In de Vier Seizoenen reeks 32 herfst 2023
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Wow, van de eerste keer binnen,
dat gebeurt niet veel zondagen
Dag Bekske een fijne dag voor jou en
hopelijk niet teveel pijn....
Alle seizoentjes een gezellige zondag,
veel regen vanaf gistermiddag
maar voorlopig is het over.....
gelukkig niet zo erg als in Schotland
of Engeland en in het noorden
Storm Babet doet haar best

dat gebeurt niet veel zondagen
Dag Bekske een fijne dag voor jou en
hopelijk niet teveel pijn....
Alle seizoentjes een gezellige zondag,
veel regen vanaf gistermiddag
maar voorlopig is het over.....
gelukkig niet zo erg als in Schotland
of Engeland en in het noorden
Storm Babet doet haar best
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Fijne zondag voor iedereen.
Wij gaan hier straks poetsen , de ukjes zijn gisteren geweest.
Manlief is bezig met het verwijderen van stickers op de ramen . Vooral ukkemeisje 2 vindt dat leuk, stiekem stickers plakken op het glas. Gelukkig heb ik een flesje voor stickers te verwijderen, want die plakken nogal hardnekkig. Ja, je moet ze in het oog houden.
Wat een weer gisteren, de bomen gingen hier heen en weer. Geen weer om buiten te komen.
Misschien straks gaan wandelen, het is enkele gemeentes verder waar de wandeling doorgaat.
De komende dagen kom ik hier niet, want woon bij zoon voor enkele dagen, ze moeten beiden naar het buitenland voor hun werk.
Dames, tot de volgende keer.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Gisteravond nog bevoorraad in het laat.
Nog de tafels dekken en de klapstoelen even afwassen.
Na de middag beginnen met pannenkoeken bakken.
Zo dat ik uit de voeten ben tegen dat de oudste komt met zijn wafelen bak.
Tot hiertoe zie ik het zitten.
Morgen komt Poes dan op logement.
Ze heeft zich een huisje ingericht in een kastje.
Leg nooit per ongeluk een kussen in de kast en laat die niet openstaan.
Voor ze er erg in hadden had Poes de plaats geclaimd.
MM, voor de andere kat hebben ze een speciale bak gekocht!
Met een roostertje in voor als ze eruit komen.
Dan zijn hun pootjes proper eer ze buiten stappen.
Geniaal! Wie bedenkt dat toch.
Tot hiertoe gaat ze nu dus op haar bakje en niet ernaast.
Sinds ze naar het kattenhotel gaat is ze veel gezeglijker geworden.
Poes geneert zich niet om op de bak van Kaida te gaan.
Dat mag niet en dus jaagt J. haar er regelmatig uit.
Ze kijkt dan heel verontwaardigd van: mag ik nu al niet meer plassen waar ik wil?
Anjelierke hebben die geluk dat jij daar kan gaan wonen tijdverwijl...
Amuseer u met de drie!
Je zal weten wat doen...
Waar is de tijd dat wij dat ook deden.
Gezien hun drukke middelste zoon hadden moeder en vader soms een beetje tijd nodig om terug verder te kunnen. Dan gingen wij een dag of tien bij hen wonen dan konden zij er even tussenuit met hun tweetjes.
We waren dan wel een beetje moe nadien...
Het is hier grijs en somber, maar nie koud genoegvoor de verwarming om aan te slaan.
Dat is uiteraard zuinig, maar wel frisjes binnen.
Het zal straks wel anders zijn.
Dames maak er een fijne zondag van.

Nog de tafels dekken en de klapstoelen even afwassen.
Na de middag beginnen met pannenkoeken bakken.
Zo dat ik uit de voeten ben tegen dat de oudste komt met zijn wafelen bak.
Tot hiertoe zie ik het zitten.
Morgen komt Poes dan op logement.
Ze heeft zich een huisje ingericht in een kastje.
Leg nooit per ongeluk een kussen in de kast en laat die niet openstaan.
Voor ze er erg in hadden had Poes de plaats geclaimd.
MM, voor de andere kat hebben ze een speciale bak gekocht!
Met een roostertje in voor als ze eruit komen.
Dan zijn hun pootjes proper eer ze buiten stappen.
Geniaal! Wie bedenkt dat toch.
Tot hiertoe gaat ze nu dus op haar bakje en niet ernaast.
Sinds ze naar het kattenhotel gaat is ze veel gezeglijker geworden.
Poes geneert zich niet om op de bak van Kaida te gaan.
Dat mag niet en dus jaagt J. haar er regelmatig uit.
Ze kijkt dan heel verontwaardigd van: mag ik nu al niet meer plassen waar ik wil?
Anjelierke hebben die geluk dat jij daar kan gaan wonen tijdverwijl...
Amuseer u met de drie!
Je zal weten wat doen...
Waar is de tijd dat wij dat ook deden.
Gezien hun drukke middelste zoon hadden moeder en vader soms een beetje tijd nodig om terug verder te kunnen. Dan gingen wij een dag of tien bij hen wonen dan konden zij er even tussenuit met hun tweetjes.
We waren dan wel een beetje moe nadien...
Het is hier grijs en somber, maar nie koud genoegvoor de verwarming om aan te slaan.
Dat is uiteraard zuinig, maar wel frisjes binnen.
Het zal straks wel anders zijn.
Dames maak er een fijne zondag van.

-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Zaterdag was dus de begrafenis.
ze hebben er bijna een halve heilige van gemaakt terwijl ik de andere kant van haar kende.
te vroeg aan de kerk en dan nog een boete van 40 euro aan ons been. dan te laat voor de bijzetting.
de receptie achteraf voor de bijzetting in het graf, duurde veel te lang.
ik was de enigste die niet in het zwart gekleed was. kon mij niet schelen wat ze er van dachten.
de maaltijd duurde ook erg lang en we moesten ons dan haasten.
we gaan er dus nu normale dagen van maken. ventje zijn zus kan dan rusten en aan haar herstel werken.
ook wij pikken de draad van ons leven weer op. we zien wel wanneer de notaris en blablabla geweest is.
ik trek het mij niet meer aan. voor mij is het voorbij nu die heks van een schoonmoeder in het graf ligt.
zaterdag kwamen ze dan hier ook met het kattenzand en het eten, wij waren niet thuis. mag ventje om 11 uur met een steekwagentje naar waar ze het dan afgeleverd hebben. ik moet ook nog naar mijn moeder bellen. die zal wel willen weten wat er gebeurd is.
noem het maar een ramp in het kwadraat. nu kan iedereen weer doen wat ze willen en wij belanden zoals gewoonlijk in de vergeethoek. het is altijd zo geweest en zal ook zo blijven. het hoofdstuk is afgesloten en het is voorbij. dat de rest dan maar doet zoals altijd. geen contact zoeken.
we halen vandaag ons huishouden in. pas vrijdag komen ze de vaatwas plaatsen. tot dan moeten we nog ons plan trekken.
ventje staat op. we gaan er dan eens aan beginnen.
fijne dag verder seizoentjes.
Zaterdag was dus de begrafenis.
ze hebben er bijna een halve heilige van gemaakt terwijl ik de andere kant van haar kende.
te vroeg aan de kerk en dan nog een boete van 40 euro aan ons been. dan te laat voor de bijzetting.
de receptie achteraf voor de bijzetting in het graf, duurde veel te lang.
ik was de enigste die niet in het zwart gekleed was. kon mij niet schelen wat ze er van dachten.
de maaltijd duurde ook erg lang en we moesten ons dan haasten.
we gaan er dus nu normale dagen van maken. ventje zijn zus kan dan rusten en aan haar herstel werken.
ook wij pikken de draad van ons leven weer op. we zien wel wanneer de notaris en blablabla geweest is.
ik trek het mij niet meer aan. voor mij is het voorbij nu die heks van een schoonmoeder in het graf ligt.
zaterdag kwamen ze dan hier ook met het kattenzand en het eten, wij waren niet thuis. mag ventje om 11 uur met een steekwagentje naar waar ze het dan afgeleverd hebben. ik moet ook nog naar mijn moeder bellen. die zal wel willen weten wat er gebeurd is.
noem het maar een ramp in het kwadraat. nu kan iedereen weer doen wat ze willen en wij belanden zoals gewoonlijk in de vergeethoek. het is altijd zo geweest en zal ook zo blijven. het hoofdstuk is afgesloten en het is voorbij. dat de rest dan maar doet zoals altijd. geen contact zoeken.
we halen vandaag ons huishouden in. pas vrijdag komen ze de vaatwas plaatsen. tot dan moeten we nog ons plan trekken.
ventje staat op. we gaan er dan eens aan beginnen.
fijne dag verder seizoentjes.
Cats Rule!
-
Goede morgen maatjes allemaal
leuke plaatjes
Hier schijnt de zon, en ik hoop dat ze blijft
Er is bijna of geen wind, wel frisjes maar ja, eind oktober
ik ben tevreden dat het niet zo is als in de rest van de wereld
allemaal ellende en miserie,
M-M je kan terug aan het gewone leven beginnen
daar heb je een ander niet voor nodig...
Helena, mooi die poes in de kast
en een fijne wafeldag.....
anjelierken op logement deze week, is vermoeiend hé
Ik wens jullie allen een fijne nieuwe week volgende
zaterdag moeten we weer de klokken verzetten
dat spelletje blijft ook duren,
Beterschap en sterkte aan hen met pijn en last
Groetjes en tot later....
leuke plaatjes
Hier schijnt de zon, en ik hoop dat ze blijft
Er is bijna of geen wind, wel frisjes maar ja, eind oktober
ik ben tevreden dat het niet zo is als in de rest van de wereld
allemaal ellende en miserie,
M-M je kan terug aan het gewone leven beginnen
daar heb je een ander niet voor nodig...
Helena, mooi die poes in de kast
en een fijne wafeldag.....
anjelierken op logement deze week, is vermoeiend hé
Ik wens jullie allen een fijne nieuwe week volgende
zaterdag moeten we weer de klokken verzetten
dat spelletje blijft ook duren,
Beterschap en sterkte aan hen met pijn en last
Groetjes en tot later....
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Ben laat vandaag, maar ik geraakte niet binnen. Pas na herhaalde pogingen lukte het toch.
Gisteren met zijn tweetjes, ( Matice verkoos niet mee te helpen), de garage beginnen op te ruimen. We ziij nog niet klaar, maar de rest kan ik vandaag zelf aan. We moesten een kastje uitbreken, omdat daar donderdag de thuisbatterij moet komen, want donderdag komen ze de zonnepanelen leggen, 16 stuks. Dus er moest tamelijk veel weg uit de garage, we waren nog niet klaar, maar we moesten nog eten en zijn dan een douche en ik een badje gaan nemen, meteen onze pyjama aangedaan en lasagne gegeten in pyjama
We waren beiden moe, heb ik tafel afgeruimd, de vaatwasser gevuld en de keuken opgeruimd. Ik had echt maar een heel klein beetje durven eten, want wou me maaglast en eventueel misselijkheid voorkomen.
De 2 bovenverdiepingen zijn al volledig gedaan en de grote strijk had ik gisterenochtend heeeeeel vroeg gedaan. Nu ben ik weer bij met was en strijk.
Dus nu heb ik alle tijd om me terug bezig te houden met de garage. En dan de waskamer nog doen, maar die is vlug gedaan.
Moet vandaag ook zeer zeker naar de apotheek gaan , want die gaat vrijdag in verlof. En wij vertrekken volgende maandag voor de laatste keer dit jaar, naar Texel. Matice heeft ons uitgenodigd
Nu weet ik tenminste wat ik in moet pakken, warme kleding, dat is handig. En ook Matice zijn hoody en zijn regenjas meenemen. Een deel van mijn tekengerief , een paar boeken en een paar spelletjes. Want net als hier gaan we daar ook niet te laat slapen. Matice gaat daar zoals hier om 21:00H slapen en als we nog niet moe zijn, gaan we in de gezellige bar nog een drankje nuttigen. Of we spelen een spelletje of kijken TV. Vervelen gaan we ons daar niet doen. Er is in het hotel ook een fitnessruimte, heb die nooit gebruikt, maar nu kan ik daar mijn oefeningen voor mijn longrevalidatie doen, dat is meegenomen.
Hier thuis houd ik mijn oefeningen goed vol. Dat is ook de bedoeling natuurlijk, maar ik doe het daarom niet in de ochtend, maar vaker in de avond, zodat ik na de oefeningen een badje kan nemen, mij verzorgen en een pyjama kan aandoen. In de ochtend ben ik daar te zenuwachtig voor omdat ik dan een hele tijd lig te denken wat ik nog allemaal moet doen in het huishouden.
Muddy Maddy, dat geeft toch niet dat jij enkel kleurtjes droeg op de begrafenis. En zo te horen is alles sereen verlopen. Als ik naar een begrafenis moet draag ik een zwart broekje, wit hemdje en een zwart blazertje en dit fleur ik op met een felgekleurde juweeltjessjaal. Dus ook ik draag iets met kleur. Het is al triest genoeg en dan allemaal in het zwart, neen, bedankt.
Zo, ik wens iedereen een mooi begin van de week. Liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Goede middag.
Alle wafels op en nog pannenkoeken moeten bijbakken.
Het is hier wel nog een beetje rommelig en ik zie het niet echt zitten om daar veel verandering in te brengen.
Seffens komt de hulp.
Het meeste moet ik zelf doen, want zo goed is die nu ook weer niet thuis in mijn kasten.
Ofwel leren los laten en de mensen vertrouwen.
Het is hier voorlopig droog.
Ga toch een fijne was op het rekje hangen, want het komt weer goed bijeen allemaal.
Clive geniet maar van Texel.
Dat hadden wij ook meer moeten doen.
Fijne dag nog allen.
Alle wafels op en nog pannenkoeken moeten bijbakken.
Het is hier wel nog een beetje rommelig en ik zie het niet echt zitten om daar veel verandering in te brengen.
Seffens komt de hulp.
Het meeste moet ik zelf doen, want zo goed is die nu ook weer niet thuis in mijn kasten.
Ofwel leren los laten en de mensen vertrouwen.
Het is hier voorlopig droog.
Ga toch een fijne was op het rekje hangen, want het komt weer goed bijeen allemaal.
Clive geniet maar van Texel.
Dat hadden wij ook meer moeten doen.
Fijne dag nog allen.
-
wilde eend 2 - Lid geworden op: 06 okt 2019, 22:40
Dag seizoentjes allemaal .
Brrr. ja, er waait een koude wind vandaag . We zullen het moeten gewoon worden.//
HVT : mooie foto van poes . Zij weten de knusse plaatsjes wel te vinden
//
Clive : alvast een fijne vakantie in NL . Rusten en relaxen , zoveel als het kan .//
MM : die moeilijke dagen zijn dus gelukkig ook weer voorbij . Veel sterkte . //
Aan alle seizoentjes : veel moed , zeker voor diegenen die pijn hebben .
Groetjes aan iedereen !
Brrr. ja, er waait een koude wind vandaag . We zullen het moeten gewoon worden.//
HVT : mooie foto van poes . Zij weten de knusse plaatsjes wel te vinden
Clive : alvast een fijne vakantie in NL . Rusten en relaxen , zoveel als het kan .//
MM : die moeilijke dagen zijn dus gelukkig ook weer voorbij . Veel sterkte . //
Aan alle seizoentjes : veel moed , zeker voor diegenen die pijn hebben .
Groetjes aan iedereen !
-
Hier was het zonnig vandaag tot het eind
van de namiddag, dan waren er weer
een paar ferme regenbuien....
Ik had zaterdag gewassen en gisteren gestreken
alles is opgeruimd en ik tevreden
Ik kwam jullie allemaal nog een rustige
nacht wensen..... slaapwel allen en tot morgen
veel sterkte aan wie het kan gebruiken
van de namiddag, dan waren er weer
een paar ferme regenbuien....
Ik had zaterdag gewassen en gisteren gestreken
alles is opgeruimd en ik tevreden
Ik kwam jullie allemaal nog een rustige
nacht wensen..... slaapwel allen en tot morgen
veel sterkte aan wie het kan gebruiken
-
clive - Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

Goedemorgen Seizoentjes,
Gisteren toch nog met ons beiden de rest van de garage opgeruimd. En ik heb alles, echt alles afgewassen. We stonden versteld van wat we allemaal bij hebben gehouden in de boxen die op de hoogste leggers stonden. Maar nu is manlief er met de grove borstel doorheen gegaan. Zaterdag gaat manlief naar het containerpark.
Vandaag de badkamer al doen, en de slaapkamers en de badkamer lukt me zo niet meer als ik die allemaal probeer te doen op 1 dag, dus daar heb ik een mouw moeten aanpassen.
Matice is al terug een powernapke aan het doen. Die was gisteren bij ons in de garage en heeft letterlijk in elke box en in elke vuilzak zijn hoofd ingestoken, die is echt vreselijk nieuwsgierig. Als we thuis komen van boodschappen doen, controleert hij elke zak
Moet de bel in het oog houden, want ze komen een pakje brengen van Blond Amsterdam. Jullie krijgen dit jaar allemaal een kerstkaart van Blond Amsterdam
Moet het wel op maat knippen, maar dat gaat goed, heb dat met het vorige ook zo moeten doen.
Zo, ik ga terug beginnen. Liefs aan jullie allemaal en een sterkteknuffel voor wie het nodig heeft.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
het loopt hier nog niet helemaal op rolletjes. Gisteren gaat ventje om het pak van de katten: is nog niet binnen in dat postpunt!
ik was hier vergeten dat de diepvries ging komen en zat vrolijk te kletsen met Suus.
Hopelijk vandaag beter. want er komt weer een pakje aan en morgen ook.
Gimly ligt weer over zijn gat. het is weer begonnen met een haarbal. dan naast de bak poepen en vanmorgen lag er ook weer op 2 plaatsen braaksel. Lilly wilde mij wakker hebben en had er niets beters op gevonden dan een beetje te spelen met de dreamcatcher die boven mijn bed hangt. en ja, dan zijt ge wel wakker. heb ze dan buiten gelaten en nu is zij op haar beurt ventje gaan ambeteren zodat hij opstaat. ze is wel vindingrijk als ze je wakker wil.
ventje is aan het kijken om te verhuizen, hij vind het hier te groot worden. Joyce, die transgender is al weg en dat zaterdag. ze zit al met degene die haar vrouw was toen ze nog man was in een bungalo ergens. dat ze zich ginder maar een beetje bezig houdt met haar regenboogfelstivals en gendersalons. de laatste keer dat er een burenbijeenkomst was, bleek het een ramp te zijn. allez, in mijn ogen toch. nu hoeft dat allemaal niet meer.
geen nieuwjaarsdrinks meer en geen burenbbq's meer en dergelijke meer. elk in zijn eigen kot. is altijd zo geweest en dan is er dat terug ingeslopen.
Buurman V is weer iets aan het verbouwen. kunnen die nu nooit eens stil lawaai maken? het verbaasd ons dat zijn huis nog niet ingestort is van het vele boren, kloppen en klieven. maar het zijn dikke buitenmuren ( die kunnen een kanonskogel opvangen) maar binnen denk ik dat het anderhalve steen is tussen de huizen. die zijn aan elkaar gekoppeld omdat ze allemaal tegelijk gezet zijn. dus hoor je het geluid dat van ergens komt door alle huizen. en waarschijnlijk heeft die kruipkelder er wat mee te maken.
't ziet er naar uit dat het weer een donkere dag wordt. en in het weekend die klokken verzetten, ook dat spelletje blijft duren en heb je dan gestresseerde katten en voel ik mij gejetlagd.
Clive: dus als ik het goed begrepen heb ga jij in het weekend van allerheiligen naar Texel? of is het nu vrijdag?
ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij de familie van ventjes zus want de ouders van schoonbroer zijn begraven op het kerkhof aan het voetbalstadion. zij zal waarschijnlijk naar zuidschoote willen. enfin, ze doen maar.
mijn moeder wil een pot chrysanten aan de naamplaatjes gaan zetten. ze moet maar Mia vragen want ventje gaat geen goesting hebben. hij is te veel naar Brugge moeten rijden en naar st-andries en naar schoonbroer voor mijn behandeling. hij is het beu aan het worden rijden van hot naar her. hij moet maar de 6 de naar st-andries rijden voor de behandeling. dat is dan rap een snelle hap en daarna naar mijn moeder. tot het tijd is om naar schoonbroer te gaan.
nu vrijdag vanaf 9 uur ongeveer komen ze de vaatwasser plaatsen. zal een pak schelen. steek de vuile afwas maar in het machien en niemand ziet het. als die vol is laat maar draaien grietje. vettige pannen bijvoorbeeld. een doorn in mijn oog. en dat spit kan dan in de besteklade en hoef ik niet bang te zijn me eraan pijn te doen. ik heb eigenlijk maar een kleine afwasbak. daar kan niet veel in en het staat al rap vol. vandaag ga ik de deur niet uit. er moet nog en klein afwasje en de was moet nog geplooid worden en daar "helpt" Lilly dan mee.
Fijne dag verder seizoentjes
het loopt hier nog niet helemaal op rolletjes. Gisteren gaat ventje om het pak van de katten: is nog niet binnen in dat postpunt!
ik was hier vergeten dat de diepvries ging komen en zat vrolijk te kletsen met Suus.
Hopelijk vandaag beter. want er komt weer een pakje aan en morgen ook.
Gimly ligt weer over zijn gat. het is weer begonnen met een haarbal. dan naast de bak poepen en vanmorgen lag er ook weer op 2 plaatsen braaksel. Lilly wilde mij wakker hebben en had er niets beters op gevonden dan een beetje te spelen met de dreamcatcher die boven mijn bed hangt. en ja, dan zijt ge wel wakker. heb ze dan buiten gelaten en nu is zij op haar beurt ventje gaan ambeteren zodat hij opstaat. ze is wel vindingrijk als ze je wakker wil.
ventje is aan het kijken om te verhuizen, hij vind het hier te groot worden. Joyce, die transgender is al weg en dat zaterdag. ze zit al met degene die haar vrouw was toen ze nog man was in een bungalo ergens. dat ze zich ginder maar een beetje bezig houdt met haar regenboogfelstivals en gendersalons. de laatste keer dat er een burenbijeenkomst was, bleek het een ramp te zijn. allez, in mijn ogen toch. nu hoeft dat allemaal niet meer.
geen nieuwjaarsdrinks meer en geen burenbbq's meer en dergelijke meer. elk in zijn eigen kot. is altijd zo geweest en dan is er dat terug ingeslopen.
Buurman V is weer iets aan het verbouwen. kunnen die nu nooit eens stil lawaai maken? het verbaasd ons dat zijn huis nog niet ingestort is van het vele boren, kloppen en klieven. maar het zijn dikke buitenmuren ( die kunnen een kanonskogel opvangen) maar binnen denk ik dat het anderhalve steen is tussen de huizen. die zijn aan elkaar gekoppeld omdat ze allemaal tegelijk gezet zijn. dus hoor je het geluid dat van ergens komt door alle huizen. en waarschijnlijk heeft die kruipkelder er wat mee te maken.
't ziet er naar uit dat het weer een donkere dag wordt. en in het weekend die klokken verzetten, ook dat spelletje blijft duren en heb je dan gestresseerde katten en voel ik mij gejetlagd.
Clive: dus als ik het goed begrepen heb ga jij in het weekend van allerheiligen naar Texel? of is het nu vrijdag?
ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen bij de familie van ventjes zus want de ouders van schoonbroer zijn begraven op het kerkhof aan het voetbalstadion. zij zal waarschijnlijk naar zuidschoote willen. enfin, ze doen maar.
mijn moeder wil een pot chrysanten aan de naamplaatjes gaan zetten. ze moet maar Mia vragen want ventje gaat geen goesting hebben. hij is te veel naar Brugge moeten rijden en naar st-andries en naar schoonbroer voor mijn behandeling. hij is het beu aan het worden rijden van hot naar her. hij moet maar de 6 de naar st-andries rijden voor de behandeling. dat is dan rap een snelle hap en daarna naar mijn moeder. tot het tijd is om naar schoonbroer te gaan.
nu vrijdag vanaf 9 uur ongeveer komen ze de vaatwasser plaatsen. zal een pak schelen. steek de vuile afwas maar in het machien en niemand ziet het. als die vol is laat maar draaien grietje. vettige pannen bijvoorbeeld. een doorn in mijn oog. en dat spit kan dan in de besteklade en hoef ik niet bang te zijn me eraan pijn te doen. ik heb eigenlijk maar een kleine afwasbak. daar kan niet veel in en het staat al rap vol. vandaag ga ik de deur niet uit. er moet nog en klein afwasje en de was moet nog geplooid worden en daar "helpt" Lilly dan mee.
Fijne dag verder seizoentjes
Cats Rule!