Zelf hier verkondigen ze hun ideologie t.o.v vrouwen
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231208_92604809
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231208_92604809
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De hoogste tijd dus voor een nieuwe Daniele da Volterra - "de Broekschilder" - die in de 16de eeuw van het Vaticaan de opdracht kreeg zoveel mogelijk bloot te overschilderen of te bedekken. Groot slachtoffer was Michelangelo wiens geschilderde/gebeeldhouwde piemels moesten overdekt worden met schelpen, vijgenbladeren en dies meer. Naakte mannen en vrouwen moesten "gekleed" overschilderd worden. Nog bruiner bakte het paus Innocentius X - "de piemelhakker" - die alle gebeeldhouwde piemels liet afhakken- zelfs van eeuwenoude beelden uit de Griekse en Romeinse oudheid. Geruchten willen dat er ergens in het Vaticaan een geheim kamertje is waar al die afgehakte sjarels bewaard worden.Ik weet niet wat de Franse scholen tegenhoudt om als reactie in alle scholen een maand lang een kopie van dat schilderij op te hangen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.nadat ze hem hadden helpen identificeren als een geradicaliseerde islamist.
moest zijn "nadat ze hem hadden helpen identificeren aan een geradicaliseerde islamist"

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Media wijten kerstslachting onder Nigeriaanse christenen aan ‘klimaatcrisis’
https://europeanconservative.com/articl ... te-crisis/
De Europese Conservatieve sprak met de rooms-katholieke priester Fr. Benedict Kiely , die met vervolgde christenen over de hele wereld werkt. Met zijn liefdadigheidsinstelling Nasarean.org helpt hij christenen kleine bedrijven op te zetten in gebieden waar ze zwaar worden vervolgd, voornamelijk door moslims.
Fr. Kiely gaf commentaar op de media die probeerden de aanvallen op de klimaatverandering te wijten, en zei:
Dit is het verhaal van het postchristelijke globalistische Westen. Hoe zouden ze durven toegeven dat er in Nigeria een genocide gaande is, gepleegd door moslims tegen christenen? Dat zou actie vereisen. Ik herinner me dat ik vorig jaar de woorden hoorde van de bisschop van Ondo in Nigeria, toen meer dan veertig van zijn mensen werden gedood tijdens de Pinkstermis. Hij zei: “40 van mijn mensen werden niet gedood vanwege de opwarming van de aarde, maar omdat ze christenen waren.”
Laatst gewijzigd door Dicksy op 28 dec 2023, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.