Coronavirus
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Vaccinaties jagen juist het immuunsysteem preventief in gang. Zodat je lichaam klaar is voor als 't nodig is.
Teveel prikkels? Zou geen probleem mogen zijn, het omgekeerde maakt ons zwak.
Door het te proper opgroeien zonder contact met allerhande "beestjes" onstaan juist al die allergiën.
Teveel prikkels? Zou geen probleem mogen zijn, het omgekeerde maakt ons zwak.
Door het te proper opgroeien zonder contact met allerhande "beestjes" onstaan juist al die allergiën.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Tegen de griep?.....een vaccinatie gebaseerd op de gegevens van de vorige griep (2022). Geen griepspuit gehad in 2022, ook geen griep, mijn lichaam was er reeds klaar voor door mijn eigen immuunsysteem.Vaccinaties jagen juist het immuunsysteem preventief in gang. Zodat je lichaam klaar is voor als 't nodig is.
Tegen wat moet, of kan, ik mij nu al preventief gaan vaccineren zodat mijn lichaam er klaar voor is, enig idee?
-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Ach, ik ben op het platteland opgegroeid, en wij aten bramen en ander fruit zoals het geplukt is op. Niet de laagstaande bramen! Ik ben er nooit ziek van geworden, maar mijn nichtje uit de stad (handjes wassen) ging meteen aan de racekak. Later nog zoiets meerdere malen zien gebeuren.
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Jaren geleden... na een fietsongeval pikte de ambulance me op
en in het ziekenhuis ineens een spuit tegen tetanus.
De verpleegster was een oude bekende en al tetterend prikte ze blijkbaar niet diep genoeg.
Heb toen ettelijke weken gesukkeld, met een jeukende en gezwollen vlek op de arm.
en in het ziekenhuis ineens een spuit tegen tetanus.
De verpleegster was een oude bekende en al tetterend prikte ze blijkbaar niet diep genoeg.
Heb toen ettelijke weken gesukkeld, met een jeukende en gezwollen vlek op de arm.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ben momenteel goed verkouden, covidtest doen(?), dokters die een maandlang afspraken hebben, bij de spoed binnengaan.Of toch maar uitzieken, hoofdpijn, niet in slaap geraken, een gasstoot door gans je buik, elk uur pissen. Feestdagen, niks is open.
Vandaag een ganse keukenrol erdoor gejaagd.
Toch maar wat water drinken om de snot aan te vullen en m'n flesje hoestsiroop. Het ouderwets ziek zijn.
Vandaag een ganse keukenrol erdoor gejaagd.
Toch maar wat water drinken om de snot aan te vullen en m'n flesje hoestsiroop. Het ouderwets ziek zijn.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Citroensap zou nog beter helpen.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het "verbrandt" ook je neusslijmvliezen , en dat is al even erg als een besmetting.
p.s. hersenen verkalken niet.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
"Verkalken" was hier wel ironisch bedoeld. Als ze zouden verdwijnen heeft iemand als ik daar niet zoveel last door, immers hoe minder je er hebt, hoe minder er moet verdwijnen.Fred1950 schreef: ↑14 nov 2023, 14:45Het "verbrandt" ook je neusslijmvliezen , en dat is al even erg als een besmetting.Gebruik bijvoorbeeld "Priciasol" om de slijmvliezen in de neus wat te ontzwellen.
p.s. hersenen verkalken niet.Ze "verdwijnen" of de bloedtoevoer wordt door "plaque" in de bloedvaten geremd als gevolg van een langdurige hoge bloeddruk en cholesterol in het bloed.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.