In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

De jaarwisseling heb ik op bed doorgebracht en de meeste tijd van de dagen daarvoor.
Nu ligt
plat. Zelf kan ik weer, ’n beetje wankel nog, op de beentjes staan om haar wat bij te staan.
Morgen komt groot gedeelte van de dag schoondochter of even iemand anders bij haar, dan moet ik mezelf elders melden als dat überhaupt al gaat lukken, anders zal ik tegen de avond (voor 17:00u) toch echt moeten afbellen..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

De gang naar en in het ziekenhuis beheersen mijn dag vandaag. Daarna zal er waarschijnlijk niet veel fut en tijd meer zijn om nog plezierigere dingen te kunnen gaan doen.
Onze oudste zoon Marco heeft zijn werkzaamheden aangepast om mij te kunnen brengen en later weer op te halen om me dan vervolgens weer netjes thuis af te leveren.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Goeiemorgen allemaal!
Wat fijn Remie dat de familie bijspringt met hulp!
Hopelijk knappen jullie beiden weer snel wat op.
Veel sterkte gewenst!

Wat fijn Remie dat de familie bijspringt met hulp!
Hopelijk knappen jullie beiden weer snel wat op.
Veel sterkte gewenst!

-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen,
Daar gaan we weer een super "versche" dag van het super vers jaar. .
Bij het openen van de lamellen in mijn living zag ik aan het firmament een blokjes tapijt, van witte schapenwolkjes , mooie blauwe lucht en een grijs gedeelte ..Langzaam trokken ze in gelid verder in het heelal.. Wel mooi , maar ik vroeg me wel af welk lucht het zou halen, de schaapjes, de blauwe of de grijze ..
Intussen zijn we al een paar uur verder en zie ik dat de grijze de bovenhand haalt. . Tja . . ze zijn verdorie al aan de grote kuis begonnen hierboven ..Maar het kan niet blijven duren , en binnen X tijd leggen ze de rode loper uit voor ons .. zeker weten ..
Intussen is mijn tas koffie leeg, en ga ik moeten vertrekken . Naar Carrefour met het vuil frietvet, daar kan ik het in de container dumpen speciaal voor frietvet. En intussen mijn boodschappen doen.Ik mag al zeker geen patatjes vergeten mee te brengen
Mijn enkellaarsjes heb ik al aan , en daar mijn koffietje leeg gedronken is , zal ik maar vertrekken
Tja . . . zo te zien zal ik straks in slalom tussen de regendruppels naar de garage kunnen lopen..
Remie en Gina ik ben blij dat jullie hulp krijgt, zo hebben jullie tijd om te recupereren. ♥ Dank voor om Reinhart Mey nog eens te laten te horen . . . Het doet me denken aan mijn ventje en het voelt zalvend aan
Fijne dag allemaal
toedeloe
*menu: crepinette met wat spinazie en patatjes die ik Nu ga halen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Bedankt Annemarie, Jadi en An-W.
Gisteren tegen de avond zeer ernstige slechte berichten gehad i.v.m. mijn gezondheid..!
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie morgen iedereen
gisteren is de dokter hier eindelijk geweest nadat we met die feestdagen niemand konden bereiken
zelfs de dokter van wacht wilde niet komen , en nu heeft mijn ventje antibiotica voorgeschreven gekregen die hij sinds gisterennamiddag neemt en tis iets heel sterk die per pilletje 24 uur werkt
en sinds vannacht was het al beter en nu maar hopen dat het goed komt , want met vier dagen verhuizen we en er is hier nog heel veel werk en alleen kan ik nooit op tijd klaar zijn met alles en mijn ventje voelt zich nog niet helemaal goed maar misschien kan hij toch vandaag al aan iets helpen , we zullen zien , want 's nachts lig ik uren wakker
Remie oei slecht nieuws gekregen , wat erg voor jou en je vrouwtje
héél veel sterkte en hopelijk is er toch nog een lichtje aan het einde van de tunnel waardoor je kan geholpen worden zodat het nog een beetje goed kan komen
en is je vrouwtje al beter nu ??? ook voor haar een spoedig herstel

jadi bedankt hoor en jou dansje zal wel helpen want er word droog en koud weer voorspeld op de dag van de verhuis en das prima vind ik want ik heb graag van dat koud en droog winterweer
en nu moet ik dringend verder doen want er is hier nog van alles te doen
voor alle leutertjes nog een fijne donderdag verder

gisteren is de dokter hier eindelijk geweest nadat we met die feestdagen niemand konden bereiken
zelfs de dokter van wacht wilde niet komen , en nu heeft mijn ventje antibiotica voorgeschreven gekregen die hij sinds gisterennamiddag neemt en tis iets heel sterk die per pilletje 24 uur werkt
en sinds vannacht was het al beter en nu maar hopen dat het goed komt , want met vier dagen verhuizen we en er is hier nog heel veel werk en alleen kan ik nooit op tijd klaar zijn met alles en mijn ventje voelt zich nog niet helemaal goed maar misschien kan hij toch vandaag al aan iets helpen , we zullen zien , want 's nachts lig ik uren wakker
Remie oei slecht nieuws gekregen , wat erg voor jou en je vrouwtje
héél veel sterkte en hopelijk is er toch nog een lichtje aan het einde van de tunnel waardoor je kan geholpen worden zodat het nog een beetje goed kan komen
en is je vrouwtje al beter nu ??? ook voor haar een spoedig herstel

jadi bedankt hoor en jou dansje zal wel helpen want er word droog en koud weer voorspeld op de dag van de verhuis en das prima vind ik want ik heb graag van dat koud en droog winterweer
en nu moet ik dringend verder doen want er is hier nog van alles te doen
voor alle leutertjes nog een fijne donderdag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***