Sorry - Palestina was helemaal "leeg" - alleen 30.000 joden en verder niks. Neen, ook geen muntjes.
De hyperbool als enig verweer.
Rationele argumentatie? Feiten? Vandaag niet, denk ik

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Sorry - Palestina was helemaal "leeg" - alleen 30.000 joden en verder niks. Neen, ook geen muntjes.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Geen flauw idee wat " Ebreeuws" is, Voorn. Maar Ivriet( modern Hebreeuws) en Arabisch zijn de officiële talen in Israël en dus ook in Jeruzalem. Daarnaast spreken zeer veel mensen ook Engels.Hoe komt het dan Jerusalem Ebreuws is? En geen andere taal.
a. Volkstellingen werden onder Romeins gezag regelmatig georganiseerd met het oog op het innen van belastingen, Voorn.En waarom is men al jaren aan het zoeken naar De Ark des Verbonds?
En van de volkstelling is men zeker.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Waarom zouden de VS die oproepen van de VN voor een onafhankelijk onderzoek verwerpen?Wat ik mij dan afvraag bij zo'n bericht over dat massagraf naast dat ziekenhuis ... waarom zouden de Israëli die doden begraven? Ze hadden die toch gewoon kunnen laten liggen?De VS verwerpen de oproepen van de VN voor een onafhankelijk onderzoek naar een massagraf met meer dan 300 Palestijnse lichamen dat in Gaza is gevonden.
Disturbing reports continue to emerge about mass graves in Gaza in which Palestinian victims were reportedly found stripped naked with their hands tied, prompting renewed concerns about possible war crimes amid ongoing Israeli airstrikes, the UN human rights office, OHCHR, said on Tuesday.waarom zouden de Israëli die doden begraven? Ze hadden die toch gewoon kunnen laten liggen?
Laatst gewijzigd door frits1955 op 29 apr 2024, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Duizenden allicht. En wat bedoel je met het "waarom"?Het WAAROM is mij (nog steeds) niet duidelijk. Er zijn ondertussen duizende mensen en kinderen gedood ... Hoeveel liggen er nog onder het puin?
Laatst gewijzigd door frits1955 op 29 apr 2024, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.