Goedemiddag Seizoentjes,
Bekske, heel veel sterkte en moed voor het zware onderzoek. Probeer er niet over te piekeren.
Heb al heel veel gedaan vandaag. Moet nu enkel nog de garage dweilen. Was dan ook om 05:00H opgestaan en meteen begonnen de keuken grondig af te vegen en daarna alles in de living. En dan deze gedweild.
Ga na de poets van de garage ook nog een kleine strijk doen en dan ga ik badje nemen, badkamer opruimen en afvegen en even zoeven met Zoef onze nieuwe steelstofzuiger. Heel gemakkelijk in gebruik. We hadden een gewone Dys*n , maar kreeg die nog heel moeilijk de trappen op en af. Tot manlief mij eens zag sukkelen en dan zijn we die steelstofzuiger gaan halen. De Dys*n gaan we in het tuinhuis parkeren, zou dan enkel gebruikt worden voor bijvoorbeeld wit fijn stof.
Gisterenavond voor het slapen gaan, was ik blijkbaar een beetje in de war. Zette de vaatwasser op terwijl er maar 2 koffietassen en onderbordjes inzaten. Dom van mij, maar ook weer geen drama.
Manlief is naar boven gekomen om hier in de living door te werken , de airco staat op en het is hier lekker koel, zo kan hij zich beter concentreren. Maar hij moest wachten op mij omdat ik hier nog aan het poetsen was. Ook Matice stond aan de glazen binnendeur. Hij heeft het warm met zijn krullen en het lijkt wel of hij weet dat het hier koeler is. Hij heeft zich een speel gepakt en is op zijn pluchen schaap gaan liggen.
Zo, ik ga doordoen, heb nu toch wat gerust.
Ga niet alle namen noemen maar wens iedereen een leuke vrijdag. Liefs en een knuffel voor elk van jullie.