trap van de buitentrap donderde. Gelukkig zonder veel erg. Hij is dan ook zo wild op die trappen. Zijn pootjes nagekeken en gestrekt, geen teken van pijn.En ook niet aan zijn ribben. Maar ik was behoorlijk geschrokken. Buurvrouw die even hier was en het zag gebeuren schrok ook. Maar dus niets aan de hand. Of moet ik zeggen poot?
Ga meteen alles stofzuigen en dan ga ik beginnen aan de reuzestrijk. Heb er wel zin in.
Maanndag en dinsdag doe ik boven door aan mijn extra taak, kleerkast en dressing. Ikheb veel in vacuümzakken gedaan, dat spaart me enorm veel plaats. Het is de bedoeling dat in de kamer waar enkel de kleerkast staat op termijn een roeimachine en een hometrainer te zetten, zodat ik veel minder naar de Reva zou moeten gaan. Want ben nu een nieuwe sessie bezig en dat kost me enorm veel tijd. En centjes.
Bekske ,beterschap en ik hoop van harte dat de onderzoeken een beetje mogen meevallen.
Gisterenavond belde buuurvrouw en buurman van hier schuin tegenover, beiden medio 70. Ze hadden met hun nieuwe hybride wagen een serieus accident gehad. Ze stonden stil aan een rood licht en werden achteraan links aangereden door een auto die 100km/uur reed. De bestuurder daarvan was ladderzat. Tot onze grote verbazing hadden beiden, buiten wat spierpijn, niets. Gelukkig reden ze met een zware auto. Als je de foto' s ziet van beide auto's die total loss zijn, is het niet te begrijpen dat ze niets hebben. En dat is natuurlijk het belangrijkste . Ze hebben een goede engelbewaarder gehad. Pittig detail, de aanrijder woont hier achteraan in de wijk.
Zo, ik ga beginnen met de strijk.
Liefs aan jullie allen en een dikke knuffel voor wie er eentje nodig heeft.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Aangename zaterdag allemaal,
we zien wel welk weer we krijgen
Vannacht veel regen gehad, alles is weer
afgespoeld, laat de zon maar komen nu
Ik wens jullie een aangenaam weekend
maak er het beste van, dat moeten we zelf doen
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag,
Straks komen ze me halen om naar de bbq te gaan bij schoonbroer.
De oudste nu na grootvake.
Het gaat uitklaren heb ik de indruk.
Wat ga ik aantrekken?
Volgens de thermometer zou het hier binnen 24°C zijn.
Volgens mijn eigen lichaamsthermostaat iets minder me dunkt.
Ik heb weeral eens kou.
Zal maar een laagjes outfit samenstellen.
En een warme jas meenemen voor vanavond laat.
Ben nu nog in gemakkelijke huistenue.
Anders is een mens al verrimpeld eer hij aankomt.
Poes zal het niet tof vinden.
Vannacht uiteindelijk een pijnstiller genomen.
Morgen eens een ander bed proberen.
Het wordt weer een drukke week.
Maandag hulp
Woensdag dokter
Vrijdag op bezoek bij een oude kennis.
Zij wil haar nieuwe stekje tonen.
Ik hoop dat de voorspellingen voor volgende week niet uitkomen.
Geen 30°C aub
Geniet van de dag!
Straks komen ze me halen om naar de bbq te gaan bij schoonbroer.
De oudste nu na grootvake.
Het gaat uitklaren heb ik de indruk.
Wat ga ik aantrekken?
Volgens de thermometer zou het hier binnen 24°C zijn.
Volgens mijn eigen lichaamsthermostaat iets minder me dunkt.
Ik heb weeral eens kou.
Zal maar een laagjes outfit samenstellen.
En een warme jas meenemen voor vanavond laat.
Ben nu nog in gemakkelijke huistenue.
Anders is een mens al verrimpeld eer hij aankomt.
Poes zal het niet tof vinden.
Vannacht uiteindelijk een pijnstiller genomen.
Morgen eens een ander bed proberen.
Het wordt weer een drukke week.
Maandag hulp
Woensdag dokter
Vrijdag op bezoek bij een oude kennis.
Zij wil haar nieuwe stekje tonen.
Ik hoop dat de voorspellingen voor volgende week niet uitkomen.
Geen 30°C aub
Geniet van de dag!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Vanmorgen wakker geworden van de regen, het heeft lang en veel geregend.
De dodentocht passeert hier in de gemeente, onderweg naar zoon heb ik 4 keer moeten stoppen om doorgang te verlenen. Overal is er dan een massa volk.
Aan die wandeltocht nemen we niet deel, tussen de 10 à 12 km is voor ons al voldoende.
Zoon heeft er ooit eens aan deel genomen, na enkele km belde hij al om hem op te halen
MM: manlief heeft geen specifieke voetbalclub waarvoor hij supportert. Als de Rode Duivels spelen, volgt hij wel alle wedstrijden.
En die boontjes zijn fijne sperzieboontjes.
Bekske: beterschap en ik hoop dat de onderzoeken meer duidelijkheid brengen.
Clive: onze gazon ligt er ook niet perfect bij. Er staat veel onkruid in, maar als het pas gemaaid is, zie je dat niet
Als je echt een gazon wilt zoals uit de boekjes, moet je constant spuiten tegen het onkruid. Dat doen we niet, hier in de tuin gebruiken we niks van gif, ook niet in de moestuin. Hier is alles bio.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Ik was eerst gaan kijken hoeveel punten ik gescoord had bij 'Food stylist'. ik ben al 1 x 5 de geworden. Gisteren probeerde Lilly de theorie van de zwaartekracht uit. er stonden nog twee flesjes met nog wat handgel in op tafel. met haar poot er eentje omver. hmm, dat lag te ver van de rand. pootje er weer tegen. en tegen. totdat het flesje gevaarlijk over de rand balanceerde. zal die nu vallen of niet? zag je haar denken. neen? nog een heel klein tikje. en toen lag het plastic flesje op de vloer. ha, bingo. moet ze waarschijnlijk gedacht hebben. wij hebben dus gisteren de kaasdoos met cambert in, in de oven gezet en ventje had er teentjes look in gedaan. slikt hij toch niet een teentje in? er was ook vers brood en alle kaas was op. we eten dat 's middags omdat het 's avonds te zwaar is. voor avondeten heb ik 2 zachtgekookte eitjes gegeten. en een halve ambachtelijke worst waar de look wel ontbreekt. op de markt van Brugge, de zaterdag staat er zo'n kraam met echte brugse lookworst. echt daar kan je niet afblijven. maar als je moeder zich van week vergist en die moet invriezen gaat de smaak grotendeels verloren. ik heb haar 2 keer moeten zeggen dat ik donderdag afkom. schoonbroer is weg van vrijdagavond tot woensdagmiddag. alleen. hij gaat dan meestal met zijn beste maat richting zuid-Frankrijk. en ze amuseren zich te pletter. moeder wilde ook weten of we nu een wasmachine hadden. ik zeg die hebben wel al lang het is over die vaatwasmachine dat je het hebt en ja, we zijn vrijdag gaan kijken. en ik vertelde haar dat ik eerst een nieuwe steelstofzuiger had moeten kopen omwile van de reden die jullie al kennen. gisteren is er hier niet veel gebeurd want ventje wilde eerst de aflevering uitzien waarin Ted Danson de nieuwe baas wordt. Zijn voorganger heeft immers zijn aartsvijand vermoord en zijn ex-vrouw gefolterd. bleek dat die seriemoordernaar de indentiteit van een reizende vertegenwoordiger had aangenomen. dus konden ze hem niet in het systeem vinden. tot ze plots een connectie vonden met diens verleden.
Ik denk dat we eraan zijn voor een cote à los op de bbq. het is hier zwaar bewolkt. we hebben weer kleefkruid uit Lilly haar staart en pels moeten verwijderen. ze rolt zich op de stenen en daar ligt ook zand. en ze heeft weer in de bloembak geslapen. toen de wind opstak is ze naar binnen gekomen en heeft zich te slapen gelegd in haar hangmandje. voordat ik ging slapen heb ik haar wat geknuffeld en gezegd dat ik het fijn zou vinden moest ze mijn voeten komen verwarmen. ja, pas vanmorgen om 5 u is ze naar boven gekomen. gelukkig had ik dikke sokken aan. en daar is de app: Noom. had ik geinstalleerd voor 1 euro. na 14 dagen ging me dat 143 euro per maand gaan kosten. ventje zei me rap uit te schrijven. en dat allemaal voor mijn voeding een beetje in de gaten te houden. tegen maart volgend jaar zou ik volgens hen 60 kg moeten wegen. maak dat een van de katten wijs.
je moet bovendien aan je coach vertellen wat je die dag gegeten hebt. en je moet 8 glazen water drinken. dat weet ik allemaal wel. dus ik heb nu nog de coach voor 11 dagen. ik was goe bezig volgens hem/haar. ik moet er gewoon in geloven.
jaja en een varken heeft een kulstaart. er zit weer stuifmeel in de lucht want ik werd vanmorgen wakker met slijm. dan maar opgestaan en Lilly over haar buik gewreven want ze lag net in die positie. Mrr? kreeg ik te horen. en dan rekte ze zich volledig uit. en maar genieten. toen ze er genoeg van had, haar kaakjes gekrabt. kielekiele. en ik fluisterde dat ze veel te laat mijn voeten is komen warmen. ze keek alsof ik haar gevraagd had de maan te stelen. nu is de juffrouw weer naar boven. en Gimly ligt te snurken op de fleece. er viel om 7 u niets te bikken.
als ventje maandag gaat douchen mag hij de gewone swiffer meedoen naar boven. als je meer dan 1 was in de droogkast hebt gestoken dan krijg je rap fakken stof.
in de namiddag gisteren was ventje naar een western aan het kijken. de beginselen van CSI zou je kunnen denken zei hij. wel, ik ben bezig geweest met mijn sims en mijn boek. en tot mijn grote verbazing verder gelezen in the count of monte cristo. over zijn ontsnapping gelezen. nu zit hij bijna op het eiland waar de schat ligt. ik zei dat ik verder ging lezen omdat er anders niets van kwam. en we hebben ook gekeken naar de finale van 'snackmasters' en tot mijn blijdschap heeft mijn favoriet gewonnen! ze moesten een wokkel maken. zo'n gedraaid zoutje met paprika. heb dat ook ooit eens gegeten. en waar ventje zich nu aan ergerd is die reclame voor chips. het zijn aardappelen, geen aardappels! dat zou dan weer een term zijn van de jongeren.
Anjelier: Dus manlief is voor de rode duivels? ventje kijkt maar af en toe naar een match van hen. dus het zijn fijne sperzieboontjes? ik heb hier nog een halve zak liggen, ideaal voor bij een gebraadje. ventje lust geen groene bonen. en sla? ze zonden hem naar de kelder als hij zijn sla weigerde op te eten. dus gooide die ze achter de ketel van het mazout. toen ze die moesten vervangen door een of andere mileumaatregel hebben de werkmannen de verdorde sla gevonden. dat was toen zo'n 27 jaar later. dat ze geen ratten hadden is een raadsel. er zaten wel muizen op zolder.
Ik ga een beetje verder doen. eerst het nieuws hier lezen en dan mijn reclames en meldingen van FB.
Fijne dag seizoentjes,
Ik was eerst gaan kijken hoeveel punten ik gescoord had bij 'Food stylist'. ik ben al 1 x 5 de geworden. Gisteren probeerde Lilly de theorie van de zwaartekracht uit. er stonden nog twee flesjes met nog wat handgel in op tafel. met haar poot er eentje omver. hmm, dat lag te ver van de rand. pootje er weer tegen. en tegen. totdat het flesje gevaarlijk over de rand balanceerde. zal die nu vallen of niet? zag je haar denken. neen? nog een heel klein tikje. en toen lag het plastic flesje op de vloer. ha, bingo. moet ze waarschijnlijk gedacht hebben. wij hebben dus gisteren de kaasdoos met cambert in, in de oven gezet en ventje had er teentjes look in gedaan. slikt hij toch niet een teentje in? er was ook vers brood en alle kaas was op. we eten dat 's middags omdat het 's avonds te zwaar is. voor avondeten heb ik 2 zachtgekookte eitjes gegeten. en een halve ambachtelijke worst waar de look wel ontbreekt. op de markt van Brugge, de zaterdag staat er zo'n kraam met echte brugse lookworst. echt daar kan je niet afblijven. maar als je moeder zich van week vergist en die moet invriezen gaat de smaak grotendeels verloren. ik heb haar 2 keer moeten zeggen dat ik donderdag afkom. schoonbroer is weg van vrijdagavond tot woensdagmiddag. alleen. hij gaat dan meestal met zijn beste maat richting zuid-Frankrijk. en ze amuseren zich te pletter. moeder wilde ook weten of we nu een wasmachine hadden. ik zeg die hebben wel al lang het is over die vaatwasmachine dat je het hebt en ja, we zijn vrijdag gaan kijken. en ik vertelde haar dat ik eerst een nieuwe steelstofzuiger had moeten kopen omwile van de reden die jullie al kennen. gisteren is er hier niet veel gebeurd want ventje wilde eerst de aflevering uitzien waarin Ted Danson de nieuwe baas wordt. Zijn voorganger heeft immers zijn aartsvijand vermoord en zijn ex-vrouw gefolterd. bleek dat die seriemoordernaar de indentiteit van een reizende vertegenwoordiger had aangenomen. dus konden ze hem niet in het systeem vinden. tot ze plots een connectie vonden met diens verleden.
Ik denk dat we eraan zijn voor een cote à los op de bbq. het is hier zwaar bewolkt. we hebben weer kleefkruid uit Lilly haar staart en pels moeten verwijderen. ze rolt zich op de stenen en daar ligt ook zand. en ze heeft weer in de bloembak geslapen. toen de wind opstak is ze naar binnen gekomen en heeft zich te slapen gelegd in haar hangmandje. voordat ik ging slapen heb ik haar wat geknuffeld en gezegd dat ik het fijn zou vinden moest ze mijn voeten komen verwarmen. ja, pas vanmorgen om 5 u is ze naar boven gekomen. gelukkig had ik dikke sokken aan. en daar is de app: Noom. had ik geinstalleerd voor 1 euro. na 14 dagen ging me dat 143 euro per maand gaan kosten. ventje zei me rap uit te schrijven. en dat allemaal voor mijn voeding een beetje in de gaten te houden. tegen maart volgend jaar zou ik volgens hen 60 kg moeten wegen. maak dat een van de katten wijs.
als ventje maandag gaat douchen mag hij de gewone swiffer meedoen naar boven. als je meer dan 1 was in de droogkast hebt gestoken dan krijg je rap fakken stof.
Anjelier: Dus manlief is voor de rode duivels? ventje kijkt maar af en toe naar een match van hen. dus het zijn fijne sperzieboontjes? ik heb hier nog een halve zak liggen, ideaal voor bij een gebraadje. ventje lust geen groene bonen. en sla? ze zonden hem naar de kelder als hij zijn sla weigerde op te eten. dus gooide die ze achter de ketel van het mazout. toen ze die moesten vervangen door een of andere mileumaatregel hebben de werkmannen de verdorde sla gevonden. dat was toen zo'n 27 jaar later. dat ze geen ratten hadden is een raadsel. er zaten wel muizen op zolder.
Ik ga een beetje verder doen. eerst het nieuws hier lezen en dan mijn reclames en meldingen van FB.
Fijne dag seizoentjes,
Cats Rule!
-
Bekske - Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

ik heb hier meer dan 40 jaar geleden het gras zelf gezaaid het is ook geen mooi grasveld .Maar het word nu door iemand anders onderhouden en de viervoeters die trekken het zich niet aan of het mooi is of niet .Als ze maar er kunnen op lopen dat ishetvoornaamste voor hen .Al een 4 jaar dat ik hulp heb voor de tuin het is geen grote maar het gras en onkruid moet op tijd gedaan worden .Want ik kan moeilijk 1 van de viervoeters aan het grasmachine zetten enz .Ik ben blij met mijn tuin ondankshet nietecht mooi is .Want als het te mooi zo zijn zo je schrik hebben om de viervoeters er te laten op lopen .Het is wel stevig gras dat ik hebeze soort gras gebruiken ze voor voetbalvelden dus kan het tegen een stootje .Nu weer gaan rusten ben buiten geweest wel met hulp want dat doen ze nog liever blokske rond maar heb iemand gevonden die me nu even daarmee helpt geniet van jullie dag om het even hoe groetje
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Goede zondagmorgen allemaal,
Oef... eindelijk binnengeraakt, 't is zondag
en dan zijn er werken bij sennet
Hier voorlopig grijs weer, de zon
zoekt wel een gaatje in dat grauwe wolkendek
Hopelijk lukt het nog vandaag
Ik wens allen een fijne dag, ik ga
straks naar de koers kijken
en zien of Lotte Kopecky kan
winnen vandaag, dan heeft ze
3 gouden en een bronzen plak, bravo
Groetjes allen, hier een groente schoteltje
met groene boontjes en een stukje zalm
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede zondag!
Hier overschot van de bbq gisteren.
Er is weinig gegeten.
De volgende keer wat minder snassel op tafel zetten op voorhand.
Het was best gezellig.
Bij wie is het volgend jaar?
ik heb gezegd dat dat gerust in mijn tuin mag want dat daar alles aanwezig is.
Drie keer herhaald, maar geen oren naar.
Dan laten we dat maar zo.
Best gemakkelijk.
En zeggen dat grootvake alles voorzien heeft om die bijeenkomsten bij ons verder te zetten...
Elektriciteit, lampen, een afdakje aan het tuinhuis en we hebben een tent van de familie.
De zon komt er hier door.
Hopelijk gaat de dag vlug voorbij.
Al twaalf jaar geleden dat grootvake overleed.
De zon doet hier verwoede pogingen.
Oh la la la, ze is erin aan het slagen van de wolken te verjagen hier.
Jullie allen een mooie gezellige zondag gewenst.
Hier overschot van de bbq gisteren.
Er is weinig gegeten.
De volgende keer wat minder snassel op tafel zetten op voorhand.
Het was best gezellig.
Bij wie is het volgend jaar?
ik heb gezegd dat dat gerust in mijn tuin mag want dat daar alles aanwezig is.
Drie keer herhaald, maar geen oren naar.
Dan laten we dat maar zo.
Best gemakkelijk.
En zeggen dat grootvake alles voorzien heeft om die bijeenkomsten bij ons verder te zetten...
Elektriciteit, lampen, een afdakje aan het tuinhuis en we hebben een tent van de familie.
De zon komt er hier door.
Hopelijk gaat de dag vlug voorbij.
Al twaalf jaar geleden dat grootvake overleed.
De zon doet hier verwoede pogingen.
Oh la la la, ze is erin aan het slagen van de wolken te verjagen hier.
Jullie allen een mooie gezellige zondag gewenst.
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Deze morgend naar de boerenmarkt in Heist-op-de Berg geweest. Meestal gaan we daar jaarlijks naartoe, maar met die corona is het al meer dan 3 jaar geleden.
Veel volk en manlief heeft de aankoop van zijn leven gedaan
Ben eens benieuwd of het werkelijk zo'n goede bijl gaat zijn, morgen gaat hij eraan beginnen.
De koers is bezig op tv. Manlief volgt dat.
Dames, tot morgen allemaal.