een goeie avond al bijna weer
hier hebben wij deze namiddag naar een mooie film gekeken en daarna nog een lekkere koffie gedronken met wat lekkers er bij
en nu is mijn ventje efkes gaan wandelen buiten en naar zijn garage
marietteke heb je al een mri scan laten doen in het ziekenhuis van je knie , want ik vrees een beetje dat het je meniscus zal zijn en dan word het een operatie ( artroscopie ) en zal een inspuiting niet helpen
ik heb al 4x een artroscopie gehad aan beide knieën en dan ook nog eens een volledige nieuwe knie
An of het koud is of niet , dat weet ik niet want ik ben nog niet buiten geweest vandaag
en hier binnen is het overal warm bij ons op gans ons appartement , maar nu is het zonnetje er terug sè , en veel plezier nog op de plantjes markt
voor alle leutertjes nog een aangename zaterdagavond verder

hier hebben wij deze namiddag naar een mooie film gekeken en daarna nog een lekkere koffie gedronken met wat lekkers er bij
en nu is mijn ventje efkes gaan wandelen buiten en naar zijn garage
marietteke heb je al een mri scan laten doen in het ziekenhuis van je knie , want ik vrees een beetje dat het je meniscus zal zijn en dan word het een operatie ( artroscopie ) en zal een inspuiting niet helpen
ik heb al 4x een artroscopie gehad aan beide knieën en dan ook nog eens een volledige nieuwe knie
An of het koud is of niet , dat weet ik niet want ik ben nog niet buiten geweest vandaag
en hier binnen is het overal warm bij ons op gans ons appartement , maar nu is het zonnetje er terug sè , en veel plezier nog op de plantjes markt
voor alle leutertjes nog een aangename zaterdagavond verder

*** Zie het leven van de zonnige kant ***

heeft net maar weer eens ’n legpuzzel (1000 st.) opgezet i.v.m. het koude weer van de komende dagen waarin zij zichzelf binnen in huis wilt gaan vermaken.
, viel niet mee met de stevige wind, kon er de eerste ruim 5 km nauwelijks tegenin komen en moest zowat op de pedalen gaan staan, de rest van de ±11 km waren nagenoeg windje mee die ik afgelegd heb om mijn conditie wat op peil te houden en het gevecht tegen de kanker aan te kunnen gaan, waarschijnlijk wel tegen ’t beter weten in..!
Aankomende week ben ik weer veel met ’t ziekenhuis in de weer, dus laat ik het hier weer effe ’n beetje afweten… sorry..!