Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Kun je het volgende verschrikkelijke beeld voorstellen ?
De Amerikanen verbleven 20 jaar in Afganistan .In dienne tijd werd je als meisje geboren en kon je naar school gaan en kon je jezelf ontplooien tot een zelfstandige intelligente jonge vrouw . De Amerikanen verlaten na twintig jaar Afganistan en wat gebeurt er dan ?!!
De taliban trekken een zwarte vuilniszak over die vrouw, maken er drie gaten in . Twee voor beide ogen en een voor de neus . Voor de mond niks, want ze mogen toch geen enkel woord uiten . En zo moet die vrouw dan verder leven tot ze sterft .
Hoe verschrikkelijk is dees wel ?!
werewoef
De Amerikanen verbleven 20 jaar in Afganistan .In dienne tijd werd je als meisje geboren en kon je naar school gaan en kon je jezelf ontplooien tot een zelfstandige intelligente jonge vrouw . De Amerikanen verlaten na twintig jaar Afganistan en wat gebeurt er dan ?!!
De taliban trekken een zwarte vuilniszak over die vrouw, maken er drie gaten in . Twee voor beide ogen en een voor de neus . Voor de mond niks, want ze mogen toch geen enkel woord uiten . En zo moet die vrouw dan verder leven tot ze sterft .
Hoe verschrikkelijk is dees wel ?!
werewoef
AMEN en AUM
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik denk eerder dat de achtergebleven islamieten,goed of kwaadschiks gaan dwingen om hun leer over te nemen,en dat we in deze toestand gaan terecht komen......
Onze kinderen en kleinkinderen gaan een slechte(moslim) tijd tegemoet, de dijk staat op springenDe taliban trekken een zwarte vuilniszak over die vrouw, maken er drie gaten in . Twee voor beide ogen en een voor de neus . Voor de mond niks, want ze mogen toch geen enkel woord uiten
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Jean Spinette (P.S.), burgemeester van Sint-Gillis (Saint Gilles), lanceerde in een interview met La Dernière Heure een ideetje: hij zou Sinterklaas (Saint Nicolas) willen vervangen door Sidi Nicolas want in het Arabisch betekent Sidi - mijn Heer.
Hoopt hij te scoren bij zijn 'divers' kiespubliek?
De kikker langzaam koken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Boven een kritieke drempel kan je dat kookproces wellicht niet meer stoppen.Wil. schreef: ↑26 nov 2023, 16:15Jean Spinette (P.S.), burgemeester van Sint-Gillis (Saint Gilles), lanceerde in een interview met La Dernière Heure een ideetje: hij zou Sinterklaas (Saint Nicolas) willen vervangen door Sidi Nicolas want in het Arabisch betekent Sidi - mijn Heer.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
En toch blijken er mensen met een andere ideologie te functioneren
binnen een meerderheid die andere zienswijzen aankleeft.
Zou zoiets tolerantie heten
Ps.: Als de modale Vlaming zich in het buitenland een 2de verblijf aanschaft,
moet hij zich daar ook aanpassen.
Een TV reeks toonde hoe in Spanje nogal wat tweede verblijven verkocht worden.
-
Waarschijnlijk heeft dat te maken met het mogelijk bestaan van een soort hiërarchie binnen de ideologieën. Hiërachie die op haar beurt wordt bepaald door de graad van agressiviteit eigen aan de respectieve ideologieën. Men kan als men geslagen wordt, zijn andere kaak aanbieden of zijn vuist...Hobo schreef: ↑26 nov 2023, 16:25En toch blijken er mensen met een andere ideologie te functioneren
-
-
Ik heb dit maar vermeld om aan te tonen dat het schijnbaar 'aangepast gedrag' van de aanhangers van een verderfelijke ideologie, die ideologie geen sikkepit beter maakt.
Mijnheer Schindler mag dan een goed mens geweest zijn, het nazisme bleef er even walgelijk door. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de islamideologie.
Mijnheer Schindler mag dan een goed mens geweest zijn, het nazisme bleef er even walgelijk door. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de islamideologie.

Men zou dan haast gaan denken dat ideologieën tot dezelfde orde behoren als xenofobie en dus genetisch worden doorgegeven.Wil. schreef: ↑26 nov 2023, 19:44Ik heb dit maar vermeld om aan te tonen dat het schijnbaar 'aangepast gedrag' van de aanhangers van een verderfelijke ideologie, die ideologie geen sikkepit beter maakt.
-
Weer eens iets anders uit Frankrijk:
6 islamitische mannen waren van plan om een Frans dorpje op de buiten geheel uit te moorden. Dat is gebleken uit afgeluisterde telefoongesprekken.
De 6 moslims zijn opgepakt.
Zou een burgeroorlog mogelijk zijn in Frankrijk? Hmmm, ik denk het wel.
En in belgië?
6 islamitische mannen waren van plan om een Frans dorpje op de buiten geheel uit te moorden. Dat is gebleken uit afgeluisterde telefoongesprekken.
De 6 moslims zijn opgepakt.
Zou een burgeroorlog mogelijk zijn in Frankrijk? Hmmm, ik denk het wel.
En in belgië?

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
... zolang het maar geen "koningskwestie" anno 1950-51 wordt
Een burgeroorlogje tussen unionisten en separatisten zie ik wel nog voor mogelijk. Alhoewel , er zit geen "poer" meer in de Belgen , en dus veslapt dat meteen tot een TikTok / XTweet cyberoorlog.
-
De uit Iran gevluchte Darya Safai (volksvertegenwoordiger voor N-VA) krijgt doodsbedreigingen omdat ze zich uitspreekt tegen de politiek van Iran o.a. ivm de Hamas-oorlog.
De politie drijft de bescherming op. Zo gaat dat in het Westen: islamaanhangers bedreigen en/of vermoorden mensen die hun mening over de islam geven, en westerse overheden geven je letterlijk of figuurlijk een kogelvrij vest. Zich uitspreken tegen de ideologie die aan de basis ligt van dit ongeoorloofd en laf gedrag, doen ze niet.

De politie drijft de bescherming op. Zo gaat dat in het Westen: islamaanhangers bedreigen en/of vermoorden mensen die hun mening over de islam geven, en westerse overheden geven je letterlijk of figuurlijk een kogelvrij vest. Zich uitspreken tegen de ideologie die aan de basis ligt van dit ongeoorloofd en laf gedrag, doen ze niet.

In Saarbrücken is in de Sankt Johann Kirche een Jezus figuur het hoofd afgeslagen. Ook de Mariafiguur werd beschadigd.
De vermoedens gaan in deze tijd (Hamas) in de richting van aanhangers van de islamideologie. Deze lui hebben al vaker beschadigingen in kerken aangericht.

De vermoedens gaan in deze tijd (Hamas) in de richting van aanhangers van de islamideologie. Deze lui hebben al vaker beschadigingen in kerken aangericht.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.