In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Yuna
Arina, en vandaag hetzelfde, veronderstel ik
Zoals bij de meesten, de meeste dagen, denk ik
Leuke foto van Myla en Elly, zonnebloemetje.
Het lijken dikke vriendjes (vriendinnetjes).
Marietteke, jij geniet evenveel van de tussenstopjes als van de fietstocht
Hopelijk even mooi weer voor zondag als vandaag.
Lekker smikkelen dan.
Remie, grootjegerda, mama-inge, An-W en Jadi, ook een fijne dag gewenst.
Een beetje nostalgie bij elkaar geplakt...

-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Er zijn leukere periodes geweest in ons leven tot dusver Zonnebloemetje (ga ik u ook verder niet mee lastigvallen, houd ik trouwens ook graag privé) maar op 't ogenblik is alles redelijk onder controle, bedankt.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Arina
Hoi, ikke weer.
Blijkbaar weer niet goed geformuleerd.
Wat lichte regen zorgt nu voor verkoeling en drinken voor de plantjes. Kan geen kwaad.
Fijne dag nog allemaal.
Yuna, wat ik eigenlijk bedoelde was dat we geen klop hebben uitgevoerd. Geen boodschappen, geen hh werkjes, geen koffietje wezen drinken....Gewoon een zeer luie dag.
Blijkbaar weer niet goed geformuleerd.
Wat lichte regen zorgt nu voor verkoeling en drinken voor de plantjes. Kan geen kwaad.
Fijne dag nog allemaal.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie natte dinsdagmorgen iedereen
volgens de regenradar zou het vanaf nu droog blijven , maar alles ligt er nog nat bij en das ook eens goed hé voor de plantjes als het regent
en tis nog bewolkt maar toch al 18°
Remie ik begrijp je hoor dat je sommige dingen liever privé houd , maar als alles weer goed komt is dat het belangrijkste , en doe maar rustig aan en hopelijk komt alles terug op zijn pootjes , sterkte
jadi gisteren naar de markt geweest , groot gelijk dat je toch een beetje onder de mensen komt
en hopelijk hebben de kippenboutjes gesmaakt met de gebakken patatjes , wij eten vandaag gebakken patatjes die ik gisteren al heb gekookt
Yuna , Myla en Elly zijn deze morgen al vertrokken met de caravan naar Maaseik voor de rest van de week , allé ja met hun baasjes hé
en wat leuk al die dingen van in de jaren 60
inge geniet nog van jou slaap deze voormiddag
gerda ook een fijne dinsdag
allé ik ga verder doen want ik zit nog in mijn slaapkleed , maar tis vandaag een feestdag en we hebben een beetje langer geslapen
en nu in vijfde versnelling naar de badkamer
voor alle leutertjes nog een fijne feestdag

volgens de regenradar zou het vanaf nu droog blijven , maar alles ligt er nog nat bij en das ook eens goed hé voor de plantjes als het regent
en tis nog bewolkt maar toch al 18°
Remie ik begrijp je hoor dat je sommige dingen liever privé houd , maar als alles weer goed komt is dat het belangrijkste , en doe maar rustig aan en hopelijk komt alles terug op zijn pootjes , sterkte
jadi gisteren naar de markt geweest , groot gelijk dat je toch een beetje onder de mensen komt
en hopelijk hebben de kippenboutjes gesmaakt met de gebakken patatjes , wij eten vandaag gebakken patatjes die ik gisteren al heb gekookt
Yuna , Myla en Elly zijn deze morgen al vertrokken met de caravan naar Maaseik voor de rest van de week , allé ja met hun baasjes hé
en wat leuk al die dingen van in de jaren 60
inge geniet nog van jou slaap deze voormiddag
gerda ook een fijne dinsdag
allé ik ga verder doen want ik zit nog in mijn slaapkleed , maar tis vandaag een feestdag en we hebben een beetje langer geslapen
en nu in vijfde versnelling naar de badkamer
voor alle leutertjes nog een fijne feestdag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
oeps Arina juist afgeduwd voor mij
en een luie dag moet ook eens kunnen zeker
nog een fijne dag verder

en een luie dag moet ook eens kunnen zeker
nog een fijne dag verder

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Vandaag geen oppasdag want kleinzoon is ziek . Hij heeft koorts en een ziek kind wil alleen zijn mama.
Yuna , leuk die nostalgische voorwerpen . Zo'n steelstofzuiger is trouwens weer helemaal hip geloof ik.
Remie , je hoeft niet alles te delen hier hoor . Sterkte met alles .
Z'bloemeke en Arina , luie dagen zijn heerlijk in de zomer
Inge druk aan het werk.
Vanmiddag wordt het droog en zonnig nu beetje motregen ) en gaan we stukje fietsen.
Ergens bramen plukken
Fijne dinsdag allemaal .

Vandaag geen oppasdag want kleinzoon is ziek . Hij heeft koorts en een ziek kind wil alleen zijn mama.
Yuna , leuk die nostalgische voorwerpen . Zo'n steelstofzuiger is trouwens weer helemaal hip geloof ik.
Remie , je hoeft niet alles te delen hier hoor . Sterkte met alles .
Z'bloemeke en Arina , luie dagen zijn heerlijk in de zomer
Inge druk aan het werk.
Vanmiddag wordt het droog en zonnig nu beetje motregen ) en gaan we stukje fietsen.
Ergens bramen plukken
Fijne dinsdag allemaal .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Yuna
Arina, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen.
Wat ik bedoelde is dat er periodes zijn dat dagen niet veel van elkaar verschillen,
routine geworden zijn. Meer hoef je daar niet achter te zoeken.
Luie dagen daar kan je ook eens van genieten.
Zonnebloemetje en An, al die voorwerpen roepen weer herinneringen op.
Soms zaken waar je al lang niet meer aan gedacht hebt.
Mijn moeder had trouwens net zo'n stofzuiger.
Remie en jadi, nog veel goede moed en sterkte gewenst
-
een goeie zonnige namiddag iedereen
na deze namiddag wat tv gekeken te hebben en tussenin een ijsje gegeten en ook een koffietje gedronken is de namiddag alweer bijna voorbij
en de dagen zijn al korter geworden want dat zie je al duidelijk 's avonds en 's morgens
en mijn lievelingsseizoen is al in aantocht , de herfst , yes yes yes
An laat de braambessen smaken hoor en vroeger at ik dat ook graag maar ik heb er eens in ééntje gebeten en er zaten kleine witte wormpjes in , en sindsdien lust ik dat niet meer
maar frambozen lust ik wel graag
jadi , hallooootjes
Yuna zo'n passevit heb ik ook nog gebruikt toen we pas getrouwd waren
en zo'n snijmachine had mijn moeder ook toen ik nog kind was
marietteke ben je vandaag gaan fietsen met dat mooi weer ??
allé ik ga de vuilzakken vullen zodat mijn ventje die kan buiten zwieren om morgenvroeg opgehaald te worden

na deze namiddag wat tv gekeken te hebben en tussenin een ijsje gegeten en ook een koffietje gedronken is de namiddag alweer bijna voorbij
en de dagen zijn al korter geworden want dat zie je al duidelijk 's avonds en 's morgens
en mijn lievelingsseizoen is al in aantocht , de herfst , yes yes yes
An laat de braambessen smaken hoor en vroeger at ik dat ook graag maar ik heb er eens in ééntje gebeten en er zaten kleine witte wormpjes in , en sindsdien lust ik dat niet meer
maar frambozen lust ik wel graag
jadi , hallooootjes
Yuna zo'n passevit heb ik ook nog gebruikt toen we pas getrouwd waren
en zo'n snijmachine had mijn moeder ook toen ik nog kind was
marietteke ben je vandaag gaan fietsen met dat mooi weer ??
allé ik ga de vuilzakken vullen zodat mijn ventje die kan buiten zwieren om morgenvroeg opgehaald te worden

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Bedankt.
Zodra de fut er weer voor is kunt u mij hier ook wel weer verwachten met ditjes en datjes……. Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...