Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Ik vind het schandalig dat wat voor boek dan ook verbrandt wordt.
Behalve "Mein Kampf" natuurlijk
Dat gezemel is het papier niet waard, waar het op gedrukt is.
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Volgens minister van binnenlandsezaken. Zat hij onder de radar.
En volgens de burgemeester van Schaarbeek was hij uit het rijkregister geschrapt.
Allemaal raar dat ze een uur later aan zijn deur stonden; maar hij was er niet.
Hij was waarschijnlijk een muntthee gaan drinken achter de hoek met wapen en al.
En volgens de burgemeester van Schaarbeek was hij uit het rijkregister geschrapt.
Allemaal raar dat ze een uur later aan zijn deur stonden; maar hij was er niet.
Hij was waarschijnlijk een muntthee gaan drinken achter de hoek met wapen en al.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Churchill na zijn lezing van Mein Kampf: “Hier is de nieuwe koran”

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Men vergeet één ding dat de teksten in de Koran, bijbel enz opgesteld zijn lang zeer lang geleden, toen het leven nog gans anders was, toen het normaal was dat iemand die anders dacht, vermoord werd, toen vrouwen braaf in hun hoekje moesten zitten en zich verbergen. Was dit een richtlijn van God, ik geloof het niet. Waarom leven sommigen dan nog in de vroege middeleeuwen? Niet omdat het moet van God maar omdat het in hun kraam past.
Spinnst du oder was
-
Churchill zei ook dat de bevrijders van toen (1945) de fascisten van morgen (2023) zouden zijn...
Vul maar in..
-
Dat zei Marx. Overigens gewoon een variant op het Romeinse "Geef het volk brood en spelen"
Religie is altijd een greep naar de macht geweest. De leer van Christus is door de Romeinen zodanig aangepast, dat die geschikt werd om het volk onder de knoet te krijgen, andere religies zijn niet veel anders!
Maak je geen illusies!
Ik heb in de Nederlandse Marine gediend, en wij hadden het Rode Boekje als voorbeeld in de opleiding.
Mao was niet zo'n geweldige schrijver, maar baseerde zich op Sun Tzu, tegenwoordig alom bekend.
Die eerste Hamas aanval was conform het Rode Boekje, val je vijand op de zwakste plek aan.
Maar daarna ging het faliekant mis. Je moet jezelf terug trekken in een veilige regio.
Stelletje Sukkels...
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ja, maar ik kom eigenlijk om een bod te doen op die catechismussen want die hebben wellicht een hoge antiekwaarde.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In het VK loopt ene Latifa Abouchakra rond.
In een tv-programma kloeg ze erover dat ze geregeld als terroriste wordt bestempeld in het VK.
In een ander programma 'Palestine declassified' spuit ze haar antisemitisme gratis rond en prijst ze de terugkeer naar het eigen land van de Hamas terroristen.

In een tv-programma kloeg ze erover dat ze geregeld als terroriste wordt bestempeld in het VK.
In een ander programma 'Palestine declassified' spuit ze haar antisemitisme gratis rond en prijst ze de terugkeer naar het eigen land van de Hamas terroristen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Als joodse ,door de Israelische overheid bewapende bezetters, met steun van reservisten, op de Westbank Palestijnse dorpen verwoesten, bewoners neerschieten en kinderen folteren in de gevangenis dan is dat een "speciale militaire actie". Als Palestijnen zich daarbij verzetten en terugvechten dan zijn het "terroristen".