In de Vier Seizoenen reeks 33 Winter 2023-2024
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
De zon schijnt hier à volonté. Dat mag zo blijven.
Straks naar zoon bellen om te vragen hoe het met schoondochter is. Die werd deze morgend geopereerd aan de ogen, iets met een laser. Daardoor is ze de komende dagen heel slechtziend. Morgen moet ik langsgaan want ze moet op controle , en er komt een technieker juist op dat moment. Kwestie dat er iemand thuis is.
Dat appeltaartje viel heel goed in de smaak. Had een flink stuk meegenomen naar zoon en de ukjes aten het ook graag. Is voor herhaling vatbaar.
Bij zoon hebben ze een massa eieren. In september hadden die kuikens gekocht, nu zijn dat al flinke volwassen kippen. Normaal leggen die pas vanaf 6 maanden, dus niemand keek in het hok, tot enkele dagen geleden ukkemeisje 1 toch eens keek, en uitkwam op zeker wel 50 eieren. Niemand verwachtte dat, een flinke verrassing.
Dames, tot morgen allemaal.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Help! wat doe je met vijftig eieren?
En hoelang lagen die er al?
Allez ja, niet mijn probleem natuurlijk.
Dat was me wel een ontdekking!
Schijnt dat kippen gezellige dieren zijn.
Ik klaagde zo eens dat ik altijd alleen was overdag.
Ons moeder kwam met de oplossing.
Koop je een paar kippen.
Ik zie me al zitten in het kippenhok een babbeltje slagen met de dames.
Voor de rest was ik pas om halftien ineens wakker geschoten!
De helft van de dag al om.
Ik kan er maar deugd van gehad hebben.
Voor de rest is het maag-darm huishouden weer in opstand.
Dat is me toch wel een keertje teveel de laatste tijd.
Maar ja wat gaat de dokter zeggen?
En dan begint de mallemolen met colonoscopie en gastroscopie om tenslotte niets te vinden.
Geniet van het zonnetje binnen of buiten.
Ik ga dat ook doen, tussen de spurtjes naar het toilet door.
En hoelang lagen die er al?
Allez ja, niet mijn probleem natuurlijk.
Dat was me wel een ontdekking!
Schijnt dat kippen gezellige dieren zijn.
Ik klaagde zo eens dat ik altijd alleen was overdag.
Ons moeder kwam met de oplossing.
Koop je een paar kippen.
Ik zie me al zitten in het kippenhok een babbeltje slagen met de dames.
Voor de rest was ik pas om halftien ineens wakker geschoten!
De helft van de dag al om.
Ik kan er maar deugd van gehad hebben.
Voor de rest is het maag-darm huishouden weer in opstand.
Dat is me toch wel een keertje teveel de laatste tijd.
Maar ja wat gaat de dokter zeggen?
En dan begint de mallemolen met colonoscopie en gastroscopie om tenslotte niets te vinden.
Geniet van het zonnetje binnen of buiten.
Ik ga dat ook doen, tussen de spurtjes naar het toilet door.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Voor allen een bakje koffie en een snoepje

Nog een gezellige dag en voor later een rustige nacht
tot morgen iedereen en sterkte wie het nodig heeft
Ik zou die eieren ook niet vertrouwen, wie weet hoe oud ze al zijn
jammer maar helaas

Nog een gezellige dag en voor later een rustige nacht
tot morgen iedereen en sterkte wie het nodig heeft
Ik zou die eieren ook niet vertrouwen, wie weet hoe oud ze al zijn
jammer maar helaas
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
mariajohanna - Lid geworden op: 21 okt 2012, 19:49
Fijne avond iedereen,
Bedankt omaC, voor de koffie en de taart !
Ook hier geen vertrouwen in de eieren van de dames!
Al moet ik er binnen nu en enkele dagen gaan kopen. Heb er graag altijd wat in de frigo, voor direct gebruik !
Vandaag druk dagje gehad, met in de namiddag een heus petank tornooi. Dat doen ze elk jaar, met een wisselbeker. Het zijn de mensen van het rusthuis tegen de flatbewoners. En iemand van de rusthuisbewoners is deze keer gewonnen. Er komt geen gefoefel aan te pas, maar het helpt wel dat die mensen zeker 3 keer in de week komen petanken. Er zitten echt 'krakken' tussen, ze doen dat toch zo graag. En wij , de supporters, moeten enkel ons buitendeur openen en op ons 'terras' hun aanmoedigen !
Iedereen mag meedoen mits inschrijving, maar wij kijken het liever af.....
De flatbewoners hebben elke maand een namiddag om dit spel te doen, maar geen inschrijving nodig.
De cava, fruitsap, pisang ambon, chips en andere koekjes waren ook van de partij op het tornooi !
Morgen wat boodschappen doen . Betalingen heb ik ook nog liggen, en er zal wel nog van alles bijkomen, denk ik.
Nu eens wat deftig bijlezen, het uitgesteld nieuws kijken, de avond is weer bijna om....... de dagen gaan gewoon open en toe.........
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot...... de volgende.
Bedankt omaC, voor de koffie en de taart !
Ook hier geen vertrouwen in de eieren van de dames!
Al moet ik er binnen nu en enkele dagen gaan kopen. Heb er graag altijd wat in de frigo, voor direct gebruik !
Vandaag druk dagje gehad, met in de namiddag een heus petank tornooi. Dat doen ze elk jaar, met een wisselbeker. Het zijn de mensen van het rusthuis tegen de flatbewoners. En iemand van de rusthuisbewoners is deze keer gewonnen. Er komt geen gefoefel aan te pas, maar het helpt wel dat die mensen zeker 3 keer in de week komen petanken. Er zitten echt 'krakken' tussen, ze doen dat toch zo graag. En wij , de supporters, moeten enkel ons buitendeur openen en op ons 'terras' hun aanmoedigen !
Iedereen mag meedoen mits inschrijving, maar wij kijken het liever af.....
De flatbewoners hebben elke maand een namiddag om dit spel te doen, maar geen inschrijving nodig.
De cava, fruitsap, pisang ambon, chips en andere koekjes waren ook van de partij op het tornooi !
Morgen wat boodschappen doen . Betalingen heb ik ook nog liggen, en er zal wel nog van alles bijkomen, denk ik.
Nu eens wat deftig bijlezen, het uitgesteld nieuws kijken, de avond is weer bijna om....... de dagen gaan gewoon open en toe.........
Dames, hou jullie allemaal zo goed mogelijk en tot...... de volgende.
Vriendelijke woorden zijn sleutels die op alle deuren passen
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
vandaag iemand gaan groeten die overleden is,
een verre familieman, bij zijn grootouders is mijn
moeder groot gebracht daarom die uitnodiging,
dan een nieuwe bril gaan bestellen en dan afwachten tot klaar is,
en zo is het al de 1 ste dag van februari bijna om,
grtjs van krakje,

een verre familieman, bij zijn grootouders is mijn
moeder groot gebracht daarom die uitnodiging,
dan een nieuwe bril gaan bestellen en dan afwachten tot klaar is,
en zo is het al de 1 ste dag van februari bijna om,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Goedemorgen iedereen
een grijze dag vandaag, maar zolang
het droog is ben ik al tevreden
M-J, geen tijd om jullie te vervelen
Dag Bekske, gaat het een beetje?
krakje, sterkte, afscheid nemen is altijd moeilijk
Allen een gezellige vrijdag en op naar het weekend
vandaag pannenkoekendag bij veel mensen
lichtmis is naar aloude gewoonte de dag dat
veel mensen pannenkoeken bakten
smakelijk!!
een grijze dag vandaag, maar zolang
het droog is ben ik al tevreden
M-J, geen tijd om jullie te vervelen
Dag Bekske, gaat het een beetje?
krakje, sterkte, afscheid nemen is altijd moeilijk
Allen een gezellige vrijdag en op naar het weekend
vandaag pannenkoekendag bij veel mensen
lichtmis is naar aloude gewoonte de dag dat
veel mensen pannenkoeken bakten
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ben ik dus ook van plan, pannenkoeken te bakken.
Kleinzoon is met de auto naar de keuring.
Ben benieuwd.
Ik vind het wel een opdracht die hij van papa kreeg.
Pas zijn rijbewijs sinds december, is maar 19, mijn auto heeft een jaar stil gestaan.
Is wel in orde gebracht.
Ik heb gezegd dat hij de troef van de auto van de bomma moet uitspelen.
De bomma die alleen maar naar de Carrefour en de Spar rijdt...
Allebei hier in de buurt.
En nu moet de bomma wel terug in de koets kruipen met of tegen de goesting.
Ik heb nooit maar dan ook nooit graag gereden.
En dan getrouwd met een rally rijder....
Dames al is het grijs vandaag: speel zelf maar voor zonnetje in huis.
Kleinzoon is met de auto naar de keuring.
Ben benieuwd.
Ik vind het wel een opdracht die hij van papa kreeg.
Pas zijn rijbewijs sinds december, is maar 19, mijn auto heeft een jaar stil gestaan.
Is wel in orde gebracht.
Ik heb gezegd dat hij de troef van de auto van de bomma moet uitspelen.
De bomma die alleen maar naar de Carrefour en de Spar rijdt...
Allebei hier in de buurt.
En nu moet de bomma wel terug in de koets kruipen met of tegen de goesting.
Ik heb nooit maar dan ook nooit graag gereden.
En dan getrouwd met een rally rijder....
Dames al is het grijs vandaag: speel zelf maar voor zonnetje in huis.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
50 eieren, dat is een reuzenomelet! maar ook ik zou toch uitkijken. ja, hoe lang liggen ze er al? die kippedames hebben dan wel heel goed hun best gedaan.
Ja, Helena, ik zie dat eigenlijk ook niet zitten een kip in huis. die doet alle vuiligheid in huis en tegen praten? ze begrijpen misschien wel veel meer en meer dan Tok en Pok zal er niet uitkomen. wij vertellen het tegen de kat en die luisterd gewoon. behalve ons Lilly soms. ( kan soms oostindisch doof zijn) zij kwam me vanmorgen uit bed miauwen maar ik had geen zin. was ze een beetje kwaad voor.
waar ik gisteren kwaad op was, was op die vent van de sociale dienst in het hoofdkantoor in Aalst. ik legde dus uit van die veranderde punten en dat was geen waar. wie dat gezegd had loog. en hij praatte dan nog tegen mij in 3 de persoon!!! "Zij" had daar geen recht op ipv U.
Grrrr. Vond ik echt dermate onbeleefd van die vent. ( alsof hij de wijsheid in pacht had)
ventje zei dan laten we het zo. bekijken we het dan als je in pensioen bent. ja, als mijn arthose zich stabiel houdt. ventje is nu naar de kapster gaan uitleggen dat hij de 5 de niet kan komen in de namiddag want ik ben dan op weg naar Frank voor mijn behandeling. dat was ventje totaal vergeten. en dan gaat hij om een brood. we eten vanmiddag heilbot gerookt en vanavond garnaalkroketten. dan is de vaatwas vol en kan die draaien.
Gisteren uiensoep gekocht en die was in porties. geen 1 vetoogje op de soep deze morgen. geen 1. en nu heb ik nog een uiensoep in een zak in de vriezer die al stevig gekuist is. ( behalve het frieten en aardappelgerelateerde gerechten schof) en ik moet ook de fricandellen die over zijn in een zak steken en bij de 10 leggen die we gisteren gekocht hebben. ventje was frituursnacks en frietjes geen halen. het was een proefbakje maar die nieuwe deed er wel extra in. met veel zout naar ik gehoord heb dat dit niet mag als je ze naar huis brengt. ( worden ze sneller klef of zoiets) een paar frieten waren sterker gebakken dan de andere. die heb ik soldaat geslaan. met samouraisaus die ventje eerst niet vond. ( ze stond voor zijn neus) hij eet liever cocktail. hij heeft een andere datum te pakken: ja, een mens kan eens zijn agenda vergeten zei ze. de bovenkant van ventje zijn haar bovenaan moet nu ferm uitgedund worden. en in de nek een beetje korter dan nu.
we moeten ook onze roze bladeren voor kaartjes op de juiste maat snijden. dus hop naar de zolder. seffens eens hier vegen vanwege de steentjes. Zaterdag gaan we meloen met gerookte ham op de menu zetten ipv kippegyros. meloentje ligt te rijpen.
Fijne dag seizoentjes
50 eieren, dat is een reuzenomelet! maar ook ik zou toch uitkijken. ja, hoe lang liggen ze er al? die kippedames hebben dan wel heel goed hun best gedaan.
Ja, Helena, ik zie dat eigenlijk ook niet zitten een kip in huis. die doet alle vuiligheid in huis en tegen praten? ze begrijpen misschien wel veel meer en meer dan Tok en Pok zal er niet uitkomen. wij vertellen het tegen de kat en die luisterd gewoon. behalve ons Lilly soms. ( kan soms oostindisch doof zijn) zij kwam me vanmorgen uit bed miauwen maar ik had geen zin. was ze een beetje kwaad voor.
waar ik gisteren kwaad op was, was op die vent van de sociale dienst in het hoofdkantoor in Aalst. ik legde dus uit van die veranderde punten en dat was geen waar. wie dat gezegd had loog. en hij praatte dan nog tegen mij in 3 de persoon!!! "Zij" had daar geen recht op ipv U.
Grrrr. Vond ik echt dermate onbeleefd van die vent. ( alsof hij de wijsheid in pacht had)
ventje zei dan laten we het zo. bekijken we het dan als je in pensioen bent. ja, als mijn arthose zich stabiel houdt. ventje is nu naar de kapster gaan uitleggen dat hij de 5 de niet kan komen in de namiddag want ik ben dan op weg naar Frank voor mijn behandeling. dat was ventje totaal vergeten. en dan gaat hij om een brood. we eten vanmiddag heilbot gerookt en vanavond garnaalkroketten. dan is de vaatwas vol en kan die draaien.
Gisteren uiensoep gekocht en die was in porties. geen 1 vetoogje op de soep deze morgen. geen 1. en nu heb ik nog een uiensoep in een zak in de vriezer die al stevig gekuist is. ( behalve het frieten en aardappelgerelateerde gerechten schof) en ik moet ook de fricandellen die over zijn in een zak steken en bij de 10 leggen die we gisteren gekocht hebben. ventje was frituursnacks en frietjes geen halen. het was een proefbakje maar die nieuwe deed er wel extra in. met veel zout naar ik gehoord heb dat dit niet mag als je ze naar huis brengt. ( worden ze sneller klef of zoiets) een paar frieten waren sterker gebakken dan de andere. die heb ik soldaat geslaan. met samouraisaus die ventje eerst niet vond. ( ze stond voor zijn neus) hij eet liever cocktail. hij heeft een andere datum te pakken: ja, een mens kan eens zijn agenda vergeten zei ze. de bovenkant van ventje zijn haar bovenaan moet nu ferm uitgedund worden. en in de nek een beetje korter dan nu.
we moeten ook onze roze bladeren voor kaartjes op de juiste maat snijden. dus hop naar de zolder. seffens eens hier vegen vanwege de steentjes. Zaterdag gaan we meloen met gerookte ham op de menu zetten ipv kippegyros. meloentje ligt te rijpen.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
anjelierken - Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

Hallo iedereen,
Over die eieren: zoon heeft die eieren allemaal weggegooid, inderdaad omdat je niet weet hoe oud die zijn, en ook die hebben vorige week in de vrieskou gelegen. Nu kijken ze dagelijks. Heb gezien dat ze genoeg eitjes in de frigo hebben liggen, ja, als je elke dag kan rapen. Zoon had tegen poetsjuweeltje gezegd, dat ze geen eieren moest kopen, ze kon er daar krijgen, als ze wilde. Ze hebben 4 kippen, en dan heb je vlug eitjes teveel. Als ik er teveel heb, maak ik daar advocaat mee.
Het is hier grijs en een beetje mistig, ook wel koud.
Lichtmis vandaag, zal misschien pannenkoeken bakken vanavond .
Dames, tot morgen allemaal.
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
vandaag Lichtmis hier is de lichtjes processie bezig
daarna is er pannenkoeken in de parochiezaal te eten,
ben niet mee, de zonen en tieners wel,
zo is februari bezig maar het was koud buiten,
grtjs van krakje,

daarna is er pannenkoeken in de parochiezaal te eten,
ben niet mee, de zonen en tieners wel,
zo is februari bezig maar het was koud buiten,
grtjs van krakje,

ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
Muddy Maddy - Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Goede morgen seizoentjes,
Hier zijn er geen pannekoeken gegeten. Jaar na Jaar vraag ik het om me te helpen bakken maar het komt er niet van. zo heb ik onlangs een doos kant en klaar deegzakjes moeten wegsmijten. de man die de vaatwasser zette had ze gezien en dus ook de datum en ik kreeg die in mijn handen gestopt. Ook zijn er hier geen activiteiten gedaan. normaal verkoopt de chiro pannekoeken die ter plaatse gebakken zijn. en ik heb geen idee waarom dat altijd wordt uitgesteld.
Vandaag een meloentje met ham dus en ventje heeft zijn laatste fles rode wijn die hij nog van wijlen mijn vader gekregen heeft op tafel gezet. hij merkte niet eens op dat de fonduepot weg was. op die fles ligt er een hele dikke laag stof. annekdote: het zoontje van schoonmoeders "levenspartner" had ze eens allemaal afgestoft! er is ferm gefoeterd geweest. hij gebruikt nog altijd een zeemveldoekje om de knoppen van zijn stereo aan te raken. anders oxyderen ze. ben je er toch aan geweest met je blote handen dan moet die stereo gepoetst worden. echt waar.
enfin, gisteren krijg ik een mail van het ziekenfonds dat ik op 27 februari in hun kantoor moet zijn om 9 u 30. tast nu mijn zakken af.
en ventje wist niet eens dat ze verhuisd zijn. ze zitten nu heel dicht tegen het Hazengras. niet ver van deleis. zou te doen moeten zijn maar waarom? om het zelfde te horen wat ze aan de telefoon gezegd hebben? ik weet het niet dus hou ik die datum vrij. ik ben een 130/130 zei die vent en ik heb geen idee wat die code betekend. ventje heeeft veel zin om een mail terug te sturen met een waarom? erop. als ik er toch geen recht op heb, waarom moet ik dan naar daar? hij vind het verspilling van tijd. en naar deleis gaan is zoeken om Pastrami. heel lekker op roggebrood. Ons Mies vond dat ook lekker want ze haalde de Pastrami van tussen je broodje. en daar zat je dan met in je ene hand een leeg broodje en in de andere hand de hoorn van de telefoon.
ventje is van plan naar St Kruis te rijden naar een delicatessenzaak om die van Niels te gaan halen. maar de beenhouwer/traiteur die Pastrami van Niels verkocht is er niet meer. maar ventje is zoveel van plan.
nu voor de moment is hij weer appartementen aan het bekijken. ze hebben allemaal hetzelfde probleem: de wc ( een maar) is aan de voordeur. en dat is een lange weg van de slaapkamer. je kunt er een bijzetten in de badkamer maar dan moet je het al gekocht hebben. en juist daar wringt het schoentje. we hebben de aankoopsom niet. het blok staat er al en is in Jabeke. iets dichter bij moeder 't scheelt een paar luttele kilometers. er is nog een minpunt. je buren kunnen van hun terras naar de jouwe kijken. (en er vermoedelijk zelfs op) dat is ok als je overeen komt, maar andersom is dat miserie.
Gimly wilde de gang in, nog geen 2 min later wil hij weer binnen. ik vraag hem of hij iets gedaan heeft dat niet mag en neem voor alle zekerheid de zaklamp. en daar was Lilly. die volgde het licht. zit nu nog te smullen van de korrels. ze heeft vannacht met mijn voeten gespeeld. klauwtjes in de sok. Lilly dat mag niet gevolgd door gemompel aan de andere kant. ok ik zal niets meer zeggen: ze luistert toch niet. maar een paar uur later ging haar kopje op mijn voet en hop, daar gaat de juffrouw richting achterdeur en buiten-buiten. laat ze maar wat afkoelen. het is niet koud buiten. ik was eerder beneden dan het uur van de CV en had het echt niet koud.
Dinsdag zou het pakje toekomen te betalen aan de postbode. moet gepast zijn. help hoe gaan we dat oplossen? de spindel van 't kleingeld is leeg. hopelijk is het niet den deze, die om 3 of 4 uur passeert. heb al een folder van de colruit van iemand anders in mijn bus gekregen. het is dat cijfer 10 die in zijn hoofd zit denk ik. meestal sjeest hij door. ik vind dat nu eens geen uur om de post te brengen. in de namiddag. in de namiddag ga je wandelen of de hond uitlaten of kijk je naar je tv serie, zoals All Saints die ze nu weer herhalen. er komt ook nog een nonstop crime kanaal. of die is er al en moet ik nog zoeken. de zender Fox is van naam veranderd. naar Star television. gisteren naar documentaires gekeken. en er is weer een bond-film op tv. deze neemt ventje op. je zou alleen voor de gadgets kijken. en jammer dat ze die serie met de tape die zichzelf vernietigd in 10 seconden niet uitzenden. de oude versie wel te verstaan. deze met T kruis trekken op niets. die sekte zit daar met hun geld in.
ik ga iets fris nemen want ik heb weer een opvlieger.
Fijne dag seizoentjes
Hier zijn er geen pannekoeken gegeten. Jaar na Jaar vraag ik het om me te helpen bakken maar het komt er niet van. zo heb ik onlangs een doos kant en klaar deegzakjes moeten wegsmijten. de man die de vaatwasser zette had ze gezien en dus ook de datum en ik kreeg die in mijn handen gestopt. Ook zijn er hier geen activiteiten gedaan. normaal verkoopt de chiro pannekoeken die ter plaatse gebakken zijn. en ik heb geen idee waarom dat altijd wordt uitgesteld.
Vandaag een meloentje met ham dus en ventje heeft zijn laatste fles rode wijn die hij nog van wijlen mijn vader gekregen heeft op tafel gezet. hij merkte niet eens op dat de fonduepot weg was. op die fles ligt er een hele dikke laag stof. annekdote: het zoontje van schoonmoeders "levenspartner" had ze eens allemaal afgestoft! er is ferm gefoeterd geweest. hij gebruikt nog altijd een zeemveldoekje om de knoppen van zijn stereo aan te raken. anders oxyderen ze. ben je er toch aan geweest met je blote handen dan moet die stereo gepoetst worden. echt waar.
enfin, gisteren krijg ik een mail van het ziekenfonds dat ik op 27 februari in hun kantoor moet zijn om 9 u 30. tast nu mijn zakken af.
ventje is van plan naar St Kruis te rijden naar een delicatessenzaak om die van Niels te gaan halen. maar de beenhouwer/traiteur die Pastrami van Niels verkocht is er niet meer. maar ventje is zoveel van plan.
nu voor de moment is hij weer appartementen aan het bekijken. ze hebben allemaal hetzelfde probleem: de wc ( een maar) is aan de voordeur. en dat is een lange weg van de slaapkamer. je kunt er een bijzetten in de badkamer maar dan moet je het al gekocht hebben. en juist daar wringt het schoentje. we hebben de aankoopsom niet. het blok staat er al en is in Jabeke. iets dichter bij moeder 't scheelt een paar luttele kilometers. er is nog een minpunt. je buren kunnen van hun terras naar de jouwe kijken. (en er vermoedelijk zelfs op) dat is ok als je overeen komt, maar andersom is dat miserie.
Gimly wilde de gang in, nog geen 2 min later wil hij weer binnen. ik vraag hem of hij iets gedaan heeft dat niet mag en neem voor alle zekerheid de zaklamp. en daar was Lilly. die volgde het licht. zit nu nog te smullen van de korrels. ze heeft vannacht met mijn voeten gespeeld. klauwtjes in de sok. Lilly dat mag niet gevolgd door gemompel aan de andere kant. ok ik zal niets meer zeggen: ze luistert toch niet. maar een paar uur later ging haar kopje op mijn voet en hop, daar gaat de juffrouw richting achterdeur en buiten-buiten. laat ze maar wat afkoelen. het is niet koud buiten. ik was eerder beneden dan het uur van de CV en had het echt niet koud.
Dinsdag zou het pakje toekomen te betalen aan de postbode. moet gepast zijn. help hoe gaan we dat oplossen? de spindel van 't kleingeld is leeg. hopelijk is het niet den deze, die om 3 of 4 uur passeert. heb al een folder van de colruit van iemand anders in mijn bus gekregen. het is dat cijfer 10 die in zijn hoofd zit denk ik. meestal sjeest hij door. ik vind dat nu eens geen uur om de post te brengen. in de namiddag. in de namiddag ga je wandelen of de hond uitlaten of kijk je naar je tv serie, zoals All Saints die ze nu weer herhalen. er komt ook nog een nonstop crime kanaal. of die is er al en moet ik nog zoeken. de zender Fox is van naam veranderd. naar Star television. gisteren naar documentaires gekeken. en er is weer een bond-film op tv. deze neemt ventje op. je zou alleen voor de gadgets kijken. en jammer dat ze die serie met de tape die zichzelf vernietigd in 10 seconden niet uitzenden. de oude versie wel te verstaan. deze met T kruis trekken op niets. die sekte zit daar met hun geld in.
ik ga iets fris nemen want ik heb weer een opvlieger.
Fijne dag seizoentjes
Cats Rule!
-
Goede zaterdagmorgen alle seizoentjes
een grijze dag maar voorlopig nog droog....
Geen nieuws hier dus alles zowat normaal....
Een gezellig weekend, maar dat moeten we er zelf van maken!
een grijze dag maar voorlopig nog droog....
Geen nieuws hier dus alles zowat normaal....
Een gezellig weekend, maar dat moeten we er zelf van maken!