In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Van zo'n mooie hond smelt 'n mens toch...
Mag ik hem ooit eens gebruiken voor 'n puzzeltje Marietteke?
Gaat nu weer effe beter Zonnebloemetje, dank u.
We krijgen morgen wel ’n verwijzing naar het ziekenhuis om een onderzoek te laten uitvoeren zodat dan misschien de oorzaak te vinden is i.v.m. haar/ons probleem.
Bedankt.

Bedankt voor de heerlijke versnapering.
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Goedemorgen en een fijne dag
Werk is gedaan, ook vandaag weer een harde wind erbij.
Spul werd vroeg gebracht, dus ik was ook mooi op tijd weer thuis
Zo richting bed
En vanmiddag nog weer werken
Vanavond met kind naar zijn sport
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Werk is gedaan, ook vandaag weer een harde wind erbij.
Spul werd vroeg gebracht, dus ik was ook mooi op tijd weer thuis
Zo richting bed
En vanmiddag nog weer werken
Vanavond met kind naar zijn sport
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-

Vandaag (weer) het e.e.a. regelen, ’n mens kan er maar druk mee zijn toch..?
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen deze morgen..
Zalig weertje vandaag, minder wind en droog . .
Wat de dag verder brengt , dat gaan we vanavond weten
Ik heb van de plaatselijke winkel de krant mee, die ga ik dan lezen , en ook Dag Allemaal. . Men vertelde e r mij dat er zoveel zieke kinderen zijn . En mijn dochter vertelde dat er veel mama's corona hebben . .Tja . .
Remie ik las dat het beter gaat met Gina, doet dat deugd om zo'n positieve dingen te lezen .
Tja één en ander regelen , veel tijd en kopzorgen brengt dit met zich mee. .. . zucht
Hou er de moed in . Een echt West Vlaamse welgemeende virtuele knuffel over de grens naar Nederland voor jullie beidjes ♥ .
Ik ga nu mijn virtueel wandelingetje verder maken op sennet
Fijne dag aan allen
toedeloe
menu: orloff gebraad met een gekookt patatje
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Goede middag ,
Hartelijk bedankt,
Bloemeke en Picasso, , Yuna, Jadi, An, Remie en mama-inge
voor de verjaardagswensen gisteren

niet dat ik super blij ben met dat jaartje erbij , maar we zullen maar denken
een jaartje ouder, een jaartje wijzer ....
Oeps, t 'is al middag
Smakelijk eten, allemaal !
Hartelijk bedankt,
Bloemeke en Picasso, , Yuna, Jadi, An, Remie en mama-inge
voor de verjaardagswensen gisteren

niet dat ik super blij ben met dat jaartje erbij , maar we zullen maar denken
een jaartje ouder, een jaartje wijzer ....
Oeps, t 'is al middag
Smakelijk eten, allemaal !
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
kopje troost ....
voor Remie en jullie allemaal !

voor Remie en jullie allemaal !

-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie namiddag iedereen
tis hier deze middag beginnen regenen , maar wij zitten hier warmpjes binnen en de afgelopen dagen hebben wij zelfs niks gehoord van de wind , ondanks dat we nu in 't stad wonen is het hier heel rustig en aangenaam wonen langs een drukke baan
ze zijn hier juist gearriveerd om mijn rails en gordijnen te hangen die ik besteld had , dus weer iets dat dan gedaan zal zijn en tussenin hebben wij zeker nog gans de week nodig om al de rest uit te pakken en verder alles op zijn plaats te krijgen en ook nog van alles aan de muren te hangen en er is deze middag ook nog van alles geleverd voor mijn ventje om in elkaar te steken , dus werk genoeg hé
miesje gelukkig zijn er hier nog van die lekkere taartjes over die jij gisteren hebt gebracht , want gisteren heb ik dan de rest van de dag geen tijd meer gehad om mijn pc te openen , maar nu zal ik er toch ééntje van proeven hoor bij de koffie en mijn ventje zal wel van die lekkere cake eten
en tis zoals je zegt een jaartje wijzer geworden en dat heeft ook zijn voordelen
jadi oei hoor jij daar zooo goed die wind , hier niks van gemerkt bij ons
An veel oppas plezier met de kleinkinderen
inge weeral een drukke dag bij jullie , hopelijk moet je niet door de regen
Remie veel sterkte voor Gina met de onderzoeken in het ziekenhuis als dat nodig zou zijn
Yuna een fijne dinsdag voor jou zonder al teveel pijn
marietteke het zal een binnendagje worden met die regen , tenminste als het bij jullie ook regent hé
en nu zal ik maar stoppen , want ik verwacht hier ieder moment onze technieker , want mijn wasmachine had gisteren rare kuren
voor iedereen nog een aangename dinsdag verder

tis hier deze middag beginnen regenen , maar wij zitten hier warmpjes binnen en de afgelopen dagen hebben wij zelfs niks gehoord van de wind , ondanks dat we nu in 't stad wonen is het hier heel rustig en aangenaam wonen langs een drukke baan
ze zijn hier juist gearriveerd om mijn rails en gordijnen te hangen die ik besteld had , dus weer iets dat dan gedaan zal zijn en tussenin hebben wij zeker nog gans de week nodig om al de rest uit te pakken en verder alles op zijn plaats te krijgen en ook nog van alles aan de muren te hangen en er is deze middag ook nog van alles geleverd voor mijn ventje om in elkaar te steken , dus werk genoeg hé
miesje gelukkig zijn er hier nog van die lekkere taartjes over die jij gisteren hebt gebracht , want gisteren heb ik dan de rest van de dag geen tijd meer gehad om mijn pc te openen , maar nu zal ik er toch ééntje van proeven hoor bij de koffie en mijn ventje zal wel van die lekkere cake eten
en tis zoals je zegt een jaartje wijzer geworden en dat heeft ook zijn voordelen
jadi oei hoor jij daar zooo goed die wind , hier niks van gemerkt bij ons
An veel oppas plezier met de kleinkinderen
inge weeral een drukke dag bij jullie , hopelijk moet je niet door de regen
Remie veel sterkte voor Gina met de onderzoeken in het ziekenhuis als dat nodig zou zijn
Yuna een fijne dinsdag voor jou zonder al teveel pijn
marietteke het zal een binnendagje worden met die regen , tenminste als het bij jullie ook regent hé
en nu zal ik maar stoppen , want ik verwacht hier ieder moment onze technieker , want mijn wasmachine had gisteren rare kuren
voor iedereen nog een aangename dinsdag verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
zonnebloemetje schreef: ↑23 jan 2024, 15:11Remie veel sterkte voor Gina met de onderzoeken in het ziekenhuis als dat nodig zou zijn
Jadi, Zonnebloemetje en natuurlijk ook Miesmarpel bedankt weer voor de beterschap-wensen en ’t bakkie troost.
gaat binnenkort voor een onderzoek naar het ziekenhuis in Gouda.Zelf heb ik binnenkort intakegesprekken in het HMC in Leidschendam.
Deze twee oudjes zijn net na de Kerst en ’t nieuwe jaar raar begonnen en lekker bezig… vindt u ook niet..?
-

Het zijn hier in ‘t Moordrechtse rare dagen voor ons zoals u welicht uit eerdere berichtjes van mij heeft op kunnen pikken.
We zijn daarstraks samen weer begonnen met het bereiden van ‘n gezonde maaltijd (ons idee dan hé) voor ons beiden.
De kinderen van ons hebben ons niet laten verhongeren hoor.. dat zeer zeker niet, niks anders dan lof voor die schatten..!
Menu:

Dit vinden we beide altijd wel (heel) lekker.
Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...