In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Het waren dreigende luchten vanochtend tijdens mijn
tochtje.
Mezelf wel droog weten te houden totdat ik thuis was.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Yuna

Nog een late felicitatie, bloemeke en Picasso*
De vogels en de egeltjes zullen jullie restaurant missen.
Succes nog met de verbouwing van de badkamer en met de schilderwerken
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond allemaal
mijn ventje heeft voor het ogenblik heel veel pijn door die wijsheidstand die ze in het ziekenhuis uitgesneden hebben binnen in zijn tandvlees , dus hopelijk helpen de pijnstillers want anders kan hij misschien niet slapen van de pijn
Yuna bedankt hoor voor de felicitaties , en ons dieren restaurant blijft bestaan hoor want de nieuwe kopers zijn ook dierenvrienden en hebben direct al gezegd dat ze de vogeltjes en de egeltjes zullen verder eten geven en ons Treesje mag ook in haar vertrouwde 3 sterrenhotel blijven wonen , dus das goed hé
Remie oei zo'n donkere wolken daar bij jou , gelukkig ben je niet thuis gekomen als een nat waterkieken
want er zijn leukere dingen hé
An ,gerda , inge en alle andere leutertjes die ik hier vandaag nog niet gezien heb
nog een gezellige avond verder

mijn ventje heeft voor het ogenblik heel veel pijn door die wijsheidstand die ze in het ziekenhuis uitgesneden hebben binnen in zijn tandvlees , dus hopelijk helpen de pijnstillers want anders kan hij misschien niet slapen van de pijn
Yuna bedankt hoor voor de felicitaties , en ons dieren restaurant blijft bestaan hoor want de nieuwe kopers zijn ook dierenvrienden en hebben direct al gezegd dat ze de vogeltjes en de egeltjes zullen verder eten geven en ons Treesje mag ook in haar vertrouwde 3 sterrenhotel blijven wonen , dus das goed hé
Remie oei zo'n donkere wolken daar bij jou , gelukkig ben je niet thuis gekomen als een nat waterkieken
An ,gerda , inge en alle andere leutertjes die ik hier vandaag nog niet gezien heb
nog een gezellige avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Yuna
zonnebloemetje schreef: ↑29 sep 2023, 20:32
ons dieren restaurant blijft bestaan hoor want de nieuwe kopers zijn ook dierenvrienden en hebben direct al gezegd dat ze de vogeltjes en de egeltjes zullen verder eten geven en ons Treesje mag ook in haar vertrouwde 3 sterrenhotel blijven wonen , dus das goed hé
Heel fijn voor jullie dat de nieuwe eigenaars ook dierenvrienden zijn.
Zo kunnen jullie met een gerust gemoed de zorg aan hen overlaten.
Nog veel beterschap voor jouw ventje.
Slaapwel iedereen.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Werk is gedaan en ik ga zo richting bed
Vanmiddag even bij mijn ouders langs, want jongste wil kinderpostzegels verkopen
En vanavond uit eten met schoonouders, want die waren van de week 61 jaar getrouwd
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Werk is gedaan en ik ga zo richting bed
Vanmiddag even bij mijn ouders langs, want jongste wil kinderpostzegels verkopen
En vanavond uit eten met schoonouders, want die waren van de week 61 jaar getrouwd
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Prima weer om nu even op mijn
te stappen voor ’n vroeg toertje.

Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Dat is mijn boeketje uit de pluktuin.

Van onze dochter haar boeketje
Zij moet het in de gang zetten, anders eten de katten er van . En dat is niet goed voor hen .
Goede morgen iedereen
Wat een dag was me dat gisteren . .
Eerst de watergroep moeten bellen , 2 mdn na elkaar een rekening gekregen .
Dan geen warm water, de gas blok kapot . We wonen hier nog geen 4j
Een telefoon van de feestzaal dat de rekening van het eten nog niet betaald was ..
En ik wist zeker dat ik die direct betaald had.
Ik had dit betaald van het leefloon dat ik gekregen had .
Blijkbaar mocht ik dat niet doen, en had de bank dat geannuleerd ..
Shit . . daar stond ik wel even met beschaamde kaken .
Gisteren dan direct terug betaald en is het nu in orde .
Dan een mail van de notaris . .
Dus je kunnen begrijpen dat ik content was , dat het avond was
Intussen gasketel hersteld , ik schrok van de prijs . .
Vandaag is de dag goed begonnen het mag zo blijven . .
En . . . dat was de reden waarom ik gisteren niet langs kwam
*plaatje is het boeketjes veldbloemen dat ik donderdag geplukt heb samen met mijn dochter. .
Wens iedereen een super fijne zaterdag toe
dada
menu; varkenshaasje in mostaard met erwtjes
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
-
een goeie zonnige middag alweer
ik ben twee grote rode kolen aan 't klaar maken en das natuurlijk een hele grote pot vol
en we gaan er direct van eten en er is er ook bij voor Celine , want ze eet mijn rode kool super graag
en de rest doe ik dan in de diepvries
mijn ventje heeft nog steeds pijn na dat die wijsheidstand er uit is van gisteren in het ziekenhuis
maar we doen het rustig aan vandaag
jadi amai zo'n tegenslag gisteren , en we kunnen dat allemaal niet meer missen hé zoals dat warm water en al die andere dingen waar we aan gewoon zijn
allé hopelijk verloopt jou weekend goed en het weer is ook alvast al goed , probeer er toch maar van te genieten hé , en mooi zo'n veldboeketje
Yuna bedankt voor de beterschaps wensen voor mijn ventje
en voor jou ook een fijn weekend
inge dat begint al te tellen 61 jaar getrouwd , proficiat voor jou schoonouders
volgend jaar zijn wij 50 jaar getrouwd
Remie proficiat met jullie 56 jaar getrouwd en dat verdient toch wel een etentje zeker
gerda , hallooo
allé en nu moet ik verder doen als we niet heel laat willen eten
tot later

ik ben twee grote rode kolen aan 't klaar maken en das natuurlijk een hele grote pot vol
en we gaan er direct van eten en er is er ook bij voor Celine , want ze eet mijn rode kool super graag
en de rest doe ik dan in de diepvries
mijn ventje heeft nog steeds pijn na dat die wijsheidstand er uit is van gisteren in het ziekenhuis
maar we doen het rustig aan vandaag
jadi amai zo'n tegenslag gisteren , en we kunnen dat allemaal niet meer missen hé zoals dat warm water en al die andere dingen waar we aan gewoon zijn
allé hopelijk verloopt jou weekend goed en het weer is ook alvast al goed , probeer er toch maar van te genieten hé , en mooi zo'n veldboeketje
Yuna bedankt voor de beterschaps wensen voor mijn ventje
en voor jou ook een fijn weekend
inge dat begint al te tellen 61 jaar getrouwd , proficiat voor jou schoonouders
volgend jaar zijn wij 50 jaar getrouwd
Remie proficiat met jullie 56 jaar getrouwd en dat verdient toch wel een etentje zeker
gerda , hallooo
allé en nu moet ik verder doen als we niet heel laat willen eten
tot later

een goeie namiddag iedereen
amai de verse rode kool heeft gesmaakt , mjammie maar mijn ventje heeft niet veel kunnen eten door die pijn in zijn mond
en nu slaapt hij en ik denk dat het door de pijnstillers komt , want met een dafalgan alleen helpt het niet en daardoor heeft hij iets sterkers moeten nemen met morfine
en nu ga ik mij placeren in de zetel voor de tv terwijl de wasmachine haar werk verder doet
tot later en nog een fijne namiddag voor jullie allemaal

amai de verse rode kool heeft gesmaakt , mjammie maar mijn ventje heeft niet veel kunnen eten door die pijn in zijn mond
en nu slaapt hij en ik denk dat het door de pijnstillers komt , want met een dafalgan alleen helpt het niet en daardoor heeft hij iets sterkers moeten nemen met morfine
en nu ga ik mij placeren in de zetel voor de tv terwijl de wasmachine haar werk verder doet
tot later en nog een fijne namiddag voor jullie allemaal

*** Zie het leven van de zonnige kant ***