UNRWA geraakt dieper en dieper verweven in het terroristenweb:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Gaat de EU nu een organisatie (nog meer) sponsoren die er van verdacht worden banden te onderhouden met een terroristische organisatie.Europese Commissie verhoogt budget voor humanitaire hulp aan Palestijnen, UNRWA verliest financiering niet
De Palestijnen krijgen 68 miljoen euro aan extra steun, dat heeft de Europese Commissie beslist. Ook blijft de Commissie financiële steun leveren aan het VN-agentschap UNRWA. En dat ondanks de beschuldiging van Israël dat enkele UNWRA-medewerkers betrokken zouden zijn geweest bij de terreuraanslag van Hamas.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/03/01 ... -palestij/
Denk eens na:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Welk internationaal recht? Het enige recht dat telt is het Israëlische recht en de rest den boom in.Israël gaat 3.500 nieuwe kolonistenwoningen bouwen op Westelijke Jordaanoever
Israël heeft toestemming gegeven voor de bouw van ongeveer 3.500 kolonistenwoningen in nederzettingen op de bezette Westelijke Jordaanoever. De bevoegde autoriteiten hebben bouwplannen goedgekeurd in drie nederzettingen in de buurt van Jeruzalem, melden verschillende Israëlische media. Nederzettingen in het bezette Palestijnse gebied zijn nochtans illegaal volgens het internationaal recht.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.