In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Bedankt, ook namens Eva, voor de felicitaties i.v.m. de verjaardag van onze kleindochter An-W, Jadi, Inge en Zonnebloemetje.
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
zonnebloemetje schreef: ↑06 feb 2024, 11:44morgenvoormiddag heb ik een afspraak in het ziekenhuis op neurologie , benieuwd wat ze daar zullen te zeggen hebben

-
Bij u zijn dat vaste dagen als ik me niet vergis toch An-W?
Wij hebben dat eigenlijk nooit gehad, oppas waren we voor nood en dood omdat onze zoon en zijn vrouw hadden afgesproken er één van de twee thuis zou blijven als er een kind of kinderen kwamen.
Wel kwam moeder en dochtertje bijna iedere dag even, na hun wandelingetje, bij ons aan voor 'n bakkie thee.
Op het ogenblik zien we Eva niet echt dagelijks meer, druk met andere dingen, school en ook natuurlijk de PUBERTEIT hè..!
Niks veranderd in de jaren volgens mij, zo waren wij toch ook......
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede natte morgen
Raar weertje, en het is dan nog frisjes ook.
'k weet niet veel wat zeggen
Zonnebloemetje ik duim op positief nieuws
Remie "stel het wel" bij de behandeling
Ann-W ,ik bleef thuis voor mijn kinderen, en bij de kleinkinderen was ik oma nood
Geniet van de dag, ik zal dat ook proberen
Toedeloe
menu: kaashamburger met spruiten
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemiddag allen ,
Z'bloemeke succes bij de neuroloog .
Ja hier 2 vaste oppasdagen , dinsdag de een en donderdag de andere ( najaar 2 om 2 :
)
Dat is handig omdat we dichtbij wonen .
Hierdoor hoeven ze 1 dag minder per week naar het kinderdagverblijf en het versterkt de band tussen grootouders en kleinkinderen - een win-win situatie dus voor alle partijen hier
De thuiskapster is net weg en het is mooi weer , weinig wind , dus wij gaan stukje fietsen.
Rest van de week regen voorspeld , dus nu er van nemen.
Toedeloe en fijne woensdag allemaal.

Z'bloemeke succes bij de neuroloog .
Ja hier 2 vaste oppasdagen , dinsdag de een en donderdag de andere ( najaar 2 om 2 :
Dat is handig omdat we dichtbij wonen .
Hierdoor hoeven ze 1 dag minder per week naar het kinderdagverblijf en het versterkt de band tussen grootouders en kleinkinderen - een win-win situatie dus voor alle partijen hier
De thuiskapster is net weg en het is mooi weer , weinig wind , dus wij gaan stukje fietsen.
Rest van de week regen voorspeld , dus nu er van nemen.
Toedeloe en fijne woensdag allemaal.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer iedereen
een halve voormiddag in het ziekenhuis gezeten en volgens de klachten die ik sinds mijn vorige afspraak er ondertussen bij heb met mijn spierziekte hebben ze toch al een beetje een idee wat ik zou hebben en welke kant het zal uitgaan in de toekomst , maar eerst nog een hersenscan laten nemen om wat zekerder te zijn , dus afwachten is de boodschap
Remie , jadi ,en An , bedankt om te duimen hoor
gisteren zijn de laatste dozen er moeten aan geloven en is alles nu uitgepakt en toch bijna op zijn plaats , tis niet te geloven dat we één maand nodig hadden om alles uit te pakken , maar ja ik kan niet lang rechtstaan met die ziekte en dus ook niet veel doen op één dag , maar nu is alles toch opgeruimd en kunnen we het een beetje meer op 't gemakske doen
en nu ga ik pannenkoeken bakken sè , want de vorige dagen had ik daar geen tijd voor en was ik te moe , en dat zal smaken
voor iedereen nog een gezellige avond verder

een halve voormiddag in het ziekenhuis gezeten en volgens de klachten die ik sinds mijn vorige afspraak er ondertussen bij heb met mijn spierziekte hebben ze toch al een beetje een idee wat ik zou hebben en welke kant het zal uitgaan in de toekomst , maar eerst nog een hersenscan laten nemen om wat zekerder te zijn , dus afwachten is de boodschap
Remie , jadi ,en An , bedankt om te duimen hoor
gisteren zijn de laatste dozen er moeten aan geloven en is alles nu uitgepakt en toch bijna op zijn plaats , tis niet te geloven dat we één maand nodig hadden om alles uit te pakken , maar ja ik kan niet lang rechtstaan met die ziekte en dus ook niet veel doen op één dag , maar nu is alles toch opgeruimd en kunnen we het een beetje meer op 't gemakske doen
en nu ga ik pannenkoeken bakken sè , want de vorige dagen had ik daar geen tijd voor en was ik te moe , en dat zal smaken
voor iedereen nog een gezellige avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-

-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Fijne avond
Vanmorgen al langs geweest, van alles getypt en toen deed de telefoon wat raat.
Afgelopen nacht behoorlijk on de weer geweest, na kind, heb ik nu buikgriep
Wel een beetje balen voor jongste zoon, want die is vandaag jarig
Zonnebloemetje, fijn dat alles nu zo'n beetje op zijn plek staat en niet meer in dozen.
En succes met wachten op de uitslag
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Vanmorgen al langs geweest, van alles getypt en toen deed de telefoon wat raat.
Afgelopen nacht behoorlijk on de weer geweest, na kind, heb ik nu buikgriep
Wel een beetje balen voor jongste zoon, want die is vandaag jarig
Zonnebloemetje, fijn dat alles nu zo'n beetje op zijn plek staat en niet meer in dozen.
En succes met wachten op de uitslag
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Inge , gefeliciteerd met de verjaardag van je jongste zoon . 
Z'bloemeke , hopelijk is het een goed behandelbare spierziekte. Ik duim voor een goede uitslag.
Fijne avond allemaal . Slaap wel .

Z'bloemeke , hopelijk is het een goed behandelbare spierziekte. Ik duim voor een goede uitslag.
Fijne avond allemaal . Slaap wel .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Ach wat vervelend nu toch Inge, hoe ging dat met het werk vannacht?
Maar nu dan toch ook nog vanuit 't Moordrechtse voor de zoon "Karate Kid"