Goede morgen seizoentjes,
even een WTF momentje toen jullie hier een deel van mijn verhaal konden lezen. heb ik op de een of andere knop gedrukt? jullie mogen het lezen hoor maar het moet natuurlijk af zijn. Enfin. ventje en ik krijgen onze Covidspuit te samen tijdens een dag. en ze gaan dan de griepspuit in de andere arm zetten. het was het laatste plaatsje! op 19 oktober. om kwart voor 4. dus ik kom thuis en ventje zegt ineens: binnen 15 min ga ik naar de dokter.

hij had gebeld en er was iemand van tussen gevallen. mijn vriendin zat aan de receptie toen ik daar kwam. ze wist niet dat het ik ging zijn want via de dokter kan je er soms ook ene maken en die schrijft die alleen de achternaam. het was inderdaad lang geleden en ze was aangenaam verrast. nu wij geen slunsen meer moeten dragen zien we eindelijk het hele gezicht. er zat nog niemand in de wachtzaal dus gevraagd hoe het ging met me.
dokter bedankte me uitvoerig voor haar kaartje en zei dat haar man het ook zo mooi vond. ( want die had het moeten "bewaken") je moet je met iets kunnen bezig houden was mijn antwoord want ik ga niet goed om met complimentjes. akward. dat van nichtje 1 was ook al toegekomen. dus kreeg ik een messenger. dan heb ik een duim gezet als antwoord. Er is bloed afgenomen. ( van ventje ook want dat was al meer dan een jaar geleden) en ze belt vanavond al met de uitslag. (bibber-bibber)
ik denk dat ik ventje ga laten opnemen. de rest van de parameters waren normaal. hartslag in rust: 90 slagen per minuut en das een heel pak minder dan over de 110 van vroeger. saturatie ook normaal en bloeddruk 13/7. ze vond heel makkelijk een ader. want de mijne zijn normaal spaghettistokken. en het vloeide ook goed. ( vroeger traag en soms onderbroken omdat de ader 'pets' zei) ventje grapte tegen de zijne: oef ik ben niet van de adel. ze zei dat hij wel anders ging piepen als het echt blauw was geweest. dat vereist een google onderzoek.
als ventje thuis was heb ik een bericht naar Suus gestuurd om te vragen hoe het met haar kitten was. die was een paar dagen geleden ziek geweest. ze gaat zei ze me na de cursus werk vinden opbellen. er is weer heisa met Jo. die wil zich nu in de psychiatrie laten opnemen. ik denk dat dit niet zo gemakkelijk gaat. allez hier toch niet. dus Astor krijgt uitstel en mag voorlopig blijven. vanmorgen kreeg ventje een messenger: dag begint goed ( not) eerste bus gemist. ja dat is inderdaad veelbelovend.
ventje is om mijn pillen, straks moeten we naar Pigalle voor die kadertjes. gisteren ook van gesproken tegen de dokter.
vandaag is het weer ventje naar zijn moeder dus eten we pot noedel.
Lilly zit buiten en eet ook buiten. luxepeerd.
Gimly was niet flink geweest. boven en beneden voor de bak gepoept. Lilly probeerd dat dan nog af te dekken. Vrijdag komt de schoorsteenveger en ga ik dus alleen naar de markt. en de maand erop komen ze de ketel onderhouden. dat is al betaald en bevestigd door de gasmaatschappij zelf. ventje gaat vragen voor zo'n slimme thermostaat.
Ik ga beter mijn kleren gaan aandoen want we hebben die afspraak voor de kadertjes.
Fijne dag seizoentjes