In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2023 (7)
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
een goeie avond alweer
zojist terug thuis van een gezellige namiddag met een schat van een mens , jadi natuurlijk hé
veel gebabbeld en koffieklets gehouden en voor herhaling vatbaar
ik verwacht dadelijk mijn bezoek , dus zal ik maar afronden
voor iedereen nog een aangename avond verder

zojist terug thuis van een gezellige namiddag met een schat van een mens , jadi natuurlijk hé
veel gebabbeld en koffieklets gehouden en voor herhaling vatbaar
ik verwacht dadelijk mijn bezoek , dus zal ik maar afronden
voor iedereen nog een aangename avond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Rondje lopen met de honden heeft man vanmiddag gedaan.
Erg fijn, want kakte even helemaal in.
Na het werk onder de douche gestaan en nu iets beter, maar ik maak het niet al te laat vanavond.
Zo met jongste richting de sporthal en daarna met een kop thee op de bank
Ik wens iedereen een fijne avond
Erg fijn, want kakte even helemaal in.
Na het werk onder de douche gestaan en nu iets beter, maar ik maak het niet al te laat vanavond.
Zo met jongste richting de sporthal en daarna met een kop thee op de bank
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Niet veel te vertellen . Straks misschien even rondje recreatiebos lopen.
Vanmiddag rondje kringloopwinkels .
Fijne woensdag allen , toeldeloeeeee.

Niet veel te vertellen . Straks misschien even rondje recreatiebos lopen.
Vanmiddag rondje kringloopwinkels .
Fijne woensdag allen , toeldeloeeeee.

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Goede morgen iedereen, en . . . ook goed geslapen ?
Het weer ziet er vandaag anders uit dan gisteren . Alhoewel dat gisteren ook een koud windje was .
Gisteren was het weer een "gouden randjes namiddag" ♥ Samen met Zonnebloemetje en Picske* en ja hoor zeker voor herhaling vatbaar . . . we zien wel . . .
Fijne dag allen
toedeloe
menu: koetong in tomatensaus (menu van bij de traiteur)
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Joehoe, . . ik ben eens wat vroeger. . Na een deugd doende nacht met mijn beide voetjes uit het bed, zo is mijn dag goed begonnen.
Sesam opent u, . . . zei ik tegen mijn lamellen maar owee een grijze grauwe lucht kwam mij begroeten. De goot lag nat, dus het had geregend.
Zwaar bewolkt vandaag 11°C zei men net op radio 2
Tja we moeten nemen wat er komt , en ooit zal het beter worden . We leven op hoop. En zoals Wil Tura zingt ♪♫ Hoop doet leven.
Gisteren gans de dag thuis gebleven. De dag mocht niet langer duren , ik begon bijna de muren op te lopen.
Vandaag moet ik buiten een verplichting aan me zelf . .Enkele broodnodige boodschappen en van ergens een krant mee brengen . .Wat leesvoer voor deze namiddag . .
Mijn ochtend koffietje is leeg. . Mijn pilletjes zijn deftig zoals het moet ingenomen .. Dus we vliegen er in . .
Die schrikkeldag is eentje waar we ook moeten van genieten , we kregen die cadeau in ons leven . .
@Remie dank voor de puzzel ik ga die direct maken na mijn epistel hier . . Waarschijnlijk ben jij nu op verplaatsing voor je behandeling .. Maat ik duim , en denk dikwijls aan U en Gina..
Aan Jan en alleman een super fijne dag vandaag
Toedeloe
menu: dat wordt een ovenschotel van prei, gehakt , puree en kaas . . njam njam (staat al klaar )
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
-
een goeie donderdagmorgen iedereen
tis nat buiten en bewolkt maar daar heb ik geen probleem mee , ik voel me zelfs goed bij zo'n weer
gisteren was een drukke dag want we waren bijna gans de dag weg , eerst van in de voormiddag naar Moeskroen naar Famiflora en daar dan ook gegeten en halverwege de namiddag in het naar huis rijden nog eens langs gegaan in Dadizele bij Floralux , want in Moeskroen hadden we niet gevonden wat we wilden en bij Floralux wel , maar we zijn niet gans die winkels rondgelopen want dat kan ik niet , dus alleen maar de afdelingen waar we iets nodig hadden en dat was zelfs nog héél lastig want ik kon bijna niet meer op mijn benen staan en mijn voeten wilden precies niet meer van de grond door die spierziekte , en vandaag doe ik het rustig aan want het zal nodig zijn
jadi als het zomer word zal de zon wel genoeg schijnen denk ik , dus kop op en probeer te genieten van vandaag en laat het je smaken hoor deze middag
Remie gaat het een beetje met de behandelingen , veel sterkte voor jou en je vrouwtje
inge al een beetje beter vandaag hoop ik
An heb je iets op de kop kunnen tikken in de kringwinkels ??
marietteke zwaai zwaai
voor iedereen nog een aangename donderdag verder
en tot later

tis nat buiten en bewolkt maar daar heb ik geen probleem mee , ik voel me zelfs goed bij zo'n weer
gisteren was een drukke dag want we waren bijna gans de dag weg , eerst van in de voormiddag naar Moeskroen naar Famiflora en daar dan ook gegeten en halverwege de namiddag in het naar huis rijden nog eens langs gegaan in Dadizele bij Floralux , want in Moeskroen hadden we niet gevonden wat we wilden en bij Floralux wel , maar we zijn niet gans die winkels rondgelopen want dat kan ik niet , dus alleen maar de afdelingen waar we iets nodig hadden en dat was zelfs nog héél lastig want ik kon bijna niet meer op mijn benen staan en mijn voeten wilden precies niet meer van de grond door die spierziekte , en vandaag doe ik het rustig aan want het zal nodig zijn
jadi als het zomer word zal de zon wel genoeg schijnen denk ik , dus kop op en probeer te genieten van vandaag en laat het je smaken hoor deze middag
Remie gaat het een beetje met de behandelingen , veel sterkte voor jou en je vrouwtje
inge al een beetje beter vandaag hoop ik
An heb je iets op de kop kunnen tikken in de kringwinkels ??
marietteke zwaai zwaai
voor iedereen nog een aangename donderdag verder
en tot later

An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen ,
Z'bloemeke , ik heb 2 prentenboekjes kunnen vinden van Woezel en Pip ( voor de kleinkids ) in de kringloopwinkel .
Vandaag is weer een oppasdag en die zal binnen zijn , want het is regenachtig hier .
Menu : Broccoli met kaas , aardappeltjes en rundervink .
Fijne donderdag allen .

Z'bloemeke , ik heb 2 prentenboekjes kunnen vinden van Woezel en Pip ( voor de kleinkids ) in de kringloopwinkel .
Vandaag is weer een oppasdag en die zal binnen zijn , want het is regenachtig hier .
Menu : Broccoli met kaas , aardappeltjes en rundervink .
Fijne donderdag allen .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-

Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Hier was het ook niet veel in onze omgeving wat het weer betreft, nat en grauw, niks aan hoor..!!
Menu:

Weet U dat ook weer..!
Voor allen met ziektes of andere narigheid, ‘n welgemeend STERKTE en of BETERSCHAP toegewenst.

Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Ik zag dat ik nog niet langs was geweest vandaag om hallo te zeggen.
Bij deze dan maar even binnen waaien.
Vanmorgen nog droog mijn werk kunnen doen.
Toen ik onderweg naar huis was, begon het wat nat te worden.
En ook hier was het de hele verdere dag nat.
Heb wat huishoudelijke klusjes gedaan en wat was weg gewerkt
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft
Bij deze dan maar even binnen waaien.
Vanmorgen nog droog mijn werk kunnen doen.
Toen ik onderweg naar huis was, begon het wat nat te worden.
En ook hier was het de hele verdere dag nat.
Heb wat huishoudelijke klusjes gedaan en wat was weg gewerkt
Beterschap voor de zieken en sterkte voor wie het nodig heeft