Goedemorgen Seizoentjes,
De strijk is gisteren niet gelukt, maar nu zit ik al ver boven de helft. Even pauzeren nu met een kopje koffie.En dan eerst mijn oefeningen doen, badje in en mij verzorgen en de rest van de strijk doen. En het is woensdag vandaag dus boven alles doen en nieuwe dekbedden leggen en dan heb ik dus opnieuw was om te strijken. De rest van het badlinnen is maar op te plooien.
Matice is weer matig aan het eten. We moeten weer alle trucken uit de doos halen om hem te laten eten.
Voor alle dierenliefhebbers, het is vandaag werelddierendag.
En morgen hebben we een feestvarken in huis, want Matice wordt dan 5. Moet na de poets nog naar de dierenwinkel om hem een nieuw speeltje te gaan kopen. Hier ligt altijd eentje in reserve, maar dat is als hij eens naar de dierenarts is geweest en spuitjes heeft gehad, want op dat gebied is het geen held. Ik kan nauwelijks geloven dat ik 5 jaar geleden een puppy in huis had. Wat ik me nog herinner is dat het toen weken achter elkaar geregend heeft, geen gemakkelijk weer om hem zindelijk te maken, alhoewel hij toch wel vrij snel zindelijk was. Dat heeft me toch een paar bussen DETTOL gekost. En nu is hij 5, hij is groot geworden natuurlijk, maar het is een typisch ras dat niet volwassen wordt. Ze blijven speels. Zie nu Matice, die neemt nog regelmatig puppyspeelgoed om mee te spelen. Op 5 jaar tijd heeft die nog geen enkel speeltje stuk gebeten alhoewel hij ererg veel mee speelt.
Dus aan de hondjes van Bekske, Wingerd en Anjelier en aan de katjes van MM, Wilde eend en logeerpoes van HVT, een heel gelukkige werelddierendag gewenst.
Liefs aan jullie allemaal en een dikke sterkteknuffel voor hen die er eentje nodig hebben.