In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie middag leutertjes allemaal
vandaag een beetje rustiger aan doen dan de vorige dagen , want tis echt warm en daar kan ik nie zo goed tegen en zeker niet met die draaikop , maar hier binnen is het goed te doen en zo'n 21° want buiten is het nu alweer een stukje warmer
Remie wat een mooie foto van jou , en groot gelijk hoor dat je efkes uitrust en geniet er van 's morgens in de friste
oeps ik moet eerst verder doen want er is iemand aan de bel die iets komt afhalen
tot later

vandaag een beetje rustiger aan doen dan de vorige dagen , want tis echt warm en daar kan ik nie zo goed tegen en zeker niet met die draaikop , maar hier binnen is het goed te doen en zo'n 21° want buiten is het nu alweer een stukje warmer
Remie wat een mooie foto van jou , en groot gelijk hoor dat je efkes uitrust en geniet er van 's morgens in de friste
oeps ik moet eerst verder doen want er is iemand aan de bel die iets komt afhalen
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
voila sè ik ben hier terug
zojuist al onze koffie gedronken met een pannenkoek er bij die nog over was van gisterenavond
Yuna ondanks dat mijn draaikop nog niet in orde is probeer ik toch iedere dag wel wat te doen in de voormiddag als het nog niet zo warm is , want anders geraak ik niet door mijn wekelijkse werkjes , maar in de namiddag is het echt te warm en daar kan ik echt niet tegen in mijn hoofd als ik mij niet stil hou , want ik ben ook geen 25 jaar meer hé
gerda ook een mooie woensdag voor jou hoor
An ook niet veel van plan zeker met die warmte
Remie zitten die enge beesten bij jullie in de polder ?????
inge awel het zal zalig zijn in het zwembad met de kinderen , geniet er van
jadi hopelijk voor jou ook een aangename woensdag vandaag
marietteke deze week is het toch echt te warm hé voor een fietstochtje
en wij gaan dadelijk naar het containerpark met wat rommel die we over hebben , en das dan ook weer gedaan want we doen vanaf nu beetje bij beetje van alles weg wat we niet meer nodig hebben zodat we dan tegen de verhuis alleen maar over hebben wat we meenemen naar ons nieuw stulpje , en de laatste dagen hebben we al van alles verkocht ook
voor iedereen geniet nog van deze woensdag verder

zojuist al onze koffie gedronken met een pannenkoek er bij die nog over was van gisterenavond
Yuna ondanks dat mijn draaikop nog niet in orde is probeer ik toch iedere dag wel wat te doen in de voormiddag als het nog niet zo warm is , want anders geraak ik niet door mijn wekelijkse werkjes , maar in de namiddag is het echt te warm en daar kan ik echt niet tegen in mijn hoofd als ik mij niet stil hou , want ik ben ook geen 25 jaar meer hé
gerda ook een mooie woensdag voor jou hoor
An ook niet veel van plan zeker met die warmte
Remie zitten die enge beesten bij jullie in de polder ?????
inge awel het zal zalig zijn in het zwembad met de kinderen , geniet er van
jadi hopelijk voor jou ook een aangename woensdag vandaag
marietteke deze week is het toch echt te warm hé voor een fietstochtje
en wij gaan dadelijk naar het containerpark met wat rommel die we over hebben , en das dan ook weer gedaan want we doen vanaf nu beetje bij beetje van alles weg wat we niet meer nodig hebben zodat we dan tegen de verhuis alleen maar over hebben wat we meenemen naar ons nieuw stulpje , en de laatste dagen hebben we al van alles verkocht ook
voor iedereen geniet nog van deze woensdag verder

jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo, intussen is het al bijna avond..
Ik het me stil gehouden , het gevoel dat ik meer van die hitte weet, dan enkele maanden geleden neemt de bovenhand
Zonet wat buiten gezeten, en kun je nu geloven dat het nog 38°c is in de schaduw...
Deze middag had ik een garnaalslaatje meegebracht van de Carrefour. En het was lekker fris . . Voor herhaling vatbaar. .
Fijn te lezen Zonnebloemetje dat alles mondjes maat naar buiten gaat bij jullie . Want alles dat je nodig hebt is het beter dat het weg is voor de verhuis..
Wens iedereen een fijne zwoele avond daar kunnen we niet onderuit. .
Hopelijk een rustige goede nacht .

Die wou ik jullie niet ontzeggen . .Minister justic Quicki pipi combi magnie
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Zeker Zonnebloemetje https://rivierkreeft.nl/amerikaanse-rivierkreeft/zonnebloemetje schreef: ↑06 sep 2023, 16:59Remie zitten die enge beesten bij jullie in de polder ?????
-
brrr .... griezelig . . die zien er niet uit . . Ja hallo :<De geknobbelde rivierkreeft heeft aanzienlijk minder eitjes per reproductie, tussen de 20-320 eitjes.>Remie schreef: ↑06 sep 2023, 17:38Zeker Zonnebloemetje https://rivierkreeft.nl/amerikaanse-rivierkreeft/zonnebloemetje schreef: ↑06 sep 2023, 16:59Remie zitten die enge beesten bij jullie in de polder ?????
Voortplanting: vrouwtjes
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Zeker heerlijk bij het zwembad
Alleen met jongste zoon heen geweest, oudste zoon had geen zin.
Ook prima, die heeft voor de tv gehangen, was hem te warm buiten
Zonnebloemetje, vervelend dat je steeds zo'n last hebt, rustig aan en inderdaad alles met mate doorspitten en weg doen wat je niet meer nodig hebt.
Scheelt bij de verhuizing weer.
Zeker heerlijk bij het zwembad
Alleen met jongste zoon heen geweest, oudste zoon had geen zin.
Ook prima, die heeft voor de tv gehangen, was hem te warm buiten
Zonnebloemetje, vervelend dat je steeds zo'n last hebt, rustig aan en inderdaad alles met mate doorspitten en weg doen wat je niet meer nodig hebt.
Scheelt bij de verhuizing weer.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Ja de rivierkreeft zie je hier ook wel eens in de polder .
Je schijnt ze ook te kunnen eten , zei iemand laatst .
Ik vind het wel geinige beestjes . Ze gaan altijd rechtop staan om te imponeren.
Vandaag weer een oppasdag .
Fijne donderdag allen .

Ja de rivierkreeft zie je hier ook wel eens in de polder .
Je schijnt ze ook te kunnen eten , zei iemand laatst .
Ik vind het wel geinige beestjes . Ze gaan altijd rechtop staan om te imponeren.
Vandaag weer een oppasdag .
Fijne donderdag allen .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
een goeie morgen iedereen
efkes in de rapte want er moeten nog boodschappen gedaan worden
dus kom ik later nog wel terug
voor iedereen nog een aangename donderdag verder

efkes in de rapte want er moeten nog boodschappen gedaan worden
dus kom ik later nog wel terug
voor iedereen nog een aangename donderdag verder

Joehoe, iemand goesting ! !
Smakelijk. .
Dat zal verfrissend , ik eet een mokka crêmeke..
Wens iedereen een koele namiddag verder . .
Boodschappen gedaan, terug een brief .. Pfff . .kan morgen weeral kijken wanneer het kan opgelost worden.
Waarom maken ze het een mens zo moeilijk..
Soit, . . ooit komt er een einde aan ..
dada allemaal
-
mjammie jadi die ijsjes zien er lekker uit
en mijn lievelings ijsje is mokka maar jij was de eerste en dus neem ik dan de vanille en die aardbei eet Remie graag en zo zullen ze niet veel tijd hebben om te smelten met dat warm weertje
en nu een koekenbroodje bakken sè

en mijn lievelings ijsje is mokka maar jij was de eerste en dus neem ik dan de vanille en die aardbei eet Remie graag en zo zullen ze niet veel tijd hebben om te smelten met dat warm weertje
en nu een koekenbroodje bakken sè

*** Zie het leven van de zonnige kant ***

en