In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Het waren heel veel boodschappen die we deze week nodig hadden.
heb ik afgezet bij de winkels, later heb ik haar weer opgehaald toen ze belde dat ze klaar was met de
PINDAMaar alles staat nu inmiddels ook alweer keurig netjes op z’n plaats hier thuis.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Zonnebloemetje, heb jij Voetneuropathie?
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

hallo
koud hé
dus nog geen fiets genomen ,
en in mijn autootje gesprongen , was wel erg gemist bij ons ,
ik was blij dat ik een wagen voor mij had om te volgen ,
echt ni te doen vanmorgen ,
En al iemand zijn kerstgerief gezet ?
AN W ik neem ook veel liever de fiets ,
maar deze week ben ik toch 'n paar keer
'n verzopen kieken geweest
Remie ja 'n mens moet bezig blijven ,
en is terwijl 'n goed werk voor je kleindochter ,
mama igne,toch lief van je man dat hij helpen kan ,
want zo'n pijnlijke knie is ook niet leuk h"
jadi hopelijk elke dag ietsjes beter
bloemeke ook voor jou hopelijk beter
hallo lenk
grootjegerda hallo
fijne avond nog iedereen
geluk vind je onverwacht
-

Het weer in onze omgeving op dit ogenblik:

Maar wij zitten lekker warmpjes binnen, in feiten hoeven wij er niet meer uit vandaag.

Wisselende beelden (archief)
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie ijskoude vrijdagmorgen iedereen
gisteren een hele drukke dag gehad en de volgende weken zal het niet anders zijn denk ik
en ook een inspuiting gekregen met cortisone , want ik kon weeral bijna geen poot meer verzetten , maar 't was nu aan de andere kant dat ik last had en bijna niet op mijn linkerbeen kon steunen en ook bijna niet kon stappen
Remie beetje bij beetje beter met jou hoop ik en je hebt een pb'tje
en blijf maar lekker in de warmte want buiten is het ijskoud
jadi hopelijk ben je vandaag al wat beter , want niet te lang wachten om naar de dokter te gaan , want als je het goed te pakken hebt kan dat gevaarlijk zijn om een longontsteking te krijgen als je niet ingeënt bent , dus verzorg je maar goed hé
gerda voet neuropathie krijg je meestal als je diabetis hebt , maar dat heb ik niet , tis bij mij het signaal dat van de hersenen komt die gedeeltelijk onderbroken is waardoor de zenuwen bijna geen signaal meer ontvangen en daardoor werken mijn spieren alsmaar minder en heb ik als maar minder kracht in mijn benen waardoor ik niet goed meer kan stappen en daarbij nog een serieus evenwichtsprobleem waar er niks kan aan gedaan worden en waardoor ik regelmatig val ondanks dat ik heel voorzichtig ben
inge kan jou man niet geholpen worden met een operatie aan de knieën ????? of is dat niet aan de orde
An ja de winter is er opeens nadat het lang goed weer is geweest
marietteke ik zet dit jaar geen kerstversiering door de verhuis , want de eerste week van januari verhuizen we
Lenk , ook een goeie morgen
voor alle andere leutertjes ook een fijne vrijdag vandaag
en nu moeten er nog boodschappen gedaan worden
tot later

gisteren een hele drukke dag gehad en de volgende weken zal het niet anders zijn denk ik
en ook een inspuiting gekregen met cortisone , want ik kon weeral bijna geen poot meer verzetten , maar 't was nu aan de andere kant dat ik last had en bijna niet op mijn linkerbeen kon steunen en ook bijna niet kon stappen
Remie beetje bij beetje beter met jou hoop ik en je hebt een pb'tje
en blijf maar lekker in de warmte want buiten is het ijskoud
jadi hopelijk ben je vandaag al wat beter , want niet te lang wachten om naar de dokter te gaan , want als je het goed te pakken hebt kan dat gevaarlijk zijn om een longontsteking te krijgen als je niet ingeënt bent , dus verzorg je maar goed hé
gerda voet neuropathie krijg je meestal als je diabetis hebt , maar dat heb ik niet , tis bij mij het signaal dat van de hersenen komt die gedeeltelijk onderbroken is waardoor de zenuwen bijna geen signaal meer ontvangen en daardoor werken mijn spieren alsmaar minder en heb ik als maar minder kracht in mijn benen waardoor ik niet goed meer kan stappen en daarbij nog een serieus evenwichtsprobleem waar er niks kan aan gedaan worden en waardoor ik regelmatig val ondanks dat ik heel voorzichtig ben
inge kan jou man niet geholpen worden met een operatie aan de knieën ????? of is dat niet aan de orde
An ja de winter is er opeens nadat het lang goed weer is geweest
marietteke ik zet dit jaar geen kerstversiering door de verhuis , want de eerste week van januari verhuizen we
Lenk , ook een goeie morgen
voor alle andere leutertjes ook een fijne vrijdag vandaag
en nu moeten er nog boodschappen gedaan worden
tot later

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo iedereen,
Zetel in , zetel uit , doos zakdoeken vier lagen dicht bij mij en een lege doos om die terug op te vullen.
Glas water, citroen water, warme thee, warme soep dat is het zo ongeveer wat de laatste dagen hier gebeurde.
Hoesten , proesten, pijn van het hoesten , neus verstopt dan weer niet,
Gisteren was het al beter en . . .en dit allemaal op natuurlijke wijze. .
Ik zou liegen, twee dagen , twee halve paracetamol + 1 volledige om te gaan slapen. .
Verder niks geen siroop ,( lepeltje honing als de keel te veel pijn deed) en geen neusdruppels . .
En geluisterd naar mijn lichaam . ..
Al ben ik nog heel zombie , maar ik vlieg er al terug in sedert gisteren met half werkende batterijen ..
Voilà mijn verhaal. . ik schrok gisteren aan de telefoon toen ik mezelf hoorde praten .. Ik ben zo hees als een otter ..
Mijn dochter zegt voortdurend " ma niet te lang zo verder lopen hoor" . .
Och kind " het is vanzelf gekomen , het zal vanzelf ook wel weg gaan " is mijn antwoord
Zo de verlepte "kluizenares" gaat verder doen ..
Wens iedereen een fijne warme 1 december dag toe
toedeloe
menu: yoghurt met vers fruit, lekker fris voor de keel . .
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
zonnebloemetje schreef: ↑01 dec 2023, 11:13Remie beetje bij beetje beter met jou hoop ik en je hebt een pb'tje
Bedankt Zonnebloemetje, had het PBje over 't hoofd gezien Houdt u taai, zeker met zo'n zware klus als verhuizen..!
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
zonnebloemetje schreef: ↑01 dec 2023, 11:13
Oei Zonnebloemetje , mijn dochter zei net hetzelfde . Maar ik kreeg wel een inenting voor de longen en ook voor de griep hoor. .
En jij wees maar voorzichtig en Picske* ook want ook voor jullie is het winter . .Op tijd rust in bouwen hoor
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Jadi, beterschap en inderdaad niet te lang mee blijven lopen
Zonnebloemetje jullie ook goed naar jullie lichaam luisteren
En wat betreft man zijn knie, hij zou dolgraag geopereerd worden, maar vanwege zijn leeftijd doen ze dat niet zo 1,2,3 meer
Verzekering zegt dat vanaf 55 jaar, dat een arts niet gelijk meer mag opereren
Dus doorverwezen naar fysio, wat voor geen meter helpt
Als hij een x aantal behandelingen gehad heeft stuurt de fysio hem weer terug richting arts met de mededeling dat dat niet helpt en dat er meer gedaan moet worden
Zonnebloemetje jullie ook goed naar jullie lichaam luisteren
En wat betreft man zijn knie, hij zou dolgraag geopereerd worden, maar vanwege zijn leeftijd doen ze dat niet zo 1,2,3 meer
Verzekering zegt dat vanaf 55 jaar, dat een arts niet gelijk meer mag opereren
Dus doorverwezen naar fysio, wat voor geen meter helpt
Als hij een x aantal behandelingen gehad heeft stuurt de fysio hem weer terug richting arts met de mededeling dat dat niet helpt en dat er meer gedaan moet worden