Goede morgen seizoentjes,
En daar is ook de herfst. Lilly is verontwaardigd dat het regent. ja, meisje, geen ontbijt meer op de koer. net als je lunch of je avondeten.
Kreeg pakje voor buurman V. die zegt dat post nl het niet snapt dat ze hier niets meer mogen leveren. ja, als het de vaste is dan weet die dat hij er mag op rekenen. Is er wel niet omgekomen gisteren zeker? nog een messengerbericht sturen dan.

hij zal het weer vergeten zijn.
Schoonzus moet vandaag naar het ziekenhuis voor testen. dat moet alle 3 maanden. en zeker omdat ze onder heel wat stress staat. die situatie met hun moeder weegt op haar. juist hopen dat ze niet hervallen is. Zijn moeder was braaf zei ventje. wel wat meer alert. ja, ups & downs gelijk het weer soms.
ik moet nog de afwas doen van die boomstammentjes gisteren. was een beetje verdiept in mijn verhaal en daarna in CSI. zit natuurlijk een vette pan bij, misschien vandaar.
ventje is de wekelijkse boodschappen gaan doen. hij moet potjes noedels halen. die zijn op woensdag makkelijk. heet water erover en wat geraspte kaas en hop, je kan eten. vroeger haalde ik dat meer in huis vooral als het de aziatsche week was in de een of andere dicountsupermarkt. maar daar moest je smaakmaker en iets vet aan toevoegen. echte gewone bami vind ik hier niet. ik weet nog dat er een tijdje potjes werden verkocht met aardappelpuree in en iets erbij. ook gewoon water erop laten rusten en eten. die vond ik ook lekker. maar die zijn rap van 't schap verdwenen. Net als Lilly & Gimly hier. geen kat te zien. Zij is gaan sulken omdat het regent en hij omdat er nog geen eten gegeven is.
ha, buurman is rapper dan ik. geeft toe dat hij zijn pak vergeten is. het staat wel niet in mijn weg maar ik wil toch zo rap die dingen van een ander uit mijn gang. je weet nooit.
ventje komt hier binnengespurt. is dringend. er is iets aan het zakken zoals hij dan zegt. en aangezien hij de wc boven gebruikt....
Gimly draaide al rond hem.
Ik wou vandaag hier grondig stofzuigen en een mop doen. met die regen niet al te veel zin en de bloemen staan er ook nog mooi bij. het is wel donker in huis. duister. murky. zoals in de films waar er iets gaat gebeuren. ik moet nog mijn doos theelichten aanvullen. en dan opschrijven of ik een zak nieuwe nodig heb. ik heb alleszins grote nodig van 10 uur. en kleintjes denk ik van 8 uur. en ik heb ook grote kaarsen nodig. Op naar de A. zou ik zeggen maar het zal voor volgende maand zijn. en ook mijn peel-off nagellak is niet toegekomen. en ik dacht dat ik die met een "Black Hole" had aangekocht. daar moet je voor het halve maantje een prikje geven met iets zoals een tandenstoker en dan onstaat er een zwart gat. optisch natuurlijk. ach, als de prijs goed is dan is het iets voor volgende maand. ik mag van mijn moeder geen zwarte nagellak dragen maar deze nu is donkerblauw en glanst een beetje. hopelijk heeft ze dan haar goede bril aan. moet ook nog dat tijdelijke paars op een paar lokken aanbrengen. en we gingen normaal vandaag die afwasmachine gaan reserveren samen met die mannen. nu het regent heeft ventje echt geen zin. ik zeg dat hier nooit iets normaal verloopt. toch zeker niet als je moet plannen. die worden gegarandeerd in de war geschopt. ventje heeft zelfs een afspraak moeten maken met de inkaderwinkel. hij wil nu eens eindelijk die schilderijtjes en de menu van Rome laten inkaderen. die dag moet ik wel naar schoonbroer maar de afspraak met Pigalle is 's morgens. hij werkt nu uitsluitend met afspraken. hij verkoopt ook hele mooie tiffanylampen. maar nu zijn die voor de portemonee te duur. en aangezien er hier zo weinig stopcontacten zijn....
Enfin, ik ga doen wat ik moet doen en dat is eerst een kopje koffie. daarna mijn gewoonlijke dingen. we eten vanavond tong want ventje denkt dat het de laatste keer zal zijn. en we zetten morgen toch de vuilniszak buiten in de ton dan hebben we geen visgeur.
Fijne dag seizoentjes en je zal zelf voor zon moeten spelen jammer genoeg.