Alles Elektrisch......
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Jep en als je der eentje wil in zeer goede staat, val niet achterover van de prijs.
en zeker die met een streep door en of begint met een M, brommer en lichte moto's.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Er hangt nog ééntje aan mijn old timer fietske , gedateerd 1987
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
je moet alles melden hé Fredje,
In het artikelstaat dat betalen met bankkaart duurder is.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Welk artikel ? Ik hoorde dat op de radio. De prijs per kWh zal uiteraard hoger zijn dan thuis aan het stopcontact. Die was nu ook al hoger met een kaart van de laadpaal maatschappij + eventueel nog eens het jaarlijks betalen van een abonnement.
Het wordt zoals met de klassieke pompstations , ge kiest de goedkoopste laadpaal , tenminste als ge niet dreigt van zonder "elektrieke naft" te vallen.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Het begin van het einde van de windmolens...?
HLN:
“Turbines vermaalden duizenden vogels”: Franse rechter oordeelt dat windmolenpark moet verdwijnen
Na een lange juridische strijd heeft een rechter in Frankrijk voor het eerst de ontmanteling van een windmolenpark bevolen. De omwonenden en milieuverenigingen in Lunas in het departement Hérault reageren opgelucht. “Het was een waar vogelkerkhof.”
https://www.hln.be/buitenland/turbines- ... ~a066cdd7/
HLN:
“Turbines vermaalden duizenden vogels”: Franse rechter oordeelt dat windmolenpark moet verdwijnen
Na een lange juridische strijd heeft een rechter in Frankrijk voor het eerst de ontmanteling van een windmolenpark bevolen. De omwonenden en milieuverenigingen in Lunas in het departement Hérault reageren opgelucht. “Het was een waar vogelkerkhof.”
https://www.hln.be/buitenland/turbines- ... ~a066cdd7/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Dat zal bij een electrische ook zo zijn. Men kan geen energie uit het *niets* halen of laten verdwijnen , noch bij een wagen met verbrandingsmotor , noch bij een electrische. Het enige dat kan verschillen is het vermogen dat kan ontwikkeld worden , maar dat is geen maat voor het gebruik. Een auto van 100 pk die 100 km/uur rijdt verbruikt in theorie ook maar evenveel als ene van 50 pk die ook 100 km/uur rijdt ( onder voorbehoud dat ze evenveel wegen ).
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
'k Zou het echt niet weten Wil. 't Stond er verdorie niet op.