Een kleintje.
Zo'n 227 ton. Waarde ? € 61.000/kg
Zo'n 227 ton. Waarde ? € 61.000/kg
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Ja, die beurs zal ingrijpen en zal je eventueel verlies zelfs geheel vergoeden indien je kunt aantonen dat je gedwongen werd om in een bitcoin etf te investeren .Of die beurs dan in zal staan om bij verlies in te grijpen![]()
dan is dat toch helemaal niet verschillend van een belegging in bv. Microsoft, Apple, Inbev, zou ik denken?BITCOIN blijft toch een avontuurlijk "spel".
Gezien men ervoor zal krijgen wat iemand anders WIL geven.
Ik zou durven denken, dat die door mij in vet herhaalde beleggingenWil. schreef: ↑13 jan 2024, 16:07Ik denk dat werkelijk iedereen dat al weet.
Wanneer je hogerop schrijft:dan is dat toch helemaal niet verschillend van een belegging in bv. Microsoft, Apple, Inbev, zou ik denken?BITCOIN blijft toch een avontuurlijk "spel".
Gezien men ervoor zal krijgen wat iemand anders WIL geven.

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.