NACHTUILTJES(11)2023
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
de dekentjes van de dieren zijn gewassen
en buiten gedroogd ze liggen terug was zalig in de zon,
de kuis ook gedaan door dochter kan er weer beetje tegen,
en zo is januari bijna aan zijn einde, en hopen dat volgende maand ook goed is,
grtjs van krakje,

en buiten gedroogd ze liggen terug was zalig in de zon,
de kuis ook gedaan door dochter kan er weer beetje tegen,
en zo is januari bijna aan zijn einde, en hopen dat volgende maand ook goed is,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Gisteren had ik leuk bezoek van Jolien, Jonathan en de schattige Anna die wel nog niet "loopt" maar toch al mijn schoven kon openen waar ze zoveel schatten in vond als tafelgerief, kaarsen, zakdoeken en die mild uitdeelde!

Het zonnetje blijft deugd doen, ik kon vanmiddag weer in de veranda eten en ben er nog wat blijven plakken zelfs, ik zit weer met een zere onderrug, zit anders voor de lamp, zal dit dan vanavond doen als ik mijn pyjama aandoe en dan zalf op, kan deugd doen

Het zonnetje blijft deugd doen, ik kon vanmiddag weer in de veranda eten en ben er nog wat blijven plakken zelfs, ik zit weer met een zere onderrug, zit anders voor de lamp, zal dit dan vanavond doen als ik mijn pyjama aandoe en dan zalf op, kan deugd doen
Ivette
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goedemorgen allemaal
vandaag minder mooi dan gisteren
maar we doen het er mee, we moeten wel
het regent (nog) niet dat is ook al veel
Greetie, hier ook geen nieuws, en ik vind dat ook goed nieuws
Dag Plummy, welkom hier, mooie plaatjes heb je gemaakt
Een fijne dinsdag allemaal en hou het gezond en veilig
vandaag minder mooi dan gisteren
maar we doen het er mee, we moeten wel
het regent (nog) niet dat is ook al veel
Greetie, hier ook geen nieuws, en ik vind dat ook goed nieuws
Dag Plummy, welkom hier, mooie plaatjes heb je gemaakt
Een fijne dinsdag allemaal en hou het gezond en veilig
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen
Ik heb er net mijn mini wandelingetje op zitten ..
De vuilniscontainer terug binnen in de garage. Naar de plaatselijke winkel om mijn pistoleekes te bestellen voor zondag. Krant en Dag allemaal mee. En een heel lange babbel gehad .. Zo ik kan er weer tegen . .
O ja ook nog even binnen geweest bij de huispraktijk . Uitslag schildklier is ok, dus weer voor 4 maanden goed gekeurd .Maar intussen is mijn voormiddag ook al halverwege . .
Nu even genieten bij jullie met een cola Z en dan vliegen we er weer in . .
De zon is er af en toe, de lucht is wel wat grijs
Maar het is zalig buiten , het voelt lente aan . .
PLummy ook welkom van mij
Frankje uw creaties zijn weer supermooi
Greetie inderdaad geen nieuws is goed nieuws . Of zoals ik al eens zou zeggen geen nieuws, is gerust nieuws
Oma-C elke dag paraat en altijd even goed gezind en positief ingesteld .. Het siert je
Rietjes zwaai zwaai
Meme-Rietje joehoe
Oeps ik begeef me op glad ijs , sorry voor wie ik nu vergeet. Het is echt niet kwaadwillig .. Maar soms zitten er ook al gaten in mijn hoofd
Aan iedereen een fijne dag
toedeloe
menu: hamburger met spruitjes stoemp
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
Yorksken - Lid geworden op: 30 jun 2022, 15:42
Hallo maatjes,
Ik weet niet of ik hier goed zit maar zal het risico maar nemen. Het is ZO klein op telefoon dat het niet in te schatten is of ik op de juiste plaats zit. Ik kwam Yvetje een gelukkige verjaardag wensen. Heb ik al gedaan op Facebook maar heb nu even dus kom ik het hier ook nog eens zeggen.
Zo kwam ik Jadi tegen met de uitleg over wat ze in UZ Gent met haar man gaan doen in april. Jadi veel sterkte hoor en blijf aub zo positief anders hou je het niet vol. SUCCES.
Ik kan jullie allemaal niet noemen want dan ben ik vertrokken voor een paar uur. Ik typ normaal met twee handen, nu is dat met zo'n stylo met een kussentje. Niet evident dus.
Krakje ik ga eens zoeken op Facebook en als je daar ook Krakje noemt je een verzoek sturen. Het is een geluk dat ik zo toch nog contact kan houden met enkelen van jullie.
Ik ga nu ook iets eten want net als meerdere uiltjes moet ik ook alleen eten en ik vind dat ferm moeilijk.
Nog een mooie fijne dag, hier jagen de wolken de zon weg en omgekeerd.
Straks misschien toch een ritje doen niet zeker want ben moe. Kuisman is geweest.
OH JA ik heb controle gehad om te zien of ik nog recht heb op bedrag van mantelzorg HOE IST MOGELIJK!!!!
ik wuif naar jullie allemaal maar durf geen emoji plaatsen. Jullie kunnen mij hier niet antwoorden ik vind het niet terug maar iemand kan mij laten weten via Messenger of mijn berichtje hier goed aangekomen is.
Groetjes Yorkske
Ik weet niet of ik hier goed zit maar zal het risico maar nemen. Het is ZO klein op telefoon dat het niet in te schatten is of ik op de juiste plaats zit. Ik kwam Yvetje een gelukkige verjaardag wensen. Heb ik al gedaan op Facebook maar heb nu even dus kom ik het hier ook nog eens zeggen.
Zo kwam ik Jadi tegen met de uitleg over wat ze in UZ Gent met haar man gaan doen in april. Jadi veel sterkte hoor en blijf aub zo positief anders hou je het niet vol. SUCCES.
Ik kan jullie allemaal niet noemen want dan ben ik vertrokken voor een paar uur. Ik typ normaal met twee handen, nu is dat met zo'n stylo met een kussentje. Niet evident dus.
Krakje ik ga eens zoeken op Facebook en als je daar ook Krakje noemt je een verzoek sturen. Het is een geluk dat ik zo toch nog contact kan houden met enkelen van jullie.
Ik ga nu ook iets eten want net als meerdere uiltjes moet ik ook alleen eten en ik vind dat ferm moeilijk.
Nog een mooie fijne dag, hier jagen de wolken de zon weg en omgekeerd.
Straks misschien toch een ritje doen niet zeker want ben moe. Kuisman is geweest.
OH JA ik heb controle gehad om te zien of ik nog recht heb op bedrag van mantelzorg HOE IST MOGELIJK!!!!
ik wuif naar jullie allemaal maar durf geen emoji plaatsen. Jullie kunnen mij hier niet antwoorden ik vind het niet terug maar iemand kan mij laten weten via Messenger of mijn berichtje hier goed aangekomen is.
Groetjes Yorkske
-
Ritavdm - Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Nog even en 'tis weeral tijd om naar bed te gaan
en 'k heb 't gevoel dat ik nog maar net wakker ben
Een goed gevulde dag gehad dus
dus nog vlug even tijd maken om hier langs te komen want
er is er eentje jarig
HIEPERDEPIEP Ivette !

Yorkske blij je toch weer eens te lezen hoor
maar 'k begrijp dat het niet makkelijk is via de phone
doe toch maar af en toe een poging
Frankje heeft blijkbaar een vriendinnetje meegebracht ook.
Goed zo.
Hoe meer zielen hoe meer vreugde !
En mooie plaatjes zien we graag
en 'k heb 't gevoel dat ik nog maar net wakker ben
Een goed gevulde dag gehad dus
dus nog vlug even tijd maken om hier langs te komen want
er is er eentje jarig
HIEPERDEPIEP Ivette !

Yorkske blij je toch weer eens te lezen hoor
maar 'k begrijp dat het niet makkelijk is via de phone
doe toch maar af en toe een poging
Frankje heeft blijkbaar een vriendinnetje meegebracht ook.
Goed zo.
Hoe meer zielen hoe meer vreugde !
En mooie plaatjes zien we graag
Oud maar niet Out