In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een late goeienavond iedereen
ik ben zo moe dat ik bijna geen " pap " meer kan zeggen
maar na een drukke voormiddag hebben we een leuke namiddag gehad , want we zijn op verplaatsing met een " senioren netteke " gaan koffie kletsen in heel aangenaam gezelschap
en het was weeral bijna avond voor we het wisten , dus nu proberen goed uit te rusten en dadelijk ons in ons bedje te placeren , want morgenochtend moeten we alweer present zijn op een afspraak bij de huisarts om wat bloed te laten afnemen voor wat nodige onderzoeken , en dat moet ook gebeuren hé
voor alle leutertjes nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

ik ben zo moe dat ik bijna geen " pap " meer kan zeggen
maar na een drukke voormiddag hebben we een leuke namiddag gehad , want we zijn op verplaatsing met een " senioren netteke " gaan koffie kletsen in heel aangenaam gezelschap
en het was weeral bijna avond voor we het wisten , dus nu proberen goed uit te rusten en dadelijk ons in ons bedje te placeren , want morgenochtend moeten we alweer present zijn op een afspraak bij de huisarts om wat bloed te laten afnemen voor wat nodige onderzoeken , en dat moet ook gebeuren hé
voor alle leutertjes nog een goede nachtrust
slaapwel en tot morgen

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, de zon komt hier voorzichtig piepen .Maar het is toch al iets minder Celsius graden in huis . .
Ik heb koude voetjes met mijn "sletskes" aan . .
En stil zitten daar zweet ik nu ook niet van .. Zoals enkele weken geleden ..
De kindjes hebben al hun wintervestje aan, en veel hebben reeds een kousenbroek aan met hun laarsjes . .
Tja gisteren is de herfst begonnen hé . .
Dus zullen we ook maar een gesloten schoentje aan de voeten doen . . Het is wennen aan het weer, al is het nog niet echt koud. Die verschillen daar moet ik toch wel aan wennen .
Vandaag een rustige dag na gisteren dacht ik . .Noppes dochter lief vraagt of we gaan bloemen plukken deze namiddag . .Natuurlijk dat . .
Dus mijn namiddag is al weer voorzien . .
Gisteren een super super fijne namiddag gehad. Met super lieve mensen , en die hebben het al zo druk . .En toch maken ze nog tijd voor mij .. Ik was dat niet gewoon vroeger, maar het doet echt wel deugd . .Ik dank die van hieruit ♥
En onze buurvrouw,. . loopt nog altijd met haar dik buikje rond. Het is voorzien voor zaterdag. .Maar dat kleintje zal wel zelf beslissen wanneer het in de grote boze wereld komt.. Met gretige ogen kijk ik uit wat het nieuwe wereldburgertje gaat worden . .Jongen of meisje . .
Voilà terwijl het niet regent ga ik nog een staptje verder wandelen op sennet ..
Aan iedereen een fijne vrijdag
toedeloe
menu: kalkoengebraad met champignonsaus (voorzien voor gisteren ).. Eerst had ik geen honger meer na die wafel in de namiddag. En later kreeg ik dan honger. En heb dan van iglo een macaroni met kaas/ham gegeten ..
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
een goeie namiddag iedereen
oef eindelijk ben ik hier want wij hebben al gans de voormiddag GEEN internet
en ventje heeft al een tijdje geleden gebeld naar Telenet en we moesten geduld hebben klonk het aan de andere kant van de lijn , gelukkig hebben we elk een GSM want onze vaste lijn was ook zo dood als een pier , maar soit het euvel zou nu toch opgelost zijn want er is weer internet
jadi bedankt voor de complimentjes hé en voor goede vrienden maken wij altijd tijd
want bij ons telt het gezegde " geen tijd hebben " NIET
onze visie daarover is , als je iets echt wil dan maak je daar tijd voor , en dat doen wij dan hé
maar we hadden ook een hele leuke en aangename namiddag en das héél zéker te danken aan het aangenaam gezelschap waarin we vertoefden , dus nogmaals bedankt hé
en wij hebben toch ook nog iets gegeten hoor gisterenavond , want deze morgen moesten we dan ook nuchter blijven om bloed te laten afnemen , en van zolang niet te eten zou mijn maag zeker rare manieren krijgen
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Anne_marie , Adam2 , Yuna en Arina
nog een gezellige vrijdag verder
en nu staat er nog een afspraak bij de kinésist het programma

oef eindelijk ben ik hier want wij hebben al gans de voormiddag GEEN internet
en ventje heeft al een tijdje geleden gebeld naar Telenet en we moesten geduld hebben klonk het aan de andere kant van de lijn , gelukkig hebben we elk een GSM want onze vaste lijn was ook zo dood als een pier , maar soit het euvel zou nu toch opgelost zijn want er is weer internet
jadi bedankt voor de complimentjes hé en voor goede vrienden maken wij altijd tijd
onze visie daarover is , als je iets echt wil dan maak je daar tijd voor , en dat doen wij dan hé
maar we hadden ook een hele leuke en aangename namiddag en das héél zéker te danken aan het aangenaam gezelschap waarin we vertoefden , dus nogmaals bedankt hé
en wij hebben toch ook nog iets gegeten hoor gisterenavond , want deze morgen moesten we dan ook nuchter blijven om bloed te laten afnemen , en van zolang niet te eten zou mijn maag zeker rare manieren krijgen
marietteke, miesje, jadi, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Anne_marie , Adam2 , Yuna en Arina
nog een gezellige vrijdag verder
en nu staat er nog een afspraak bij de kinésist het programma

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
zonnebloemetje schreef: ↑22 sep 2023, 13:53jadi bedankt voor de complimentjes hé en voor goede vrienden maken wij altijd tijd
Top-
koekoek tis ikke nog eens hé
het is hier nu goed beginnen regenen maar we zitten binnen en voor de rest van dag zijn we thuis
dadelijk de visjes nog een vers badje geven zodat ze ook weer content zijn
en morgen ist alweer weekend en we hebben het ook nog druk in het weekend
morgen een nieuwe badkamer gaan bestellen en wat nieuwe meubels tegen dat we verhuizen zodat alles dan in orde is
maar eerst moet de schilder nog langs komen in ons appartement
allé ik ga verder doen
Remie is het droog bij jullie of regent het ook
hopelijk heb je je fietstochtje kunnen doen deze morgen
tot later

het is hier nu goed beginnen regenen maar we zitten binnen en voor de rest van dag zijn we thuis
dadelijk de visjes nog een vers badje geven zodat ze ook weer content zijn
en morgen ist alweer weekend en we hebben het ook nog druk in het weekend
morgen een nieuwe badkamer gaan bestellen en wat nieuwe meubels tegen dat we verhuizen zodat alles dan in orde is
maar eerst moet de schilder nog langs komen in ons appartement
allé ik ga verder doen
Remie is het droog bij jullie of regent het ook
tot later

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
De regen in onze omgeving zal voor vanavond en vannacht zijn Zonnebloemetje.zonnebloemetje schreef: ↑22 sep 2023, 17:01Remie is het droog bij jullie of regent het ook
Inderdaad heb ik vanochtend vroeg gelukkig nog 'n klein {nadruk op klein ±1u) toertje kunnen maken, stond eigenlijk voor dit mannetje te veel wind.. ik was kapot toen ik weer thuiskwam

-
oeps Remie zoveel wind daar bij jullie
hier was het goed te doen vandaag en niet te veel wind maar deze voormiddag zijn wij een boodschap gaan doen naar Oostende ( aan 't zeetje dus ) en daar was er veel meer wind dan hier zo'n 15 km verder en nu is alles kletsnat buiten en het regent nog altijd maar verder tot rond 18.45u volgens de regenradar , dus we zullen wel zien en tis al bijna donker aan 't worden
geniet nog van jou vrijdagavond verder

hier was het goed te doen vandaag en niet te veel wind maar deze voormiddag zijn wij een boodschap gaan doen naar Oostende ( aan 't zeetje dus ) en daar was er veel meer wind dan hier zo'n 15 km verder en nu is alles kletsnat buiten en het regent nog altijd maar verder tot rond 18.45u volgens de regenradar , dus we zullen wel zien en tis al bijna donker aan 't worden
geniet nog van jou vrijdagavond verder

mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Een iets te drukke dag achter de rug.
Werken, kind naar school
Man geholpen met zijn reclame ronde, want hij heeft op het moment erg veel last van zijn knie
Daarna een deel van mijn eigen route gedaan
Vanmiddag een uur langer bij school, want ze zijn met een textiel race bezig en daar moest het 1 en ander voor afgemaakt worden (zakken met kleding wegen en invoeren en het spul naar een kleding container brengen)
Kregen onverwacht nog wat kranten en reclame wat in elkaar gevouwen moest worden
En vanavond eindelijk de rest van mijn eigen route afgemaakt
Het is niet anders, zo maar naar bed.
Jadi, zonnebloemetje, gezellig
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Een iets te drukke dag achter de rug.
Werken, kind naar school
Man geholpen met zijn reclame ronde, want hij heeft op het moment erg veel last van zijn knie
Daarna een deel van mijn eigen route gedaan
Vanmiddag een uur langer bij school, want ze zijn met een textiel race bezig en daar moest het 1 en ander voor afgemaakt worden (zakken met kleding wegen en invoeren en het spul naar een kleding container brengen)
Kregen onverwacht nog wat kranten en reclame wat in elkaar gevouwen moest worden
En vanavond eindelijk de rest van mijn eigen route afgemaakt
Het is niet anders, zo maar naar bed.
Jadi, zonnebloemetje, gezellig
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Goedemorgen,
Een fijne zaterdag
Bij ons vandaag burendag

Een fijne zaterdag
Bij ons vandaag burendag

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft