911 drama -- het werk van de duivelHet is nooit boven water gekomen wie 911 op zijn geweten heeft!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
911 drama -- het werk van de duivelHet is nooit boven water gekomen wie 911 op zijn geweten heeft!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.'t Is nie waar zeker, ocherme toch. Hoeveel emo-talk hebben ze bij de PVDA nog in voorraad? Het was eigenlijk heel simpel: stop met terreuraanvallen op de Israëlische burgerbevolking. Zo lang Hamas die kaart blijft trekken zo lang zal Israël blijven terugslaan, het zou ze intussen, na vijftig jaar, duidelijk moeten zijn dat dat terugslaan altijd met een factor maal drie gepaard gaat.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.